Marzocchi 2012 - nowe oznaczenie tłumika

Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Marzocchi 2012 - nowe oznaczenie tłumika

Post autor: Cubus5 »

Przeglądając zaufanego jensonausa, trafiłem na modele Marzocchi 2012, wygląda to dość ciekawie, czyżby pomiędzy rc3 a rcv wpasowali model cr?

Czy powrót to dawnych odznaczeń 888 rc tylko że trochę na odwrót? Waga nie powala ale cena lekko ponad 2,5k nawet znośna. 220g lżejszy od rcv i z mechanicznym ustawianiem tugięcia wstępnego.

Oto link:http://www.jensonusa.com/store/product/ ... rk+12.aspx
Obrazek
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Jest w tym cień prawdy, bo przywrócili nawet nakleję na lewej goleni tą pomarańczową. która się rzucała odraz w oczy gdy się kupiło jakieś ósemki z przedziały 2004-2007
naklejki ala marzocchi z 2003 na juniorze, górna połka nieźle wylajtowana.
Szkoda że jakiejś nowej puszki nie dali na 2012
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Tylko czym sie własciwie rozni RCV od CR?
I jeden i drugi ma regulacje kompresji i powrotu. Puszki takie same wtf?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Jeden ma mechaniczne naprężenie, drugi powietrzne, innej różnicy nie znalazłem. Może któryś ma cieniowane lagi, stąd różnica w wadze.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Przecież to na pierwszy rzut oka widać że CR nie będzie miał tłumików ssvf w środku, a coś innego.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

GgG pisze:
Jeden ma mechaniczne naprężenie, drugi powietrzne, innej różnicy nie znalazłem. Może któryś ma cieniowane lagi, stąd różnica w wadze.
Dokładnie, tyle można wyczytać z opisu. Coraz bardziej mi się nowe 888 podobają, jakby jeszcze dobre ceny na evo ti mieli to nic tylko brać.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

CR to nowy system, nie jest to jedynie inna nazwa. Różnica zauważalna na pierwszy rzut oka jest taka, że regulacja kompresji jest na górze goleni, a tłumienie na dole (w przeciwieństwie do RCV).
Tak jak GgG napisał, golenie w CR są zwężane na dole dla obniżenia wagi. Nowy system potrzebuje też mniej oleju i podobno jest bardzo prosty w serwisie (czyli jak wszystkie Marzocchi :P)
Naczytałem się dużo na ten temat bo myślałem nad 66 CR 2012.

CR - "Dzięki kanalikowi wyrównującemu, przepływ oleju w kartridżu jest bardziej wydajny niż wcześniej, dodatkowo potrzebne jest mniej oleju. Amortyzatory mają również zwężane golenie, które mają tylko tyle materiału ile trzeba i ani grama więcej. Model CR, z regulacją kompresji oraz powrotu, jest bardzo łatwy w serwisowaniu, mimo, iż rzadko go potrzebuje."
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Skąd masz ten cytat? Podejzewam, ze najwiecej ubiło wylanie oleju bo przykład 888 07 z protone pokazuje, że same golenie ciezkie być nie mogą.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości