Strona 1 z 1
Marzocchi 2012 - nowe oznaczenie tłumika
: 11.10.2011 12:06:35
autor: Cubus5
Przeglądając zaufanego jensonausa, trafiłem na modele Marzocchi 2012, wygląda to dość ciekawie, czyżby pomiędzy rc3 a rcv wpasowali model cr?
Czy powrót to dawnych odznaczeń 888 rc tylko że trochę na odwrót? Waga nie powala ale cena lekko ponad 2,5k nawet znośna. 220g lżejszy od rcv i z mechanicznym ustawianiem tugięcia wstępnego.
Oto link:
http://www.jensonusa.com/store/product/ ... rk+12.aspx

: 11.10.2011 12:38:58
autor: Mervis
Jest w tym cień prawdy, bo przywrócili nawet nakleję na lewej goleni tą pomarańczową. która się rzucała odraz w oczy gdy się kupiło jakieś ósemki z przedziały 2004-2007
naklejki ala marzocchi z 2003 na juniorze, górna połka nieźle wylajtowana.
Szkoda że jakiejś nowej puszki nie dali na 2012
: 11.10.2011 12:48:44
autor: off_road
Tylko czym sie własciwie rozni RCV od CR?
I jeden i drugi ma regulacje kompresji i powrotu. Puszki takie same wtf?
: 11.10.2011 15:41:14
autor: GgG
Jeden ma mechaniczne naprężenie, drugi powietrzne, innej różnicy nie znalazłem. Może któryś ma cieniowane lagi, stąd różnica w wadze.
: 11.10.2011 16:29:50
autor: pietryna
Przecież to na pierwszy rzut oka widać że CR nie będzie miał tłumików ssvf w środku, a coś innego.
: 11.10.2011 21:36:39
autor: Cubus5
GgG pisze:
Jeden ma mechaniczne naprężenie, drugi powietrzne, innej różnicy nie znalazłem. Może któryś ma cieniowane lagi, stąd różnica w wadze.
Dokładnie, tyle można wyczytać z opisu. Coraz bardziej mi się nowe 888 podobają, jakby jeszcze dobre ceny na evo ti mieli to nic tylko brać.
: 13.10.2011 21:31:31
autor: AdiFreerider
CR to nowy system, nie jest to jedynie inna nazwa. Różnica zauważalna na pierwszy rzut oka jest taka, że regulacja kompresji jest na górze goleni, a tłumienie na dole (w przeciwieństwie do RCV).
Tak jak GgG napisał, golenie w CR są zwężane na dole dla obniżenia wagi. Nowy system potrzebuje też mniej oleju i podobno jest bardzo prosty w serwisie (czyli jak wszystkie Marzocchi :P)
Naczytałem się dużo na ten temat bo myślałem nad 66 CR 2012.
CR - "Dzięki kanalikowi wyrównującemu, przepływ oleju w kartridżu jest bardziej wydajny niż wcześniej, dodatkowo potrzebne jest mniej oleju. Amortyzatory mają również zwężane golenie, które mają tylko tyle materiału ile trzeba i ani grama więcej. Model CR, z regulacją kompresji oraz powrotu, jest bardzo łatwy w serwisowaniu, mimo, iż rzadko go potrzebuje."
: 14.10.2011 07:57:59
autor: Spaced
Skąd masz ten cytat? Podejzewam, ze najwiecej ubiło wylanie oleju bo przykład 888 07 z protone pokazuje, że same golenie ciezkie być nie mogą.