Rama: KTM Prowler Bass 2009
Widelec: Bomber Z2 QR20 / RS Sektor RL U-turn 2011
Damper: Manitou Swinger 4 way Air
Kierownica: Jakaś Tioga
Mostek: NS Jump
Gripy: Funn Combat II
Stery: Syncros hardcore
Siodło: BOP
Sztyca: UNO 30.9
Zacisk: KTM
Korby: Lasco ISIS
Support: jest
Blat: Race Face 34 + Race face 24
Łańcuch: HG50
Pedały: VP565
Przerzutka tył: SLX RD-M662 GS SHADOW
Manetki: SLX
Kaseta: Shimano Deore 11-34
Koło przód:
Obręcz: Mavic D521
Szprychy: DT Swiss Competition
Piasta: Marzocchi
Opona: Maxxis Ardent 2.25
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: Sun rims equalizer 31
Szprychy: Sapim
Piasta: DT Swiss Onyx CL
Opona: Kenda K-Rad/Maxxis minion DH Rear 26x2.35 60a
Dętka: Continental
Hamulce: Avid BB5/Shimano XT 2012
Tarcze: Shimano XT 180CL/ Shimano XT 180
Jeśli hamulec Shimano XT 2012 sprawdzi się, to pójdzie też na tył.
W planach korba SLX i jakaś nowa kierownica.
[maverick-fr] KTM Prowler Bass + RS Sektor U-Turn
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Do dhxa swingerowi troche brakuje, nie pracuje tak płynnie, ale za to jest wytrzymały katowałem go w dirtówce wcześniej i dawał rady. Mozna go ustawić, tak alby działał tylko przy dużych jebnięciach, co jest plusem.diesel2117 pisze:Masz porównanie do innych powietrznych damperków?
nie miałem jeszcze czasu przetestowac porządnie tych hampli, ale wizualnie mi sie nie podobają a klamka nie leży w dłoni.Banan725135650 pisze:Jak XT 2k12 na przodzie się sprawuje?
Siodło jest z dupy, ale jest tam z powodu, że rowera coraz częściej używa moja żona a "deski" są dla niej za twarde :/
Coś się pomyśli, może druga sztyca...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości