Strona 1 z 1
[Amortyzator] Serwis Marzocchi 888 sl ata 2007
: 31.12.2011 14:36:28
autor: Marcin92OP
Witam. Znalazło sie troszke wolnego czasu wiec chcialbym zadbac troszke o sprzet. Czy ktos mogłby mi napisac ( najlepiej ilustracjami) jak sie do tego zabrac? Tabele z olejem mam. Waze 80 kg. Zalac go olejem 5w czy tak jak jest napisane 7,5w. Pozdrawiam i chcialbym uzyskac jakies odpowiedzi;)
: 11.03.2012 21:47:18
autor: pietryna
Mam dość ciekawe pytanie co do 888rc3 ata. Jak przykręcić śrubę tłumika skoro nie ma go jak zablokować?
: 11.03.2012 21:51:12
autor: off_road
Mowisz o śrubach od dołu? Banalna sprawa:
1. klucz udarowy czy to pneumatyk czy elektryczny.
2. ściskasz gada i wtedy dokrecasz.
: 11.03.2012 21:54:58
autor: pietryna
Na dole tłumika rc3. Normalnie jak jest sprężyna to ściska się go trochę i przestaje się obracać. Tutaj nie ma spręży, nie ma tego jak zablokować... nie mam jak zdjąć tej czerwonej nakrętki żeby założyć sprężynę bo nie mam miękkich szczęk a niestety tutaj jest ta pieprzona regulacja VA więc bez kompletnego rozkręcenia góry sprężyny nie ma jak założyć.
: 11.03.2012 22:01:14
autor: boogiel
Ja to normalnie skręciłem, najzwyklejszym kluczem ściskając amor.
: 11.03.2012 22:03:01
autor: pietryna
Ale co mi da ściskanie skoro nie ma sprężyny? Nawet jak się tłumik "zamknie" to nic się nigdzie nie zazębia żeby przestał się obracać.
: 11.03.2012 22:06:31
autor: off_road
Udarem go, jedyny sensowny sposob jak sie cos obraca.
ja takie tematy tym rozwiązuje:

: 11.03.2012 23:15:51
autor: Tadziuu
pietryna Po zdjęciu pokrętła kompresji zostaje ten sześciokątny dzyndzel. Łapiesz go kombinerkami(delikatnie), a kluczem odkręcasz nakrętkę. Przynajmniej mogę tak zrobić w moich 66 SL, które mają tłumik RC2.
BTW. Też się z tym męczyłem przez pewien czas. Nie szło ani przykręcić, ani odkręcić.
: 12.03.2012 07:55:20
autor: Foks87
Marcin92OP odeslij do gregorio tam zrobia ci serwisz tlumika wraz z wymiana oleju za jakies niecale 150 zl, wiem bo jakies dwa lata temu jak je mialem to odsylalem