Zastanawiam się nad zmianą hamulców, pod uwagę biorę właściwie tylko te dwa, wymienione w tytule modele, jako że idealnie wpisują się w moje założenie lekkiego i mocnego hamulca do AM/FR.
Jeśli ktoś miał styczność z tymi modelami - będę wdzięczny za opinię.
Słyszałem głosy, że SLX=XTR. Nie wiem czy to prawda, ale te nowe SLX IceTech mnie zmiażdżyły. Super modulacja, jednocześnie bardzo dużo mocy i szybko się dotarły. Nie miałem okazji ich zagrzać porządnie tylko.
Ja mam za to porownanie starej klamy Saint z nową XTR
Modulacja na baaaardzo duzy plus. Ergonomia bardzo przyjemna bynajmniej dla mnie
Do tego klama ma sporo wiecej mocy bo rozgina zacisk i przewody puchną czego nie robiła oryginalna klama.
A ja mam takie pytanie. Czy jest znacząca różnica między Formula The One 2008/09 a Formula The One 2010 ? Czy opłaca się dopłacić 400zł do nowszego modelu ?