Amortyzator

bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Amortyzator

Post autor: bighiter3 »

Siemka.Szukam amortyzatora dwupółkowego do kwoty 1500zł.
Amortyzator ma być stosowany w FR rzadziej w DH. Interesuje mnie skok 200mm.Ma on być w ramie big hit 3 FSR 08 . Moja waga tj. około 85 kg.
Bardziej rozglądam się za firmą Marzocchi , bo czytałem że ma rzadsze i tańsze serwisy. Co powiecie o tym amortyzatorze ? link http://allegro.pl/marzocchi-bomber-888- ... 48628.html
Moja jazda jak na razie jest amatorska, dopiero rozpoczynam jazdę w FR/DH.Czekam na wasze porady. Pozdrawiam. :D
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

bighiter3 pisze: http://allegro.pl/marzocchi-bomber-888- ... 48628.html
Temu gościowi się mylają roczniki i systemy więc niech doświadczeni się wypowiedzą czy to jest amortyzator taki jak w tytule aukcji.
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Od siebie polecę, mam ten sam rocznik, tyle, że wersję WC i sprawuje się świetnie.
Amor spoko, ale cena nie halo troche, za swój (z ti springiem miękkim) dałem o prawie 300 zł mniej.
W tej cenie są jeszcze boxxy stare, ale to dużo delikatniejsze amory.
Ps. rocznik 2009 się zgadza ;)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

W sumie będzie ok. Spytaj się o dokładnie zdjęcie bustera z tyłu. Tam jest wybity rok produkcji goleni. Jak będzie 07 to znaczy że rocznik 2008. W sumie nie ma to większego znaczenia ale możesz próbować negocjować cenę że starszy... Ale w sumie stan wydaje się niezły i cena tragiczna nie jest.
boogiel pisze:Ps. rocznik 2009 się zgadza
Po czym poznajesz? Bo tam się nic nie różniło chyba między 2008 a 2009.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

kolor goleni.
Ja mam wybite 07 a amor jest 09, takie buty :D
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Ten to 2009 tylko cena trochę wysoka. Ja sprzedałem swój z miękką sprężyną, nowym olejem i uszczelkami za chyba 1250 albo 1300, a był w naprawdę dobrym stanie, sprawdzony a nie sprowadzony i od razu wystawiony na aukcję.
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

Czym różni się zwykła wersja od WC?
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

Co powiecie o tym http://allegro.pl/888-rcv-2010-2-sprezy ... 17843.html czy można dokupić ewentualnie taki korek ?
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

Las3k_91 Ldz pisze:Tytanowa sprężyna [masa], niklowane golenie.
Wc waży tyle samo co zwykłe, może kilka gram różnicy jest.
bighiter3 pisze:czy można dokupić ewentualnie taki korek ?
Mówisz o górnym korku zakręcającym wentyl czy o pokrętle kompresji? Bo oba nie są wymagane do poprawnego działania, po prostu wentyl wygląda mniej estetycznie a kompresja ma słabszy chwyt. Obie te częsci pewnie można dostać za chore pieniądze w Gregorio :)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Regulator kompresji sobie daruj. Odkręcisz ten od powrotu, wsadzisz na jeden dzień do kieszeni, ustawisz sobie a potem przykręcisz z powrotem na miejsce.

Na wentyl załóż tylko jakąś zakrętkę od dętki bo shradery nie lubią brudu.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ale najpierw z rc3 wypadasz, a teraz rcv? Przecież to całkiem inne amory!
Nie zastanawiaj się, bierz rc3
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

Czy ktoś wypowie się jeszcze na ten temat? RCV brałem pod uwagę bo dużo niższa cena, ale się raczej rozmyśliłem bo miała to być wersja 2010 a okazało się że to jest 2008. A RC3 fajny amor,tyle że poprzednicy piszą że drogi. Może polecicie jeszcze jakiś ciekawy amortyzator na którego warto polować ?
str0gg
Posty: 128
Rejestracja: 01.11.2011 08:41:17
Kontakt:

Post autor: str0gg »

W rc3 placisz za regulacje i naprawde warto za to zaplacic biorac pod uwage, ze bardzo szybki zakret w trudnym terenie ze zle ustawionym amorem zakonczy sie w sposob nieprzewidywalny :-/
str0gg.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

str0gg pisze:W rc3 placisz za regulacje
Płacisz za tłumik nie będący durszlakiem.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Spaced pisze: str0gg napisał(a):"W rc3 placisz za regulacje"



Płacisz za tłumik nie będący durszlakiem.
Dokładnie. Ja miałem 888 vf, i są bardzo podobne do rcv-wszakże to ten sam tłumik. One się gubią na tarkach, bardzo wyboistych trasach. W rc3 nie ma takiego problemu. Jest kolosalna różnica między tymi amorkami ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Do FR [rozumianego jako pojedyncze walnięcia] RCV się akurat nadaje, katowałem swego czasu Super T RV mocno w ten sposób. DH to już mniej, ale skoro "rzadziej"...
bighiter3
Posty: 69
Rejestracja: 26.02.2012 18:06:40
Kontakt:

Post autor: bighiter3 »

temat do zamknięcia kupiłem rc3
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości