Strona 1 z 2

Utwardzenie Rs Domain 302

: 06.03.2012 17:00:42
autor: Tombil14
Witam !

Chciałbym sie dowiedzieć, czy jest jakiś sposób na częściowe utwardzenie RS Domain 302.

: 06.03.2012 17:05:48
autor: boogiel
Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?

: 06.03.2012 17:33:05
autor: Tombil14
boogiel pisze:Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?
Chodzi o to żeby go lekko utwardzić aby nie dobijał ;] A jakiś inny sposób oprócz wymiany spr. ?

: 06.03.2012 18:31:02
autor: EZrider
Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.

: 06.03.2012 19:45:08
autor: AdiFreerider
a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?

: 06.03.2012 20:01:16
autor: Tombil14
AdiFreerider pisze:a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?
Kolor spręzyny to czerwony, wcześniej była żółta lecz za twarda. I chodzi o to ze czasami sie domyka.
Wersja Coil.

: 06.03.2012 20:11:23
autor: MUSZEL
EZrider pisze:Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.
:shock: :mrgreen:
możesz dolać pare (nie parenaście, np 3-5) ml oleju do tłumika

: 06.03.2012 20:11:39
autor: boogiel
Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?

: 06.03.2012 21:23:02
autor: Tombil14
boogiel pisze:Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?
Sag to około 30-40 %

: 06.03.2012 21:26:12
autor: pietryna
Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.

Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.

: 06.03.2012 21:30:33
autor: Tombil14
pietryna pisze:Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.

Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.
Coż ale dobija.. :?

: 06.03.2012 21:33:59
autor: boogiel
To spróbuj zrobic to, co pisałem i powinno być ok ;) Zacznij od dolania oleju

: 06.03.2012 22:43:49
autor: pietryna
Nie skumałeś chyba. Napisałeś 30-40%. 30% jest ok ale już 40% nie bo 30% to już właściwie górna granica. Jakbyś napisał 20-30% to by nie było sprawy.

Może po prostu tulejkę z 1cm wsadź pod korek aby trochę napiąć sprężynę?

: 06.03.2012 23:25:35
autor: TheSebaFr
Domain tak już pracuje, można go w miejscu dobić. Spróbuj podłożyć podkładke/tulejke między korek a sprężyne tak jak radzi Pietryna :)

: 07.03.2012 10:03:45
autor: szumasta
TheSebaFr jak amora można dobić w miejscu znaczy, że ma za miękką sprężynę i tyle.

Na początek daj podkładkę między korek i sprężynę to zwiększy naprężenie wstępne, sprawdź też czy masz 200ml oleju w prawej ladze, ewentualnie dolej 5-10ml to utwardzi końcówkę skoku. Ewentualnie kawałek elastomera zamontować tak jak w boxxie team.

: 07.03.2012 13:28:52
autor: off_road
Ja pierdziele dopisujecie ideologie....

jedna osoba wspomniała o jedynym sensownym rozwiązaniu , poziom fuck'n oleju ;) Dolewasz 10ml i sprawdzasz jak dalej klika to kolejne 10ml i tyle.
Jak ktos ma czas na zabawę mozna rownie dobrze dodawac oleju smarującego :) ktory tak samo skutecznie ogranicza dobicie przy odpowiedniej ilości :)
Do jasnej ciasnej nie utrudniajmy rzeczy prostych :shock:

Ps jak bedziesz słuchac pietryny to zostaniesz z rozjeb***m tłumikiem ;)
Tak sie kończą jego genialne i w pełni profesjonalne pomysły:

Obrazek

: 07.03.2012 15:46:31
autor: Las3k_91 Ldz
Ten to akurat taki przyszedł = był od początku ;)

: 07.03.2012 16:44:38
autor: Tombil14
Znalazłem fajny patent na podkładki pod korkiem od spreżyny. Moge sobie w kazdej chwili regulować. Fajna sprawa i bardzo pomogło ;]

: 07.03.2012 17:19:47
autor: off_road
Las3k_91 Ldz podobno byl uszkodzony ale to pietryna ponoć władował go w imadło i rozwalił zawór kompresji ;)