Strona 1 z 2
Utwardzenie Rs Domain 302
: 06.03.2012 17:00:42
autor: Tombil14
Witam !
Chciałbym sie dowiedzieć, czy jest jakiś sposób na częściowe utwardzenie RS Domain 302.
: 06.03.2012 17:05:48
autor: boogiel
Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?
: 06.03.2012 17:33:05
autor: Tombil14
boogiel pisze:Wymienić sprężynę na twardszą
Co znaczy "częściowe"?
Chodzi o to żeby go lekko utwardzić aby nie dobijał ;] A jakiś inny sposób oprócz wymiany spr. ?
: 06.03.2012 18:31:02
autor: EZrider
Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.
: 06.03.2012 19:45:08
autor: AdiFreerider
a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?
: 06.03.2012 20:01:16
autor: Tombil14
AdiFreerider pisze:a jaki masz kolor sprężyny? uturn czy nie?
Kolor spręzyny to czerwony, wcześniej była żółta lecz za twarda. I chodzi o to ze czasami sie domyka.
Wersja Coil.
: 06.03.2012 20:11:23
autor: MUSZEL
EZrider pisze:Szaszłyk z 2 pociętych sprężyn.
możesz dolać pare (nie parenaście, np 3-5) ml oleju do tłumika
: 06.03.2012 20:11:39
autor: boogiel
Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?
: 06.03.2012 21:23:02
autor: Tombil14
boogiel pisze:Jak sie domyka, to nie utwardzasz całości tylko walczysz, żeby nie dobijał. Spróbuj dolać oleju, możesz coś z tłumikiem pokminić (choć hydra coil dupy nie urwie), albo jakiś elastomer. Jaki masz sag?
Sag to około 30-40 %
: 06.03.2012 21:26:12
autor: pietryna
Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.
Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.
: 06.03.2012 21:30:33
autor: Tombil14
pietryna pisze:Dokładniej. Bo jak 30 to nie powinien dobijać tak naprawdę. Chyba że w HC nie ma nic pod korkiem gdzie siedzi MC w 318. Już chociaż ten turnkey co w dartach i judy był by sporo zmienił.
Ale jak masz już 40% to za dużo. Wg mnie 30% to rozsądna wartość jest.
Coż ale dobija..

: 06.03.2012 21:33:59
autor: boogiel
To spróbuj zrobic to, co pisałem i powinno być ok

Zacznij od dolania oleju
: 06.03.2012 22:43:49
autor: pietryna
Nie skumałeś chyba. Napisałeś 30-40%. 30% jest ok ale już 40% nie bo 30% to już właściwie górna granica. Jakbyś napisał 20-30% to by nie było sprawy.
Może po prostu tulejkę z 1cm wsadź pod korek aby trochę napiąć sprężynę?
: 06.03.2012 23:25:35
autor: TheSebaFr
Domain tak już pracuje, można go w miejscu dobić. Spróbuj podłożyć podkładke/tulejke między korek a sprężyne tak jak radzi Pietryna

: 07.03.2012 10:03:45
autor: szumasta
TheSebaFr jak amora można dobić w miejscu znaczy, że ma za miękką sprężynę i tyle.
Na początek daj podkładkę między korek i sprężynę to zwiększy naprężenie wstępne, sprawdź też czy masz 200ml oleju w prawej ladze, ewentualnie dolej 5-10ml to utwardzi końcówkę skoku. Ewentualnie kawałek elastomera zamontować tak jak w boxxie team.
: 07.03.2012 13:28:52
autor: off_road
Ja pierdziele dopisujecie ideologie....
jedna osoba wspomniała o jedynym sensownym rozwiązaniu , poziom fuck'n oleju

Dolewasz 10ml i sprawdzasz jak dalej klika to kolejne 10ml i tyle.
Jak ktos ma czas na zabawę mozna rownie dobrze dodawac oleju smarującego

ktory tak samo skutecznie ogranicza dobicie przy odpowiedniej ilości

Do jasnej ciasnej nie utrudniajmy rzeczy prostych
Ps jak bedziesz słuchac pietryny to zostaniesz z rozjeb***m tłumikiem
Tak sie kończą jego genialne i w pełni profesjonalne pomysły:

: 07.03.2012 15:46:31
autor: Las3k_91 Ldz
Ten to akurat taki przyszedł = był od początku

: 07.03.2012 16:44:38
autor: Tombil14
Znalazłem fajny patent na podkładki pod korkiem od spreżyny. Moge sobie w kazdej chwili regulować. Fajna sprawa i bardzo pomogło ;]
: 07.03.2012 17:19:47
autor: off_road
Las3k_91 Ldz podobno byl uszkodzony ale to pietryna ponoć władował go w imadło i rozwalił zawór kompresji
