[mlynooo] Transition TR450 + Boxxer RC

mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

[mlynooo] Transition TR450 + Boxxer RC

Post autor: mlynooo »

Siema. Przedstawiam rower na 2012r.
Rama: Transition TR 450 2012r L-size
Widelec: Boxxer RC + naklejki Suchy Sticker ;]
Damper: Fox RC4 + 400 lbs

Kierownica: Funn 780mm
Mostek: Transition
Gripy: Sunline Twisted Waffle

Stery: Dartmoor Dive

Siodło: Transition
Sztyca: Truvativ husselft
Zacisk: firma, model

Korby: Truvativ Descendent
Support: truvativ Descendent
Zębatka: Truvativ
Łańcuch: Wipperman
Pedały: NC-17

Napinacz: Mozartt WoG mini
Przerzutki: x-9
Manetki: x-9
Kaseta: Shimano tiagra 11-25 9z

Koło przód:
Obręcz: Mavic EN 521D
Szprychy: Sapim Race black
Piasta: Hope pro II
Opona: różne różniste
Dętka: maxxis 300gr

Koło tył:
Obręcz: Mavic EN 521 D
Szprychy: Sapim Race black
Piasta: Hope pro II
Opona: różne różniste
Dętka: maxxis 300gr

Hamulce: Saint + Avid G3S

Modyfikacje: zębatka na Mozartta i tarcze na XT
Waga: 16.8 kg ( na oponach HR 1-ply)

Niestety nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru lakieru, a szkoda bo wygląda na żywo rewelacyjnie ( napewno nie tak jak na zdjęciach ).

http://img822.imageshack.us/img822/6438/dsc0472qi.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/5782/dsc0487r.jpg

ps do zielonych. jakby dało rade weźcie wrzućcie mi te zdjęcia na forum bo ja nie ogarniam :D
Uciowy
Posty: 128
Rejestracja: 04.11.2010 18:52:39
Lokalizacja: Wrocław/Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Uciowy »

piękna maszyna :D naklejki od Suchy Sticker Graphics jak widze :)
http://www.szok.it informacje zjazdowe świeże jak bułki ! daj się zaSZOKować!
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

fajny, czysto wygląda, żadnych plątanin kabli itp. gartsy
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

mlynooo pisze:Damper: Foc RC4 + 400 lbs
;)

Po tym jak już zmienisz nazwę dampera to zmień też dętki, bo za kilka zł zbędna masa spada. A fajnie odchudzać niskim kosztem.

Btw też chciałbym mieć w domu pokój tylko na rower :D
adrian50005
Posty: 661
Rejestracja: 17.02.2009 12:39:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: adrian50005 »

Pokój wyłącznie dla roweru :D
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=57189
http://tiny.pl/hc83d Moje Allegro
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

GgG pisze:Po tym jak już zmienisz nazwę dampera to zmień też dętki, bo za kilka zł zbędna masa spada. A fajnie odchudzać niskim kosztem.

Btw też chciałbym mieć w domu pokój tylko na rower
Dętki lżejsze są, podałem te bo na tych rower był ważony. Te 300gr są na góry ;]
Uciowy pisze:piękna maszyna naklejki od Suchy Sticker Graphics jak widze
spoko opcja z tymi naklejkami, dobra cena, wykonane z dobrego materiału i cena przyzwoita to sobie kupiłem ;]
MacGyver
Posty: 576
Rejestracja: 04.12.2006 18:02:52
Kontakt:

Post autor: MacGyver »

Holy Crap! Piękny! Witam w Klubie Transition :)
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

mlynooo pisze:Te 300gr są na góry ;]
nie w grubosci detek tkwi sekret, tylko w sciankach opon ;) wg mnie bez sensu na takich po 300g jezdzic.
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

=disbrainer= pisze:nie w grubosci detek tkwi sekret, tylko w sciankach opon wg mnie bez sensu na takich po 300g jezdzic
tak sie składa że latam na minionach 3c evo zwijanych więc 300 gr dętki są jak najbardziej ok ;]

poza tym nie zgadzam się z twoją teorią do końca. Scianka opony swoje robi ale grubość samej dętki też ma znaczenie zwłaszcza na snejki.
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

mlynooo pisze:Scianka opony swoje robi ale grubość samej dętki też ma znaczenie zwłaszcza na snejki.
aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight. z reszta, to Twoj rower i Twoje doswiadczenia :)
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

=disbrainer= pisze:aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight

+1 dobrze gada :D ścianka opony to klucz do sukcesu nie grubość dętki ;)
Sell: Rower - Intense M9
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

Całkiem fajny rower, jednak co do wagi to mam zastrzeżenia, troszkę za mało wyszło.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
toms
Posty: 62
Rejestracja: 26.04.2010 17:50:16
Lokalizacja: Gdańsk / Słupsk
Kontakt:

Post autor: toms »

Cudnie, szkoda, że nie miałem okazji zobaczyć na żywo. A kubeczkiem i czapką już się nie pochwalisz :D
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

KaKTuSSS pisze:Całkiem fajny rower, jednak co do wagi to mam zastrzeżenia, troszkę za mało wyszło
Ten set z opisu napewno poniżej 17 kg waży ;] Jak co to chętnie udostępnię wagę każdej części, wszystko przed założeniem było zważone i spisane ;]
=disbrainer= pisze:aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight. z reszta, to Twoj rower i Twoje doswiadczenia
naprawdę nie jara mnie jeżdżenie w kondonach zamiast dętek ;D wypróbowałem i wiem że na kamienistych trasach się nie sprawdzają, tyle. Akurat w czasie startu wole mieć +5 do pewności że nie zakończę przejazdu na kapciu.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości