Strona 1 z 1

[mlynooo] Transition TR450 + Boxxer RC

: 22.03.2012 23:24:47
autor: mlynooo
Siema. Przedstawiam rower na 2012r.
Rama: Transition TR 450 2012r L-size
Widelec: Boxxer RC + naklejki Suchy Sticker ;]
Damper: Fox RC4 + 400 lbs

Kierownica: Funn 780mm
Mostek: Transition
Gripy: Sunline Twisted Waffle

Stery: Dartmoor Dive

Siodło: Transition
Sztyca: Truvativ husselft
Zacisk: firma, model

Korby: Truvativ Descendent
Support: truvativ Descendent
Zębatka: Truvativ
Łańcuch: Wipperman
Pedały: NC-17

Napinacz: Mozartt WoG mini
Przerzutki: x-9
Manetki: x-9
Kaseta: Shimano tiagra 11-25 9z

Koło przód:
Obręcz: Mavic EN 521D
Szprychy: Sapim Race black
Piasta: Hope pro II
Opona: różne różniste
Dętka: maxxis 300gr

Koło tył:
Obręcz: Mavic EN 521 D
Szprychy: Sapim Race black
Piasta: Hope pro II
Opona: różne różniste
Dętka: maxxis 300gr

Hamulce: Saint + Avid G3S

Modyfikacje: zębatka na Mozartta i tarcze na XT
Waga: 16.8 kg ( na oponach HR 1-ply)

Niestety nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru lakieru, a szkoda bo wygląda na żywo rewelacyjnie ( napewno nie tak jak na zdjęciach ).

http://img822.imageshack.us/img822/6438/dsc0472qi.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/5782/dsc0487r.jpg

ps do zielonych. jakby dało rade weźcie wrzućcie mi te zdjęcia na forum bo ja nie ogarniam :D

: 23.03.2012 00:44:47
autor: Uciowy
piękna maszyna :D naklejki od Suchy Sticker Graphics jak widze :)

: 23.03.2012 00:58:51
autor: jasiek_krk
fajny, czysto wygląda, żadnych plątanin kabli itp. gartsy

: 23.03.2012 02:52:27
autor: GgG
mlynooo pisze:Damper: Foc RC4 + 400 lbs
;)

Po tym jak już zmienisz nazwę dampera to zmień też dętki, bo za kilka zł zbędna masa spada. A fajnie odchudzać niskim kosztem.

Btw też chciałbym mieć w domu pokój tylko na rower :D

: 23.03.2012 07:56:10
autor: adrian50005
Pokój wyłącznie dla roweru :D

: 23.03.2012 08:58:27
autor: mlynooo
GgG pisze:Po tym jak już zmienisz nazwę dampera to zmień też dętki, bo za kilka zł zbędna masa spada. A fajnie odchudzać niskim kosztem.

Btw też chciałbym mieć w domu pokój tylko na rower
Dętki lżejsze są, podałem te bo na tych rower był ważony. Te 300gr są na góry ;]
Uciowy pisze:piękna maszyna naklejki od Suchy Sticker Graphics jak widze
spoko opcja z tymi naklejkami, dobra cena, wykonane z dobrego materiału i cena przyzwoita to sobie kupiłem ;]

: 23.03.2012 12:02:18
autor: MacGyver
Holy Crap! Piękny! Witam w Klubie Transition :)

: 23.03.2012 14:51:29
autor: =disbrainer=
mlynooo pisze:Te 300gr są na góry ;]
nie w grubosci detek tkwi sekret, tylko w sciankach opon ;) wg mnie bez sensu na takich po 300g jezdzic.

: 23.03.2012 15:15:09
autor: mlynooo
=disbrainer= pisze:nie w grubosci detek tkwi sekret, tylko w sciankach opon wg mnie bez sensu na takich po 300g jezdzic
tak sie składa że latam na minionach 3c evo zwijanych więc 300 gr dętki są jak najbardziej ok ;]

poza tym nie zgadzam się z twoją teorią do końca. Scianka opony swoje robi ale grubość samej dętki też ma znaczenie zwłaszcza na snejki.

: 23.03.2012 19:57:33
autor: =disbrainer=
mlynooo pisze:Scianka opony swoje robi ale grubość samej dętki też ma znaczenie zwłaszcza na snejki.
aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight. z reszta, to Twoj rower i Twoje doswiadczenia :)

: 23.03.2012 20:38:45
autor: AlanCK
=disbrainer= pisze:aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight

+1 dobrze gada :D ścianka opony to klucz do sukcesu nie grubość dętki ;)

: 23.03.2012 20:58:28
autor: KaKTuSSS
Całkiem fajny rower, jednak co do wagi to mam zastrzeżenia, troszkę za mało wyszło.

: 23.03.2012 21:32:39
autor: toms
Cudnie, szkoda, że nie miałem okazji zobaczyć na żywo. A kubeczkiem i czapką już się nie pochwalisz :D

: 23.03.2012 22:41:49
autor: mlynooo
KaKTuSSS pisze:Całkiem fajny rower, jednak co do wagi to mam zastrzeżenia, troszkę za mało wyszło
Ten set z opisu napewno poniżej 17 kg waży ;] Jak co to chętnie udostępnię wagę każdej części, wszystko przed założeniem było zważone i spisane ;]
=disbrainer= pisze:aha, wiec pewnie dlatego pol zeszlego sezonu przejezdzilem na ultralightach, a teraz na secie flyweight+ultralight. z reszta, to Twoj rower i Twoje doswiadczenia
naprawdę nie jara mnie jeżdżenie w kondonach zamiast dętek ;D wypróbowałem i wiem że na kamienistych trasach się nie sprawdzają, tyle. Akurat w czasie startu wole mieć +5 do pewności że nie zakończę przejazdu na kapciu.