wymiana ramy
wymiana ramy
Witam
jestem totalnym nowicjuszem w dziedzinie DH dlatego moje pytanie może wydac się śmieszne.
Mam stinky 2005 i chciałbym podmienic ramę na faitha 2005.
Ta którą mam jest po prostu za duża.
pytanie czy ta ramka podejdzie do osprzętu?
poprzedni właściciel założył napinacz dartmoora (jeśli to coś zmienia)
Wielkie dzięki za pomoc...
poszukałbym sam informacji na ten temat ale mam dobrą okazję na szybki zakup ramy i nie chciałbym tego spartolic
pozdrawiam
jestem totalnym nowicjuszem w dziedzinie DH dlatego moje pytanie może wydac się śmieszne.
Mam stinky 2005 i chciałbym podmienic ramę na faitha 2005.
Ta którą mam jest po prostu za duża.
pytanie czy ta ramka podejdzie do osprzętu?
poprzedni właściciel założył napinacz dartmoora (jeśli to coś zmienia)
Wielkie dzięki za pomoc...
poszukałbym sam informacji na ten temat ale mam dobrą okazję na szybki zakup ramy i nie chciałbym tego spartolic
pozdrawiam
Na 99% nie. Stinkacz ma chyba haki (tam gdzie tylne koło wkładasz) 10x135mm, a faith ma 12x150mm. Musiałbyś piastę zmienić.
Po drugie, pakiet (wkład supportu) ma 83mm zamiast 73mm jak w stinky. Musiałbyś wymienić wkład (jeśli masz isis/howitzer) lub korbę (wszystko z osia przelotowa).
Również pozdrawiam
Po drugie, pakiet (wkład supportu) ma 83mm zamiast 73mm jak w stinky. Musiałbyś wymienić wkład (jeśli masz isis/howitzer) lub korbę (wszystko z osia przelotowa).
Również pozdrawiam

Faith to dobra rama. No a sens to ma, bo każda rama do dh teraz ma takie standardy. Piasta to ok 100-150 zł za używanego nowateca lub 250zł za nowego. Pakiet to ok 50zł używany, nowa korba od 200-300zł.
Kiedyś będzie trzeba zmienić te standardy, bo mało ram do dh z takimi, więc pytanie tylko takie, czy dasz radę finansowo.
Z tego budżetu to dużo nie dostaniesz, jescze norco są oprócz faitha w tych cenach.
Kiedyś będzie trzeba zmienić te standardy, bo mało ram do dh z takimi, więc pytanie tylko takie, czy dasz radę finansowo.