[ Eligiusz ] Turner DHR + Boxxer 2010
[ Eligiusz ] Turner DHR + Boxxer 2010
Rama:Turner DHR / 2006
Widelec: Rock Shox Boxxer Race 2010 + Protone Air Kit
Damper: Fox DHX 5.0 Coil
Kierownica: BBB Carbon 600mm
Mostek: Sunline
Gripy: Prologo
Barendy: KCNC
Stery: Cane Creek
Siodło: Tioga Spyder Twin Tail
Sztyca: KCNC Ti Pro Lite Scandium
Zacisk: KCNC
Korby: Funn Hooka DH
Support: Aerozine Titanium
Zębatka: Renthal SR4 - 34T
Łańcuch: KMC X9SL
Pedały: Shimano XTR PD-M985
Napinacz: Carbon - własnej roboty
Przerzutki: Sram X0 Carbon
Manetki: Sram X0 Carbon
Kaseta: Shimano XT
Koło przód:
Obręcz: DT Swiss FR6.1D 32otw./26"
Szprychy: DT Swiss Competition 32 szt.
Piasta: Hope Pro2 Evo 32 otwory
Opona:Schwalbe 26"/2.5 Muddy Mary
Dętka: Maxxis Downhill
Koło tył:
Obręcz: DT Swiss FR6.1D 32 otwory 26"
Szprychy: DT Swiss Competition 32 szt.
Piasta: Hope Pro2 32 otw.
Opona: Schwalbe 26"/2.5 Muddy Mary
Dętka:Maxxis Downhill
Hamulec przód, klamka: Hope Moto
Hamulec tył, klamka: Hope Tech M4
Takie akurat detki byly w sklepie wiec takie mam , a to nie nadaja sie czy jak ?? Obrecze wydaja mi sie stopem metali lekkich a nie tworzywa sztucznego
I co w tym całokształcie jeszcze nie pasuje ??
Przeciez to ja na tym jade czyz nie ??
15 lat temu modne byly wąskie kiery coś kolo 50 cm jak najmniej i popatrz wciąż do was pisze bo przeżyłem to

I co w tym całokształcie jeszcze nie pasuje ??
Przeciez to ja na tym jade czyz nie ??
15 lat temu modne byly wąskie kiery coś kolo 50 cm jak najmniej i popatrz wciąż do was pisze bo przeżyłem to

Nikt nie broni, wrzucasz tutaj to mówie co mysle.Eligiusz pisze:Przeciez to ja na tym jade czyz nie ??
Masz duzo lekkich czesci, moim zdaniem nadmiernie lekka kiere i mega ciezkie dętki. Po prostu widze tu brak konsekwencji. Albo na pałe lekko po całosci albo nieEligiusz pisze: a to nie nadaja sie czy jak ??

A obręcze są na prawde słabe. Miałem je - pogniotłem w leo jezdzac tylko po trasie FR. Spadła mi tez opona na wybiciu z niej, koleżance z przedniego koła tez spadłą opona na niej.

A co do kiery to nie chodzi o mode tylko o prostą fizyke. W granicach rozsądku oczywiscie ale szeroka jest lepsza bo obniza środek ciezkosci i poprawia stabilność. 50 lat temu modne byly auta tylko z hamulcami bębnowymi, kiedy do imprezy wkładasz?

O około 100 gram na sztuce w porownaniu np. z Maxxis FR bo mówimy tu o gramach .Waga nie ma dla mnie w tym wypadku znaczenia i tak jest ponad 20 kilo pewno.mega ciezkie dętki.
Uwierz , na moja jazde w zupełności wystarcza . Czytałem wiele dobrego jak i złego jak o większości czegokolwiek co by człowiek nie kupił .A obręcze są na prawde słabe
No porównanie jakiego daleko szukać50 lat temu modne byly auta tylko z hamulcami bębnowymi

Jeśli włożył bym do Imprezy bębny po prostu bym się zabił , a jeśli pojadę na kierownicy 600mm z góry i to dość szybko to uwierz mi nic mi nie będzie nawet jeśli środek ciężkości będzie w tym przypadku parę cm wyżej , jeździłem na niej jeszcze w poprzedniej Konie i nie miałem nigdy problemu .Mam szeroka Race Face ale jakas taka brzydka

Nie ma sensu się spierać bo nie ma o co . Ważne ze wszystko jest nowe pomijając ramę i damper .
Serio , na moje pojezdzawki to wszystko jest idealnie .
Maxxis FR też są cięzkie. A na dętkach wage czuć bardzo. Jak nie katujesz to po co ci taka ciężka dętka?Eligiusz pisze:O około 100 gram na sztuce w porownaniu np. z Maxxis FR bo mówimy tu o gramach
To po co carbonowa kiera xc i carbonowy napinacz?Eligiusz pisze:Waga nie ma dla mnie w tym wypadku znaczenia i tak jest ponad 20 kilo pewno.

55kg, stolik, mialem za sobą 2 lata jazdy. Wątpie zebyś katował mniej niz 17 letni dzieciak co ledwo sie uczyEligiusz pisze:na moja jazde w zupełności wystarcza

Tak ale jak pojedziesz na kierze DO XC (NIE DO DH) i strzeli ci na dobiciu to wiele przyjemniej niz przy bębnach w imprezie ci nie będzieEligiusz pisze:Jeśli włożył bym do Imprezy bębny po prostu bym się zabił , a jeśli pojadę na kierownicy 600mm z góry

Wolalbym używaną mocną kiere niz patyka xc, który padnie po pierwszym strzale. A to, ze RF nie ładny, ladna szeroką kiere mozna do 120zł kupic. Nową.
A co do "na wąskiej sie jezdzi wygodnie" te argumenty słysze od kąd pierwsżą kiere szersza załozyłem 4-5 lat temu. Potem ci sami ludzie przesiadali sie na szeroką, zauważali róznice i nie wracali


-
- Posty: 13
- Rejestracja: 08.04.2012 09:15:33
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Kontakt:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14.09.2011 19:33:55
- Kontakt:
Nie widzę tu konsekwencji w postępowaniu. Rowerek poskładany bardzo lekko, a tu nagle dętki po 500g. Dałbyś nawet zwykłe dętki po 200g (że nie wspomnę o Ultralightach itp) i już byś miał ponad pół kilo do przodu. Jak już się czepiam to do końca - korba też do najlżejszych nie należy;)
Zupełnie nie rozumiem też tej kiery. Mówisz, że przeżyłeś erę krótkich kier - ok, nie Ty jeden. Mi też na początku długie kiery wydawały się kwestią mody dopóki sam nie spróbowałem. Zupełnie inna bajka jeśli chodzi o kontrolę nad rowerem więc może czas wypróbować?
Do tego dochodzi kwestia bezpieczeństwa - kiera XC nie jest projektowana pod obciążenia od DH czy FR. Osobiście bałbym się o życie i zęby na czymś takim.
Poza tym rowerek bardzo mi się podoba, dobrze dopieszczony!
Zupełnie nie rozumiem też tej kiery. Mówisz, że przeżyłeś erę krótkich kier - ok, nie Ty jeden. Mi też na początku długie kiery wydawały się kwestią mody dopóki sam nie spróbowałem. Zupełnie inna bajka jeśli chodzi o kontrolę nad rowerem więc może czas wypróbować?
Do tego dochodzi kwestia bezpieczeństwa - kiera XC nie jest projektowana pod obciążenia od DH czy FR. Osobiście bałbym się o życie i zęby na czymś takim.
Poza tym rowerek bardzo mi się podoba, dobrze dopieszczony!
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 04.06.2011 08:05:31
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość