Zerwałem gwint w haku ramy jamis dakar bam II i w osi maxle.
Teraz pytanie czy jeśli w haku zostały jeszcze zwoje (wszystkie ale urwane do połowy) to czy lepiej kupić nowego maxle 150 i wkręcić do tego haku czy oś za 40 zł z allegro i całkiem przewiercić gwint w haku na 12 mm?
Maxle ma 18 cm od tego co wychodzi poza rame razem z gwintem, 16 (długość osi bez gwintu).
http://rowerowy.com/czesci/piasty/chosen_axle_150
taka oś by pasowała?
http://allegro.pl/vtc-os-piasty-12x150- ... 82955.html
lub taka?
Proszę o odpowiedź bo nei wiem co z tym robić.
zmiana maxle na inną oś
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 01.02.2010 20:36:14
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 01.02.2010 20:36:14
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontakt:
Sorry zapomniałem zapisać że maxle też jest zerwany, nie całkiem ale do połowy, ostatnie 3 zwoje są dobre i po wkręceniu w hak się trzyma.
Więc przy nowym maxlu byłoby ok ale jednak zerwany gwint w haku nie bedzie trzymał tak jak nowy.
Mam do wyboru nowy hak i maxle albo rozwiercenie haka i danie sztywnej osi. Przy czym to drugie jest 5x tańsze.
Więc przy nowym maxlu byłoby ok ale jednak zerwany gwint w haku nie bedzie trzymał tak jak nowy.
Mam do wyboru nowy hak i maxle albo rozwiercenie haka i danie sztywnej osi. Przy czym to drugie jest 5x tańsze.
http://marcin4.pinkbike.com/ PINKBIKE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość