Pomoc w starcie co i jak bo jestem zielony :(

mamarco
Kontakt:

Pomoc w starcie co i jak bo jestem zielony :(

Post autor: mamarco »

Witam wszystkich a wiec tak mam na imie Marek 27lat zarejestrowalem sie na tym forum poniewaz po 9latach walki z motocrossem postanowilem przesiasc sie na downhill a ze jestem w tym temacie zupelnie zielony to potrzebuje waszej pomocy dorad a wiec tak zakupilem bardzo okazyjnie nowiutki juz chyba stary rower K2 Triade 5.0 ze byl po bardzo okazyjnej cenie pomyslalem ze to na poczatek wystarczy zeby tylko sprobowac co i jak w tym sporcie powiedzcie mi jak ustawic taki rower podemnie ? mam 175cm wzrostu wage okolo 80kg ? moze ktos cos doradzic bo jestem zielony w tym temacie jak wogole jest z czesciami na jakiej zasadzie dobrac cos do tego roweru itp ? z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam za pisownie ale nie posiadam polskich liter
shivn
Kontakt:

Post autor: shivn »

Prowokacja?
MLYNoBIKER
moderator
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

Czemu od razu prowokacja, zostawcie chłopa.
K2 Triade 5.0 to sprzęcior do Enduro, jeśli się uczysz i nie zdążyłeś nic w nim zjeba* to sprzedaj jak najszybciej póki jest cały i coś wart, dołóż trochę $ i jak będziesz miał gotówkę w portfelu to będzie można coś Ci pomóc.
Irion
Kontakt:

Post autor: Irion »

Prowokacja poniewaz, moze i nie jestem orlem ortografii i interpunkcji, ale zachowuje przynajmniej jakies ramy polskiej pisowni konczac swoje zdania kropkami oraz dzielac je przecinkami. Jak na 27 letniego faceta chyba cos tu jest nie tak... Jesli sie myle, prosze o konkretne kontrargumenty.
mamarco
Kontakt:

tak wielkie dzieki za podsumowanie tylko ze w polsce przez cale moje 27lat bylem tylko do 11 roku zycia tak ze ciekawi mnie jak bys ty pisal kolego Irion!!!!!!! ale nie mam tu co o czym pisac z tego co widze hamstwo jak zawsze i nic wiecej!!!!!!!
mamarco
Kontakt:

MLYNoBIKER pisze:trochę