Pomoc w starcie co i jak bo jestem zielony :(
Pomoc w starcie co i jak bo jestem zielony :(
Witam wszystkich a wiec tak mam na imie Marek 27lat zarejestrowalem sie na tym forum poniewaz po 9latach walki z motocrossem postanowilem przesiasc sie na downhill a ze jestem w tym temacie zupelnie zielony to potrzebuje waszej pomocy dorad a wiec tak zakupilem bardzo okazyjnie nowiutki juz chyba stary rower K2 Triade 5.0 ze byl po bardzo okazyjnej cenie pomyslalem ze to na poczatek wystarczy zeby tylko sprobowac co i jak w tym sporcie powiedzcie mi jak ustawic taki rower podemnie ? mam 175cm wzrostu wage okolo 80kg ? moze ktos cos doradzic bo jestem zielony w tym temacie jak wogole jest z czesciami na jakiej zasadzie dobrac cos do tego roweru itp ? z gory dziekuje za odpowiedz i przepraszam za pisownie ale nie posiadam polskich liter
-
- moderator
- Kontakt:
Czemu od razu prowokacja, zostawcie chłopa.
K2 Triade 5.0 to sprzęcior do Enduro, jeśli się uczysz i nie zdążyłeś nic w nim zjeba* to sprzedaj jak najszybciej póki jest cały i coś wart, dołóż trochę $ i jak będziesz miał gotówkę w portfelu to będzie można coś Ci pomóc.
K2 Triade 5.0 to sprzęcior do Enduro, jeśli się uczysz i nie zdążyłeś nic w nim zjeba* to sprzedaj jak najszybciej póki jest cały i coś wart, dołóż trochę $ i jak będziesz miał gotówkę w portfelu to będzie można coś Ci pomóc.
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
Heh, po prostu tego sie czytac nie da. A gdybys nie chcial isc na latwizne i sam troche poszperal na forum to znalazl bys milion podobnych tematow ktore byly zakladane wczesniej. Polecam tez przeczytania definicji downhill oraz rower downhillowy/zjazdowy w kilku zrodlach internetowych. To powinno rozjasnic troche twoje pojecie o tym jak dobierac czesci, jak serwisowac sprzet w warunkach domowych lub jakie warunki powinien spelniac rower zeby sie po prostu na nim nie zabic...
-
- Kontakt:
-
- Kontakt: