Giant Glory 2006 Bardzo pilne(spawy)

Adrian960805
Posty: 189
Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
Kontakt:

Giant Glory 2006 Bardzo pilne(spawy)

Post autor: Adrian960805 »

Proszę pomóżcie mi, chodzi o spawy przy głowce ramy czy one nie są aby nie orginalne?? Kupuje rower na tej ramie i nwm czy wszystko jest ok z tymi spawami takie mają być??
Obrazek
Obrazek
Adrian960805
Posty: 189
Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
Kontakt:

Post autor: Adrian960805 »

Sorki, że może zakładam nie potrzebny temat ale to dla mnie bardzo ważne, mogę wrzucić też foty całej ramki jeżeli ktoś by potrzebował do wywnioskowania czegoś foty spawów i wgl przy damperze też mam ale tam wyglądja normalnie, chociaż malowanie też wygląda na orginalne, sam już nwml;/
Kammil
Posty: 167
Rejestracja: 17.09.2011 09:23:58
Lokalizacja: Stara Wieś (Lublin)
Kontakt:

Re: Giant Glory 2006 Bardzo pilne(spawy)

Post autor: Kammil »

Wszystko z nią okej :)
Adrian960805
Posty: 189
Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
Kontakt:

Post autor: Adrian960805 »

ufff... ulżyło mi to czemu one są tak dziwnie zlane z lewej strony??
a tak a propo ile może być warta ta glorka z tym setem?:
giant glory DH 2006/7 rozmiar S
przód: marzocchi junior T 2004, po remoncie w zime, zadnych wycieków
tył: dhx 4.0 tf TUNED USA sprężyna 400
koła: przód double track, dartmoor, dt
tył: double track, piasta novatec wc 150x12mm + DT (na zdjeciu jest jeszcze dm24, ale niedawno zmienilem na double tracka)
suport: TRUVATIV GIGA PIPE DH - prawie nowy
korba: octan one dh white
pedała dartmoor blody marry
napinacz w średnim stanie: BLACK SPIRE DSX C4 WHITE
kaseta: sram 9 rzędów
łańcuch sram
przerzutka tylna: sram x7
stery: fsa pig pro dh z przejsciowka na 1/1.8
mostek: BOP Drop In short
manetka tył sram x7
siodełko charge
hamulce: przód Hayes HFX9, bardzo dobry stan, tarcza 203mm
tył Tektro aqua 160mm, w zupelnosci daja rade
kierownica: zoom
sztyca specialized
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Ze 4000 bym pewnie dał.

Tf Tuned jest z Anglii.
Adrian960805
Posty: 189
Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
Kontakt:

Post autor: Adrian960805 »

pietryna a ten Tf tuned jest lepszy od zwykłego?? czy gorszy??
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Po to przerabiają żeby był lepszy.
wojtek94
Posty: 55
Rejestracja: 28.03.2012 18:20:47
Kontakt:

Re: Giant Glory 2006 Bardzo pilne(spawy)

Post autor: wojtek94 »

Daj zdjęcie od samego dołu i góry wydaje się być inny.
misiakr
Posty: 163
Rejestracja: 26.09.2011 18:46:41
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Daj zdjęcie od samego dołu i góry wydaje się być inny.
Nie rób chłopakowi wody z mózgu, wszystko ok z tą glorką.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Wątpię żeby był przerabiany. Tf Tuned daje naklejkę jak zrobi serwis. A takie gadanie że dobiorą olej to można sobie wsadzić wg. mnie. Co mogą zrobić? Jak jesteś wyjątkowo lekki to dadzą ci lekko mniej lepki żebyś miał pełny zakres regulacji. To samo jak jesteś cięższy. Po to dampery mają regulację żeby można było zmieniać tłumienia bez wywalania oleju i przezaworowania.

Wkładają śmieci od pusha ale wtedy i pewnie naklejkę od pusha dają.

Generalnie ten damper to DHX. Jeśli ktoś go otwierał co cały dobroczynny wpływ Tf Tuned poszedł w cholerę. A jeśli nie otwierał to i tak pewnie wymaga otwarcia.
Adrian960805
Posty: 189
Rejestracja: 24.06.2012 13:47:37
Kontakt:

Post autor: Adrian960805 »

dzięki chłopaki, już wiem na czym stoje :p
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość