Dartmoor Hornet 2012 na początek?

SixTea9
Kontakt:

Dartmoor Hornet 2012 na początek?

Post autor: SixTea9 »

Witam,

chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego roweru:

http://rowerowy.com/rowery/dh_fr/dartmoor_hornet_bike

Na początek powiem, że jestem laikiem, jeśli chodzi o sprzęt rowerowy.
Mam zamiar jeździć po lesie i od czasu do czasu po mieście.
Czy jest to dobra propozycja dla mnie? Jakie mogą być wady tego roweru i czy wg. Was warto go kupić?
Nie będę jeździł dość "agresywnie" i szukam roweru dobrej marki, na częściach, które są wytrzymałe i którym można zaufać (choć to już jest raczej kwestia indywidualna, jeśli chodzi o zaufanie do części). Z tego co wyczytałem to Dartmoor cieszy się dość niezłą opinią. Jaki rozmiar ramy będzie dla mnie odpowiedni? Mam 192 cm wzrostu.

Dzięki za pomoc :)
misiakr
Kontakt:

Post autor: misiakr »

Na początek fajny rowerek. Ponoć ten RST, który w nim siedzi to już jakiś lepszy amor jeśli chodzi o RST(RSTpodobno sie poprawilo?). Wiadomo ze to nie FOX :) Do tego co powiedziales nada sie idealnie. :) Nie powiem Ci czy wyrwiesz cos lepszego za podobna cena ;p, poczekamy az ktos inny sie odezwie ;p.
Firebird
Kontakt:

Post autor: Firebird »

Na początek wydaje się dobry, ale za tą cenę jakbyś kupował używkę mógłbyś wyrwać już naprawdę coś porządnego, przykładowo ja za połowę tej ceny złożyłem rower na lepszych, używanych podzespołach.
SixTea9
Kontakt:

Post autor: SixTea9 »

Nie interesuje mnie za bardzo składanie roweru...jakoś nie mam do tego chęci. Wolę kupić coś nowego, co będzie jakościowo dobre. Nie musi być wspaniałe.
Czy ktoś jeszcze może się wypowiedzieć na temat tego sprzętu? Byłbym wdzięczny za kilka dodatkowych opinii :)
monster98
Kontakt:

Post autor: monster98 »

Za tyle kup fajną używkę, jeśli nie chcesz składać.
Las3k_91 Ldz
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Jak dla mnie spoko rower. Btw szosowa tylna przerzutka w gotowym rowerku do FR, co to się porobiło na tym świecie. :D
=disbrainer=
Kontakt: