manual na przednim kole
manual na przednim kole
Jak to najlepiej robic? podobnao latwiej z ham. tarczowym,dlaczego? A jezeli latwiej czy jest jakas roznica czy hydraulik czy mechaniczny?
najlepiej najpierw jeździj wolno i czym bardziej będziesz czuł hampel tym szybciej. jak robisz nose manuala(tak się nazywa) to musisz tak samo jak przy zwykłym wyczuć moment w którym jedziesz prawie nie używając hamulca, ale nie przecholuj, bo zaliczysz glebę.
co do manuala nie będę się chwalił ile potrafię, bo mam to w dupie i nie chce by jakiś koł mnie potem od pozerów nazywał.
powodzenia
co do manuala nie będę się chwalił ile potrafię, bo mam to w dupie i nie chce by jakiś koł mnie potem od pozerów nazywał.
powodzenia
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokładnie. z tym że endo jest w sumie neitrudne, a nose manual bardzo trudny, zwłaszcza na poczatku, bo trzeba wiekszej pewnosci, trzeba przełamac strach w ogóle zapomniec o strachu. i nawet jak nose manual czysto bez hampla wychodzi to takie dziwne uczucie jest jakby nad niczym sie nie panowało w sumie... przynajmniej dla mnie :] i sproboj zrobic endo do zatrzymania - bezproblemowo. a nose manuala do zatrzmania? (bez hampla) :D heheh, ale trening czyni poobijanym, więc ćwiczmy :D:D:D
what can I say... ;)
Przemooo małe sprostowanko Endo nie pochodzi jak mowisz ze światka motocyklowego a z BMX konkretnie z Flatlandu i nie polega (jak twierdzisz) na jeździe na przedniem tylko na stanieciu na przednim kol opuszczeniu tylu i jeździe dalej :) To może odrazu przybliże tricki na przednim kole
- nose manual -manual na przedznim kole czyi poprostu jedziesz (można uzyć hampla)
- stoppie - jazda na przednim do zatrzymania
- Endo - przy pomocy hampla stajesz na przednim (czyli nie jedziesz ani nic) podnosisz przy tym oczywiscie tył , potem opuszczasz i jedziesz dalej .
- nose manual -manual na przedznim kole czyi poprostu jedziesz (można uzyć hampla)
- stoppie - jazda na przednim do zatrzymania
- Endo - przy pomocy hampla stajesz na przednim (czyli nie jedziesz ani nic) podnosisz przy tym oczywiscie tył , potem opuszczasz i jedziesz dalej .
GG: 1725215 Jelenia Góra
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
cała magia tego jakże wysimienitego triku opiera się na modulacji twojego hamulca (bez wzgledu na to czy robisz to z tarczą czy v brekem ) po za modulacją ważny jest także element balansowani aktóry jest uzależniony od tego czy robisz ten trik na płaskiej nawieszchni czy z gróki jeżeli napłaskiej twój sirodek cięszkości ciała musi się znaleść nad mostkiem (ale to powoduje że znajdują się tam również jaja więc straj się uwarzać ) jeżeli z gurki to twój sirodek cięszkości ciała musi się znaleść za siodełkiem pedały siciągaj nogami cały czas jak do banego i delikatnie operuj klamką a po miesiącu trwałych ciwiczeni już tak ok 10m bedziesz prejeżdał bez większego trudu
pozdro all pozytywni wariaci
gg3465517
gg3465517
hamulec nie ma znaczenia ja robilem i na vce i na tarczy tarcza roznie byla albo zapowietrzona albo brak klockow wiec nigdy nie chamowala tak samo najwazniejsze to zeby wyczuc hamulec i umiec utrzymac rownowage ja robie endo na stojaco wygodnij mi pozatym na siedzaco ciezko podnies dupe bo jest dosyc nisko w mojim biku lekko pochylkasz sie do przodu i starasz sie nei ruszac tylko manewrowac dlonia. moj rekord kolo 8 m ale moge wiecej tylko potrzeaba mi 16 zl na klocki:) a cio do hamulca musi blokowac kolo inne sie nei nadaja najtanszy jaki widzialem to vka alivio za 35 zl czy jakos tak kumpel bardzo ladnei na niej robi
JA www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=235917
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości