Specialized i Slopestylowa Rama !

Michal9999
Posty: 416
Rejestracja: 01.04.2011 08:42:52
Lokalizacja: Mikołów/Oss
Kontakt:

Post autor: Michal9999 »

Wygląda fajnie. Skok też dobrze dobrany i ośka 12mm. Nie widzę tam tylko wagi... Ciekawe jak będzie z ceną i wytrzymałością ;)
Kross Level A8 + RS Tora 318SA
http://ujeb.se/wFhyoQgkNANT
XxUzixX
Posty: 711
Rejestracja: 03.03.2010 19:36:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Specialized i Slopestylowa Rama !

Post autor: XxUzixX »

Jestem na etapie szukania ramy slopestylowej, z chęcią na nią czekam :D
kurkos
Posty: 99
Rejestracja: 03.11.2011 17:21:29
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kurkos »

Ma przepiękny kolor :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Szczerze nie rozumiem parcia na ramy single speed. Tracą wszechstronność wzgledem ramy z normalnym zawieszeniem, a tak na prawde potrzebuje takiej ramy moze 50 osób na swiecie. Duzo bardziej chce zobaczyć 100mm enduro sx, które podobno ma wyjść na 2013.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Jeśli dobrze zrozumiałem ma to samo geo co P.3 co jest dobrą opcją. Z wyglądu zero oryginalności ,ale szkoda,że znika stary SX ,bo to była bardzo ciekawa 4X ramka.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Spaced pisze:Szczerze nie rozumiem parcia na ramy single speed.
A ja rozumiem. Koszta zakupu są o wiele niższe więc więcej ludzi się nimi zainteresuje.
Z gówna bata nie ukręcisz.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Tutaj nie chodzi głównie o koszta. Singiel ma tą przewagę,że ledwie co może się uszkodzić i jest sporo lżej ;)
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
DcMonsterfelt
Posty: 104
Rejestracja: 04.03.2012 17:11:05
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: DcMonsterfelt »

Czy ja dobrze widze czy tam w tle jest garaż ???? Ale perełki tam są :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KubaLaPL pisze:A ja rozumiem. Koszta zakupu są o wiele niższe więc więcej ludzi się nimi zainteresuje.
Taaa. Bo speca fulle są takie tanie. Pomijam juz fakt, ze ludzie kupują fulle do dirtu bo są tanie... Aha.
nopainnogame pisze:Tutaj nie chodzi głównie o koszta. Singiel ma tą przewagę,że ledwie co może się uszkodzić i jest sporo lżej
Jak ktos nie jest matołem to przerzutki nie urwie. Jak sam urywałem to z własnej głupoty. A lżej - moze i tak ale sam wiesz ze bb pivot to gówno nie zawieszenie.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Kurde, masz rację. Przecież jesteś mądrzejszy od sztabu marketingowego Speca. Co my się tam znamy...
Z gówna bata nie ukręcisz.
ari4
Posty: 811
Rejestracja: 20.07.2007 16:25:32
Lokalizacja: Gdańsk - Wrzeszcz/Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ari4 »

Kumpel w przyszłym sezonie ją kupuje. Fajna ramka. Fajne rozwiązanie haków z napinaczami.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KubaLaPL pisze:Kurde, masz rację. Przecież jesteś mądrzejszy od sztabu marketingowego Speca. Co my się tam znamy...
Widziałeś strategie reklamową speca mówiącą zróbmy fulla ss bo będzie tanszy? Nie ? To po cholere sie wypowiadasz, jak o reklamie nie masz pewnie zielonego pojecia.

Ja nie widze sensu tego roweru dla klienta. Dzieciaki kupią bo jeździ na tym Martin i każdy chce być gwiazdą slopestyle.

Inna sprawa, że wprowadzaniem nowych modeli nie zajmuje się dział marketingu więc powiedz mi chłopie o czym ty pieprzysz? Zwłaszcza, że o reklamie nie mówiłem nic.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Spaced pisze:Widziałeś strategie reklamową speca mówiącą zróbmy fulla ss bo będzie tanszy?
A Ty widziałeś strategię reklamową speca mówiącą zróbmy fulla ss bo kupi go 50 osób bo nie jest nikomu potrzebny i ma ******* system zawieszenia?
Nie? To po cholerę się wypowiadasz, że taki rower nie ma sensu.
Spaced pisze:Inna sprawa, że wprowadzaniem nowych modeli nie zajmuje się dział marketingu
Ale za sprzedanie ponad 50 sztuk już tak.
Spaced pisze:Ja nie widze sensu tego roweru dla klienta.
A wielu klientów pewnie widzi sens.
Produkt jest zwykle odpowiedzią na potrzebę rynku.
Jak widzisz jeden chętny nawet w PL się znalazł. Jeśli cena będzie na normalnym poziomie to ten rower będzie się sprzedawał.
Nie każdy ma filozofię kupna sprzętu jak Ty i musisz się z tym pogodzić.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KubaLaPL pisze:A Ty widziałeś strategię reklamową speca mówiącą zróbmy fulla ss bo kupi go 50 osób bo nie jest nikomu potrzebny i ma ******* system zawieszenia?
Nie? To po cholerę się wypowiadasz, że taki rower nie ma sensu.
1. Nie kłóć się ze mna o reklamie bo ledwo skończyłeś liceum, a ja jednak mam troche doświadczenia w branży i zajmuje się sporymi rzeczami
2. Strategie marketingową robi się po skonsturowaniu roweru. To o czym mówisz to zajecie product managera, nie działu reklamy.
3. Czytaj mój niższy post, nie twierdze, ze spec stwierdził że zrobi rower który kupi 50 osób bo kupi go więcej. Twierdze, że tylko tyle (orientacyjnie) autentycznie go potrzebuje. Rower kupi więcej bo każdy chce byc elo elo slope style prosem. Wróć do szkoły i naucz się czytać ze zrozumieniem.
KubaLaPL pisze:Ale za sprzedanie ponad 50 sztuk już tak.
Jw. Naucz się czytać ze zrozumieniem.
KubaLaPL pisze:A wielu klientów pewnie widzi sens.
Produkt jest zwykle odpowiedzią na potrzebę rynku.
Jak widzisz jeden chętny nawet w PL się znalazł. Jeśli cena będzie na normalnym poziomie to ten rower będzie się sprzedawał.
Nie każdy ma filozofię kupna sprzętu jak Ty i musisz się z tym pogodzić.
Jest wiele produktów, które ludzie chcą ale nie potrzebują i o tym mówie. To jak kupic sobie auto na tor i nigdy nim na tor nie wjechac tylko jezdzic po bułki. Czasem jak widze jakie masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem to się dziwie, że jeszcze się przez przypadek nie udusiłęś bo zapomniałeś oddychać.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Spaced pisze:Czasem jak widze jakie masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem to się dziwie, że jeszcze się przez przypadek nie udusiłęś bo zapomniałeś oddychać.
Jejeje, jakiś Ty mądry.
Spaced pisze:3. Czytaj mój niższy post, nie twierdze, ze spec stwierdził że zrobi rower który kupi 50 osób bo kupi go więcej. Twierdze, że tylko tyle (orientacyjnie) autentycznie go potrzebuje. Rower kupi więcej bo każdy chce byc elo elo slope style prosem. Wróć do szkoły i naucz się czytać ze zrozumieniem.
Bzdura wg mnie. Ktoś kto kupuje rower za tyle $$ to mniej więcej zna już swoje potrzeby.
99% z nas również nie są potrzebne topowe maszyny do DH, nawet sprzed paru lat. A jednak na nich jeździmy. Sam mam taki sprzęt, nie, nie wykorzystuję go w pełni, nie ,nie chcę być super top prosem. Po prostu lubię mieć wygodnie i mieć świadomość, że jak nie dolecę to nic się nie zepsuje.
I dalej twierdzę, że cena ma tu znaczenie. 2000$ SS to ile by kosztował w wersji z przerzutkami? 300$ więcej? Jak nie lepiej. A to jest prawie tysiak. Jak dla mnie spora różnica.
W slopie gdzie gleby są codziennością SS to dobra opcja. Szczególnie dla początkujących.
Zresztą nie ma co gadać na ten temat, wyjdzie to samo co w temacie o carbonowym Demo.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

KubaLaPL pisze:Bzdura wg mnie. Ktoś kto kupuje rower za tyle $$ to mniej więcej zna już swoje potrzeby.
No to dobrze, że nie zajmujesz się reklamą bo nic byś nie sprzedał.
KubaLaPL pisze:99% z nas również nie są potrzebne topowe maszyny do DH, nawet sprzed paru lat. A jednak na nich jeździmy. Sam mam taki sprzęt, nie, nie wykorzystuję go w pełni, nie ,nie chcę być super top prosem. Po prostu lubię mieć wygodnie i mieć świadomość, że jak nie dolecę to nic się nie zepsuje.
Wielu z nas jeździ po trasach dh przynajmniej. Ile znasz osób jeżdżących po trasach slope wymagających fulla? Bo takie trasy są tylko na zawodach fmb gdzie już sponsorowani ludzie startują ;) O to mi chodzi. Taki full do zabawy jasne jest spoko ale wtedy czemu nie enduro sx 100mm skoku, który spec szykuje i oferuje ci duzo większą wszechstronność i dostajesz więcej za podobne pieniądze.
KubaLaPL pisze:W slopie gdzie gleby są codziennością SS to dobra opcja. Szczególnie dla początkujących.
Jezdzisz dirt? Bo chyba nie wiesz o czym mówisz. Gleby nie wynikają z tego, ze twardo lądujesz tylko, że wylądujesz krzywo, niedolecisz, przelecisz. Cięższy rower z zawieszeniem jednak zjadającym troche wybicia na wielu hopach będzie utrudniał, nie ułatwiał początkującym.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Spaced, "kłuć"? :|
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Z pracy pisze to czasem trzeba pare rzeczy na raz robic ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości