Dźwięk "zasysania powietrza" DHX 3.0
Dźwięk "zasysania powietrza" DHX 3.0
Mój kolega ma w swoim DHX 3.0 dzwięk "zasysania powietrza". Ja także mam DHX 3.0 i nie wydaje on żadnego dzwięku. Skąd u niego wziął się ten dźwięk?
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[quote="misiakr"]
Damper moze sie zniszczyc jak sie jezdzi gdy jest zapowietrzony?
Teoretycznie nie tylko że tłokiem będzie walić przy powrocie o korpus nakrętki, kumpel tak jeździł chyba 2 miech i nic mu się nie stało
Co do świstów w damperze to nie każdy musi być zapowietrzony. Sam serwisowałem już nie jeden damper i w sumie każdy wydaje jakiś odgłos, zdaje mi się że wywołuje go przepływający olej przez zawory. Gdyby był zapowietrzony jego praca by na to wskazywała tzn. za szybko odbijał mimo skręconego powrotu lub nie równo pracował
Damper moze sie zniszczyc jak sie jezdzi gdy jest zapowietrzony?
Teoretycznie nie tylko że tłokiem będzie walić przy powrocie o korpus nakrętki, kumpel tak jeździł chyba 2 miech i nic mu się nie stało

Co do świstów w damperze to nie każdy musi być zapowietrzony. Sam serwisowałem już nie jeden damper i w sumie każdy wydaje jakiś odgłos, zdaje mi się że wywołuje go przepływający olej przez zawory. Gdyby był zapowietrzony jego praca by na to wskazywała tzn. za szybko odbijał mimo skręconego powrotu lub nie równo pracował

akurat poprawnie przeserwisowany dhx nie wydaje żadnego odgłosu, szczególnie air'y są mega ciche.
Lekko zapowietrzony damper wcale nie musi tracić tłumienia, tak samo jak zapowietrzony hamulec nie zawsze musi dawać oznaki zapowietrzenia. Zalezy jak damper jest wsadzony w rame i gdzie znajduje się pęcherzyk powietrza. Czasami kompletnie zapowietrzone dampery odwracało się do góry nogami, wsadzało w rame i w takiej pozycji chodziły zupełnie normalnie (powietrze uciekało do góry i damper zasysał olej bez powietrza)
Lekko zapowietrzony damper wcale nie musi tracić tłumienia, tak samo jak zapowietrzony hamulec nie zawsze musi dawać oznaki zapowietrzenia. Zalezy jak damper jest wsadzony w rame i gdzie znajduje się pęcherzyk powietrza. Czasami kompletnie zapowietrzone dampery odwracało się do góry nogami, wsadzało w rame i w takiej pozycji chodziły zupełnie normalnie (powietrze uciekało do góry i damper zasysał olej bez powietrza)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość