Marzocchi 55R tuning komory powietrznej
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Marzocchi 55R tuning komory powietrznej
Siemanko,
ostatnio z nudów myślałem sobie, czy dało by radę wywalić sprężynę z prawej goleni i zostawić tylko powietrze, tylko czy zdało by to egzamin i poprawiło by pracę?
Wydaję mi się że po wywaleniu sprężyny trzeba by zmienić uszczelki na takie które wytrzymują wyższe ciśnienie, ale nie wiem czy się mylę? może seryjne dadzą rade?
Potrzebuję tylko info czy opłaca się coś takiego robić i czy zmieni to pracę amorka oczywiście na lepsze.
Co wy na to? Może w końcu był by to jakiś przełom w poprawie tego felernego rocznika.
ostatnio z nudów myślałem sobie, czy dało by radę wywalić sprężynę z prawej goleni i zostawić tylko powietrze, tylko czy zdało by to egzamin i poprawiło by pracę?
Wydaję mi się że po wywaleniu sprężyny trzeba by zmienić uszczelki na takie które wytrzymują wyższe ciśnienie, ale nie wiem czy się mylę? może seryjne dadzą rade?
Potrzebuję tylko info czy opłaca się coś takiego robić i czy zmieni to pracę amorka oczywiście na lepsze.
Co wy na to? Może w końcu był by to jakiś przełom w poprawie tego felernego rocznika.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Też nad tym myślałem, ale bardziej podoba mi się pomysł z tą komorą powietrzną. Niby w drop offach dawali 2 springi i było super. Potrzebuje info czy te seryjne uszczelki wytrzymają zwiększone ciśnienie bez sprężyn. Normalnie pompuje go do 25-35 psi, bez springa trzeba by było dać około 4-5 bar.
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
W Drop Offach orginalnie jest 1 sprężyna, a 2 komory powietrzne, które działają na zasadzie asysty, zapodanie 2giej sprężyny poprawia prace. Seryjne uszczelki powinny wytrzymać, ale raczej nie ma co się w to bawić, lepiej sprzedać i kupić coś lepszego. Ogólnie amorki sprężynowe pracują troche lepiej od powietrznychdamianksiazek9 pisze:Niby w drop offach dawali 2 springi
Takie moje zdanie" Z gówna bata nie ukręcisz
NS Surge + 66SL1 ATA
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=75586
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Potrzebuje konkretne info czy te uszczelki dadzą rade!!
Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 728
- Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Sprawdziłem to i wydaje mi się że lepiej wybiera mniejsze kamienie i dziury, może jak będę jechał w trasę to przetestuję to głębiej i amortyzatorek napewno pare gram lżejszy 

Specialized BIGHIT III +888RCV
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=72997
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
przecież powietrze tylko upośledza prace sprawdza się to jedynie w FR gdzie potrzeby progresywnie pracujący amortyzator. Jeżeli tak jak piszesz zależy ci na wybieraniu wsadź sprężyny i daj minimalnie negatywnie komory, no chyba że sam nie wiesz na czym Ci zależy.
Uszczelki wytrzymają dlaczego by nie miały wytrzymać ? Na dnie pływa olej, który to jest gęściejszy od powietrza co uniemożliwia powietrzu prześlizgniecie się miedzy goleniami, a w efekcie i nie wypuszcza w powietrzniakach nic przez uszczelki

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość