mam pytanie odnoście Intense M6, jest wersja zwykła i FRO czy wszystkie są FRO bo już się trochę pogubiłem jeśli są dwie to czym się róznią? Jak odróżnić jedną od drugiej? Może jakieś opinie o ramce, wytrzymałość (bo kilka połamanych na pinkbike widziałem), praca itp od osób które posiadają/posiadały ? Będę wdzięczny bardzo.
Na to pierwsze Ci nie odpowiem niestety. Ramka fajna lecz od ziemi się nie odkleja i jest problem przy dobijaniu - koło mi waliło w siodełko. Geometria przyjemna. Jak lubisz rower 'czołg' to jest ona dla Ciebie
Dzięki MikiLcaa, własnie o problemie przy dobiciu czytałem i dziwi mnie fakt, że w ramie tej klasy i za taką cenę coś takiego ma miejsce ale jakoś bym to pewnie przebolał.... Zastanawia mnie też wytrzymałość tej ramy, opinie są sprzeczne, gdzieś na zagranicznym forum czytałem, że to typowy racing na jeden sezon - ja raczej chciałbym coś co wytrzyma parę sezonów dlatego chce jak najwięcej się dowiedzieć, aby nie wyrzucić pieniędzy w błoto;) Jeśli ktoś może się podzielić ze mną swoją opinią i rozwinąć temat FRO to bardzo proszę.
Sa dwie wersje, ale ta 2 nazywa sie evo i rózni sie sporo od zwyklej
fro to skrót od for racing only, i wyglada na to ze wszystkie tak maja na emblemacie, ale głowy urwać sobie nie dam
Pierdolenie forumowych teoretyków. Intense po prostu wprowadziło lekkie rurki z soccomem i stwierdzili, że beda na wszystko naklejke FRO dawać by było bardziej pro i żeby była wymówka na krótką gwarancje. Rama jest wytrzymała tylko ludzie zakładaja, ze skoro fro to musi pekac.
karopl2 pisze:Sa dwie wersje, ale ta 2 nazywa sie evo i rózni sie sporo od zwyklej
Ok teraz już wszystko jest jasne;) A gdyby porównać intense M6 do Santa Cruz v10 3 generacja z carbonowym linkiem (bo skoki i system zawieszenia ten sam) co byście wówczas polecili?
V10 mniej sie gniecie, mniej problemów ze spasowaniem ale kąty lepsze ma m6 i jednak chyba to bym wolał. No ale v10 skoczniejsze wbrew obiegowej opinii. Chociaż bardzo skoczne dalej nie jest
ja bym bral m6, mialem obie ramy i jezdzilem na kilku rowerach na tych ramach. M6 lepsza geo, byly jaja z pekajacymi linkami (górnymi) ale zeby strzelily faktycznie trzeba sie postarac.
Z drugiej strony z v10 nigdy nie mialem zadnych problemów , a sam mialem chyba z 5 takich ram
Korean_Boy a gdybyś miał patrzeć pod kątem wytrzymałości to również polecił być M6 czy jednak v10? Pytam z racji, że z geometrią zawsze można coś pokombinować sterami a zależy mi głownie na tym, żeby rama była wytrzymała.
Ta v10 o której mówisz ma głowke 1 i 1/8 wiec sterami nie pokombinujesz, jedynie tulejka. Jak kolega poleca m6 to idz w tą strone bo jakby mógł to by pewnie przed ołtaż z v10 poszedł tak długo z tymi ramami jest związany
No tak zapędziłem się z tymi sterami, ale te tulejki ewentualne to nie problem, ojciec zawodowy tokarz więc w zasadzie wszystko mógłby stworzyć;) Muszę się przespać z tą decyzją, może ktoś jeszcze coś dorzuci od siebie między czasie.
Trafiła mi się jedna M6 an jeden dzień dosłownie, bo sprzedający zapomniał poinformować mnie o pęknięciach, tak więc jak będziesz szukał to zwróć uwagę na górny link oraz na miejsca ze zdjęć poniżej. Dodatkowo dokładnie oglądaj dolną rurę od przedniego trójkąta bo lubi łapać wgnioty.
Miałem właśnie tą M6tkę brać zanim jeszcze pojawiła się aukcja z opisem pęknięć. Spóźniłem się i po jakimś czasie właśnie zobaczyłem ją ponownie na aukcji już ze zdjęciami i opisem pęknięć. Chyba jednak mimo wszystko zainwestuje w pewniejszą v10, zawsze jest coś za coś ale jednak postawię na większą wytrzymałość. Dzięki wszystkim za pomoc.