Strona 1 z 2
Co to za amortyzator ??
: 24.12.2012 19:37:56
autor: Alpaczino
Siemka. Mam do was pytanie nie moge nic znaleźć w necie o tym amorku. Amor firmy hanebrink może ktoś miał albo słyszał o nim. podesłać jakieś opinie info jak z częściami itp. Z góry dzięki.
: 24.12.2012 19:45:31
autor: DisC
wyglada jak zoom z tesco... pewnie to jest coś takiego jak zoom 1000 czy DNM
: 24.12.2012 19:49:26
autor: Alpaczino
ile to może być warte?
: 24.12.2012 20:09:59
autor: pietryna
100-200zł może.
: 24.12.2012 23:03:13
autor: Jaca
Kanciaste póły, brak offsetu na hakach... Mi to wygląda na Hanebrinka (jeździło tego sporo w Armageddonach, jak te jeszcze były "naj"), a nie zooma, czy DNM (choć te wcale nie był takie złe).
W takim wypadku 100-200zł to zdecydowanie za mało.
: 25.12.2012 00:03:13
autor: KubaLa
Armageddon to się przez ten amor przetoczył... Poka jakieś inne foty, ciężko ocenić ile to jest warte bez dokładniejszych zdjęć.
Chcesz to kupić czy sprzedać?

: 25.12.2012 00:09:50
autor: nukianuki0
Jak to hanebrink to perełka,a jak w dobrym stanie to aż niemożliwe.
Mam gdzieś katalog 98 tam takie były.
: 25.12.2012 11:40:02
autor: tikk
http://www.pinkbike.com/buysell/932970/
Hanebrink LT-8 ?
Reszta na zdjęciu (obręcze, opony) raczej wyklucza marketowego Zooma
: 25.12.2012 11:55:11
autor: nukianuki0
znalazlem w katalogu z 99 HANEBRINK ULTIMATE
waga niewiadomo jakim cudem 2300
tlumienie dobicia i odbicia
dolne lagi 50 mm!!!!
os 25 mm!!
skok od 15 do 25 cm
Masakrator!!!!
: 25.12.2012 11:59:06
autor: Alpaczino
A wiecie może czy da sie do tego dostać jakies części typu uszczelki itp takie drobne sprawy? Opłaca sie to brać czy nie ryzykować ze sie coś rozwali i do śmieci?
: 25.12.2012 12:10:57
autor: FRmaniak
Jakieś zamienniki uszczelek napewno dostaniesz.
Wątpie żeby tam mogło się coś innego popsuć. Tłumiki proste jak konstrukcja cepa, amor jeździ już prawie 15 lat więc to o czymś świadczy, jeśli masz możliwość sprawdzić w jakim jest on stanie to bym się pokusił na niego. Coś oryginalnego i jak widać po tym ile przeżył niezawodnego za niewielkie pieniądze.
: 25.12.2012 12:12:48
autor: Alpaczino
Dzięki wielkie panowie za pomoc.

: 25.12.2012 12:57:46
autor: Jaca
nukianuki0 pisze:waga niewiadomo jakim cudem 2300
tlumienie dobicia i odbicia
dolne lagi 50 mm!!!!
os 25 mm!!
skok od 15 do 25 cm
waga dlatego, że w tych amorach nie bawiono się w stalowe sprężyny.
Nie miałem okazji nigdy pouginać tych amorów, a z opinii, które przewijały się na pinku i w necie wynikało, że niezłe, ale awaryjne.
Hanebrink robił też (być może bardziej kojarzone) amortyzatory ZZYZX, które jednak nie słynęły z jakości, a raczej z trudności wymowy ich nazwy :]
Faktem jest, że chętnie powiesiłbym sobie takiego na ścianie obok boxxera 151, monstera 2002 i innych ponadczasowych uginajek.
: 25.12.2012 12:58:59
autor: FRmaniak
No nie wiem czy to takie awaryjne jak żyje 15 lat
: 25.12.2012 13:04:14
autor: Jaca
FRmaniak pisze:No nie wiem czy to takie awaryjne jak żyje 15 lat
awaria nie oznacza od razu, że część nadaje się tylko na popielniczkę ;],
choć jak wspomniałem, nie uginałem tego i po prostu dzielę się przeczytaną "kiedyś gdzieś" opinią.
: 25.12.2012 13:25:01
autor: NorekO
http://www.pinkbike.com/photo/2013882/
Pirat miał ten widelec i z tego co pamiętam to jeszcze go ma. Pogadaj z nim, moze coś Ci podpowie
: 25.12.2012 14:28:53
autor: Auditore
Jaca pisze:
waga dlatego, że w tych amorach nie bawiono się w stalowe sprężyny.
To one były powietrzne?
: 25.12.2012 15:37:51
autor: Jaca
Auditore pisze:To one były powietrzne?
miały tam chyba jakieś kardridże powietrzne, a poza tym, nie było w nich kąpieli olejowej, co przy tych lagach dawało pewnie kilo mniej masy.
BTW
http://www.danhanebrinkbikes.com/Hanebrink/
robią teraz jakieś elektryczne motocykle, customowe zawieszenia do motocykli (crf50, crf70).
: 25.12.2012 21:05:49
autor: diskordia
waga prawdopodbnie jest niska,bo wszystkie usd z tamtych czasów były lekkie.prawdopodobnie jest podana bez oleju.
nie wiem skąd JACA ma informacje o powietrznych cartrigtach i braku spręzyn.ja w tamtych czasach nie słyszałem o takim bajerach
MIAŁEM WHITE BROTHER 150/180 Z podobnego rocznika.
amor w pełnej kąpieli na dolnych lagach 40mm ważył 2700.na 2 sprężynach
to była klasa sama w sobie.technologia przeniesiona z moto projektów.
absolutnie żadnych plastików i stali-wszystko z pięknego alu cnc
nawet górne rury są frezowane-a nie ciągnietę czy jak to się zwie.,półki z rurą lżejsze od obecnych rs.
średnica lag pozwalała stosować ślizgi i uszczelki ze zwykłych sklepów motocyklowych.
najistotniejszy jest stan goleni dolnych i ślizgów,jeśli są tam jakiekolwiek ubytki,amory wręcz gubią olej dołem.
a awaryjność usd polegała na zapowietrzaniu amora,niektóre miały odpowitrzacze-inne nie.wystarczyło poluzować srubkę-syknął i działał.