Strona 1 z 3

Z150Fr vs. 66

: 24.12.2012 21:44:31
autor: przemek_06
Siemacie ;)
Na początku wesołych świąt i udanego sylwestra :D
A teraz do rzeczy, co będzie lepszym wyborem, z150fr czy 66 rc2x, konkretniej chodzi mi o te szóstki:
http://allegro.pl/amortyzator-marzocchi ... 80909.html
Amorek ma byc w sztywniaku, konkretniej w hornecie, oba mają 150mm skoku, z150fr ma eta i mniej regulacji, jest rocznik 2004 no i jest tańszy.
Co waszym zdaniem będzie lepszym wyborem? ;)
Jeżdżę hmm, trochę miasto (ale nie jakiś street nie wiadomo jaki ;) ) i fr/dh.

: 24.12.2012 21:49:41
autor: MalakDH
66 ma 180mm skoku.. ;) chyba że zmniejszył poprzez obrócenie elastometrów (?) mogę być w błędzie.

: 24.12.2012 22:00:33
autor: KubaLa
MalakDH pisze:66 ma 180mm skoku.. chyba że zmniejszył poprzez obrócenie elastometrów (?) mogę być w błędzie.
Bzdura, ten model ma 150 mm.
I jest mega drogi.
Ja sprzedałem Z150 FR za 750 zł w IDEALNYM stanie, wyjeżdżone może miał jakieś 50 godzin ;)
Super amor, tylko niestety ciężki. Po nich łatwo poznać wyciurany egzemplarz, bo się górne lagi wycierają.

: 24.12.2012 22:03:48
autor: pietryna
Z tych dwóch to ja bym jednak wziął Z150 do małego fulla albo sztywniaka a 66 do trochę większego fulla. Poza tym za 1240zł 2007 rok to ja sprzedałem 2 lata temu. Teraz dałbym max 1000zł.

: 24.12.2012 23:23:02
autor: Jaca
z150 to o ile dobrze pamiętam był z1 freeride ze stalowymi lagami i dłuższym skokiem, więc na ten czas topowy amor dla tych roślejszych (czytaj: mniej przejmujących się każdym gramem w rowerze).

Jak dla mnie, w dobrym stanie, warto wziąć. Tylko ta nieszczęsna ETA...

: 24.12.2012 23:43:16
autor: Schokowafel
http://allegro.pl/rs-sektor-rl-dpc-150- ... 67991.html

regulacja skoku w ht super sprawa do teog na powietrzu. Znajomy ma dual position w revelationie i sprawdza sie swietnie. Pol tony lzej od tych marzo i o wiele lepsza praca. RC2 nurkuje jak dziwka po pieniadze i strzela po łapach jakbys zagęszczarke trzymał.

: 24.12.2012 23:45:33
autor: KubaLa
Gdzie porównywać sektora do Z150...
Jaca pisze: Tylko ta nieszczęsna ETA..
A co z nią nie tak? Po prostu jej nie używasz ;)

: 24.12.2012 23:50:17
autor: Schokowafel
No pewnie ze nie ma co porownywac 8 letniego grata z tłumikiem o konstrukcji rurki z dziurka do fajnego lekkiego amorka :)

: 25.12.2012 00:29:50
autor: nukianuki0
Te 66 za 800 zł to jeszcze ok tyle ze klocek

150 fr bedą lżejsze a działanie podobne to kiedyś był topowy amor.

: 25.12.2012 00:44:01
autor: Cowabunga!
Uważam jak Schokowafel, pakowanie się w stare 66 albo z150 mając możliwość zakupu takiego Sektora jest totalnie bez sensu - po co się dociążać, jeszcze na dodatek starszym widłem. Plus cena 66 z kosmosu.

: 25.12.2012 08:21:52
autor: pietryna
Schokowafel pisze:tłumikiem o konstrukcji rurki z dziurka
Widziałeś w ogóle ten tłumik i to jak jest skonstruowany?

: 25.12.2012 08:24:32
autor: 3,143k4r2
Panie kochany po co Ci takie duze i ciezkie widy do Horneta. Wsadz Pan sobie cos powietrznego i bedzie lux. Jesli jestes w stanie wywalic 1200 za uzywae 66stki to moge Ci zaproponowac nowego PIKE 454 Dual Air 90-140 prosto ze sklepu za 1400 zl. (dam Ci namiar na sklep w PL gdzie za tyle kupisz) Wg mnie pike, sektor, revelation, fox 32/36 beda najlepszym rozwiazaniem

: 25.12.2012 12:11:47
autor: pietryna
3,143k4r2 pisze:1200 za uzywae 66stki to moge Ci zaproponowac nowego PIKE 454 Dual Air 90-140 prosto ze sklepu za 1400 zl
Dual air czy Air u-turn? Bo DA nie pozwala zmienić skoku "w locie".

Czy taka super opcja? Nie wiem ale jakbym szukał koniecznie nowego to bym się zastanowił poważnie.

: 25.12.2012 13:00:41
autor: Jaca
KubaLaPL pisze: A co z nią nie tak? Po prostu jej nie używasz ;)

im więcej bajerów, tym więcej rzeczy do zepsucia :] Doświadczenie uczy, że nawet jak się czegoś nie używa, a to się zepsuje, to potrafi napsuć krwi :]

: 25.12.2012 13:07:48
autor: 3,143k4r2
Rock Shox Pike 454 Air U-Turn 95-140mm odruchowo napisalem Dual Air :) mialem takowego i super sprawa, lekki tylko ze niski

: 25.12.2012 13:19:07
autor: przemek_06
Panowie nie zapędzajmy się ;) Nie chce powietrza to na pewno, wolę coil ;)
Dwa to pozostaje przy marcoku, a te 66 to po prostu przykład ale jak bym szukał to takiej wersji (tzn. 150mm skoku). Właśnie wiem, że z150 trochę ciężki ale coś za coś :D do wieku nic nie mam, aktualnie też mam 2004, kwestia znaleźć dobry egzemplarz ;) Co do tłumików nie wiem o co chodzi, to jest HSCV a nie SSV... A jak wypada praca z150fr w porównaniu do takich 66? ;) I o co chodzi z eta, często się psuje?

: 25.12.2012 13:29:13
autor: KubaLa
przemek_06 pisze:I o co chodzi z eta, często się psuje?
Jak nie używasz, to nie wiem jak to się może popsuć ;)

: 25.12.2012 14:33:10
autor: Gość
ETA psuje się tylko jeśli ktoś zjeżdża na obniżonym widelcu. Przy normalnym użytkowaniu nic się jej nigdy nie stanie :D.

Ps. Miałem okazję jeździć na takim sektorze dpc, i on sie pracą nie umywał do moich 66 RC2 ETA, ale wybór należy do Ciebie. ;)

: 25.12.2012 15:17:18
autor: Jaca
przemek_06 pisze:Co do tłumików nie wiem o co chodzi, to jest HSCV a nie SSV... A jak wypada praca z150fr w porównaniu do takich 66? ;) I o co chodzi z eta, często się psuje?

Tym moim stęknięciem się nie przejmuj, ja po prostu mam wstręt do wszystkich zbędnych przeszkadzajek i za taką uznaję ETA, która jak wspominają koledzy, nie powinna przeszkadzać, jeżeli nie będziesz jej ruszał.

Co do pracy z150, jak wspomniałem, było to rozwinięcie modelu z1 freeride, a więc najwyższego na tamten moment modelu. Już z1 drop off z tamtych lat pracą przewyższał moje ukochane bomberki z lat 98-2000, więc możesz spodziewać się bardzo dobrego uginania.

Cześć ludzi poleca Ci tu rok szoki itd często jako argumentu podając wagę... Jak jesz codziennie rano płatki z mlekiem, to powinieneś dać sobie radę z kilkoma setkami więcej z przodu ;]