Strona 1 z 3
Z150Fr vs. 66
: 24.12.2012 21:44:31
autor: przemek_06
Siemacie
Na początku wesołych świąt i udanego sylwestra

A teraz do rzeczy, co będzie lepszym wyborem, z150fr czy 66 rc2x, konkretniej chodzi mi o te szóstki:
http://allegro.pl/amortyzator-marzocchi ... 80909.html
Amorek ma byc w sztywniaku, konkretniej w hornecie, oba mają 150mm skoku, z150fr ma eta i mniej regulacji, jest rocznik 2004 no i jest tańszy.
Co waszym zdaniem będzie lepszym wyborem?

Jeżdżę hmm, trochę miasto (ale nie jakiś street nie wiadomo jaki

) i fr/dh.
: 24.12.2012 21:49:41
autor: MalakDH
66 ma 180mm skoku..

chyba że zmniejszył poprzez obrócenie elastometrów (?) mogę być w błędzie.
: 24.12.2012 22:00:33
autor: KubaLa
MalakDH pisze:66 ma 180mm skoku.. chyba że zmniejszył poprzez obrócenie elastometrów (?) mogę być w błędzie.
Bzdura, ten model ma 150 mm.
I jest mega drogi.
Ja sprzedałem Z150 FR za 750 zł w IDEALNYM stanie, wyjeżdżone może miał jakieś 50 godzin

Super amor, tylko niestety ciężki. Po nich łatwo poznać wyciurany egzemplarz, bo się górne lagi wycierają.
: 24.12.2012 22:03:48
autor: pietryna
Z tych dwóch to ja bym jednak wziął Z150 do małego fulla albo sztywniaka a 66 do trochę większego fulla. Poza tym za 1240zł 2007 rok to ja sprzedałem 2 lata temu. Teraz dałbym max 1000zł.
: 24.12.2012 23:23:02
autor: Jaca
z150 to o ile dobrze pamiętam był z1 freeride ze stalowymi lagami i dłuższym skokiem, więc na ten czas topowy amor dla tych roślejszych (czytaj: mniej przejmujących się każdym gramem w rowerze).
Jak dla mnie, w dobrym stanie, warto wziąć. Tylko ta nieszczęsna ETA...
: 24.12.2012 23:43:16
autor: Schokowafel
http://allegro.pl/rs-sektor-rl-dpc-150- ... 67991.html
regulacja skoku w ht super sprawa do teog na powietrzu. Znajomy ma dual position w revelationie i sprawdza sie swietnie. Pol tony lzej od tych marzo i o wiele lepsza praca. RC2 nurkuje jak dziwka po pieniadze i strzela po łapach jakbys zagęszczarke trzymał.
: 24.12.2012 23:45:33
autor: KubaLa
Gdzie porównywać sektora do Z150...
Jaca pisze: Tylko ta nieszczęsna ETA..
A co z nią nie tak? Po prostu jej nie używasz

: 24.12.2012 23:50:17
autor: Schokowafel
No pewnie ze nie ma co porownywac 8 letniego grata z tłumikiem o konstrukcji rurki z dziurka do fajnego lekkiego amorka

: 25.12.2012 00:29:50
autor: nukianuki0
Te 66 za 800 zł to jeszcze ok tyle ze klocek
150 fr bedą lżejsze a działanie podobne to kiedyś był topowy amor.
: 25.12.2012 00:44:01
autor: Cowabunga!
Uważam jak Schokowafel, pakowanie się w stare 66 albo z150 mając możliwość zakupu takiego Sektora jest totalnie bez sensu - po co się dociążać, jeszcze na dodatek starszym widłem. Plus cena 66 z kosmosu.
: 25.12.2012 08:21:52
autor: pietryna
Schokowafel pisze:tłumikiem o konstrukcji rurki z dziurka
Widziałeś w ogóle ten tłumik i to jak jest skonstruowany?
: 25.12.2012 08:24:32
autor: 3,143k4r2
Panie kochany po co Ci takie duze i ciezkie widy do Horneta. Wsadz Pan sobie cos powietrznego i bedzie lux. Jesli jestes w stanie wywalic 1200 za uzywae 66stki to moge Ci zaproponowac nowego PIKE 454 Dual Air 90-140 prosto ze sklepu za 1400 zl. (dam Ci namiar na sklep w PL gdzie za tyle kupisz) Wg mnie pike, sektor, revelation, fox 32/36 beda najlepszym rozwiazaniem
: 25.12.2012 12:11:47
autor: pietryna
3,143k4r2 pisze:1200 za uzywae 66stki to moge Ci zaproponowac nowego PIKE 454 Dual Air 90-140 prosto ze sklepu za 1400 zl
Dual air czy Air u-turn? Bo DA nie pozwala zmienić skoku "w locie".
Czy taka super opcja? Nie wiem ale jakbym szukał koniecznie nowego to bym się zastanowił poważnie.
: 25.12.2012 13:00:41
autor: Jaca
KubaLaPL pisze:
A co z nią nie tak? Po prostu jej nie używasz

im więcej bajerów, tym więcej rzeczy do zepsucia :] Doświadczenie uczy, że nawet jak się czegoś nie używa, a to się zepsuje, to potrafi napsuć krwi :]
: 25.12.2012 13:07:48
autor: 3,143k4r2
Rock Shox Pike 454 Air U-Turn 95-140mm odruchowo napisalem Dual Air

mialem takowego i super sprawa, lekki tylko ze niski
: 25.12.2012 13:19:07
autor: przemek_06
Panowie nie zapędzajmy się

Nie chce powietrza to na pewno, wolę coil

Dwa to pozostaje przy marcoku, a te 66 to po prostu przykład ale jak bym szukał to takiej wersji (tzn. 150mm skoku). Właśnie wiem, że z150 trochę ciężki ale coś za coś

do wieku nic nie mam, aktualnie też mam 2004, kwestia znaleźć dobry egzemplarz

Co do tłumików nie wiem o co chodzi, to jest HSCV a nie SSV... A jak wypada praca z150fr w porównaniu do takich 66?

I o co chodzi z eta, często się psuje?
: 25.12.2012 13:29:13
autor: KubaLa
przemek_06 pisze:I o co chodzi z eta, często się psuje?
Jak nie używasz, to nie wiem jak to się może popsuć

: 25.12.2012 14:33:10
autor: Gość
ETA psuje się tylko jeśli ktoś zjeżdża na obniżonym widelcu. Przy normalnym użytkowaniu nic się jej nigdy nie stanie

.
Ps. Miałem okazję jeździć na takim sektorze dpc, i on sie pracą nie umywał do moich 66 RC2 ETA, ale wybór należy do Ciebie.

: 25.12.2012 15:17:18
autor: Jaca
przemek_06 pisze:Co do tłumików nie wiem o co chodzi, to jest HSCV a nie SSV... A jak wypada praca z150fr w porównaniu do takich 66?

I o co chodzi z eta, często się psuje?
Tym moim stęknięciem się nie przejmuj, ja po prostu mam wstręt do wszystkich zbędnych przeszkadzajek i za taką uznaję ETA, która jak wspominają koledzy, nie powinna przeszkadzać, jeżeli nie będziesz jej ruszał.
Co do pracy z150, jak wspomniałem, było to rozwinięcie modelu z1 freeride, a więc najwyższego na tamten moment modelu. Już z1 drop off z tamtych lat pracą przewyższał moje ukochane bomberki z lat 98-2000, więc możesz spodziewać się bardzo dobrego uginania.
Cześć ludzi poleca Ci tu rok szoki itd często jako argumentu podając wagę... Jak jesz codziennie rano płatki z mlekiem, to powinieneś dać sobie radę z kilkoma setkami więcej z przodu ;]