koło co się samo łata?
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
koło co się samo łata?
Witam, znalazłem taki oto filmik
http://youtu.be/9sjvJXJWtAA
na którym opona po wielokrotnym przebiciu sama się łata.
Fajnie by było gdyby faktycznie dało się takie coś zrobić zwłaszcza że mam ostre kamyki w lesie.
czy ktoś wie jak uzyskać taki efekt??
http://youtu.be/9sjvJXJWtAA
na którym opona po wielokrotnym przebiciu sama się łata.
Fajnie by było gdyby faktycznie dało się takie coś zrobić zwłaszcza że mam ostre kamyki w lesie.
czy ktoś wie jak uzyskać taki efekt??
To mleczko po prostu i to z grubo przesadzoną ilością 
Ja używam od roku dętek slime, od tego samego też roku ani razu nie musiałem awaryjnie kół ściągać zajebiście sie sprawdza w DH. Jedyne co czasem wkurza to jak sie opony zmienia trzeba wentylki wykręcać
Bo zalepia skubane bardzo skutecznie przy tradycyjnym spuszczaniu powietrza jeśli koło jest pod złym kątem 
Jak dobrze pamiętam za 26zł był zestaw dętka z już zaaplikowanym slime oraz środek na dwie kolejne dętki. To jeśli chodzi o koszty

Ja używam od roku dętek slime, od tego samego też roku ani razu nie musiałem awaryjnie kół ściągać zajebiście sie sprawdza w DH. Jedyne co czasem wkurza to jak sie opony zmienia trzeba wentylki wykręcać


Jak dobrze pamiętam za 26zł był zestaw dętka z już zaaplikowanym slime oraz środek na dwie kolejne dętki. To jeśli chodzi o koszty

-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:

Mam takie samochodowe - off_road - jak to aplikujesz ? Właściwie nie wpadłem na to by to przyjebać do roweru :P
Są gotowe dętki:
http://www.slime.pl/Produkty,brand,67,p ... r_auto_26_
Ale po co mi one skoro mam taki uszczelniacz (tyle że samochodowy) - ile tego lać ?
Bracia służę pomocą:
Ja mam zainstalowane juz gotowe dętki z tym specyfikiem firmowane przez slime.
Ale jesli dorwać sam preparat instaluje się go tak:
http://www.youtube.com/watch?v=TgX6_dlq7po
1. Odkręcasz kapę wętyla
2. Wykręcasz wętyl
3. Zakładasz rurkę z zestawu na koncowke butli, zakladasz węza na wętylek i ciśniesz gluta do połowy butelki (jest znacznik)
4. Zakręcasz wętyl, pompujesz i cieszysz jape mając w dupie przebicia
Jedyna rzecz która czasem irytuje to fakt, ze przed upuszczeniem cisnienia bez usuwania wetylka trzeba go dac na godzine 10 lub 2, inaczej płyn skutecznie zatyka wętylek i trzeba uzyc pompki do odblokowania systemu.
Druga smieszna sprawa to chwilowe naprawdę wesołe niewyważenie koła
znika po paru obrotach 
I przyznaję, ze to cholerstwo po prostu działa
237ml wystarcza na dwie dętki rozmiar 26x2.175
Ja mam zainstalowane juz gotowe dętki z tym specyfikiem firmowane przez slime.
Ale jesli dorwać sam preparat instaluje się go tak:
http://www.youtube.com/watch?v=TgX6_dlq7po
1. Odkręcasz kapę wętyla
2. Wykręcasz wętyl
3. Zakładasz rurkę z zestawu na koncowke butli, zakladasz węza na wętylek i ciśniesz gluta do połowy butelki (jest znacznik)
4. Zakręcasz wętyl, pompujesz i cieszysz jape mając w dupie przebicia

Jedyna rzecz która czasem irytuje to fakt, ze przed upuszczeniem cisnienia bez usuwania wetylka trzeba go dac na godzine 10 lub 2, inaczej płyn skutecznie zatyka wętylek i trzeba uzyc pompki do odblokowania systemu.
Druga smieszna sprawa to chwilowe naprawdę wesołe niewyważenie koła


I przyznaję, ze to cholerstwo po prostu działa

237ml wystarcza na dwie dętki rozmiar 26x2.175
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja to przerobiłem raz i mi się nie sprawdziło ... Te patenty są dobre jak masz tyci dziurkę ,a nie na 2-3mm ... Przy większym ciśnieniu i po przebiciu cierniem, prawie całe mleczko miałem w oponie,a nie w dętce
rafal.zwdh ogólnie szybko zczaiłeś ,że takie coś jest
Tak samo jak "Nieprzebijalne" dętki FOSSa,które załatwiłem wszystkie i żadna nie zadziałała 

rafal.zwdh ogólnie szybko zczaiłeś ,że takie coś jest


https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
próbowałem wcześniej jakieś wynalazki z orlenu, jakieś koło zapasowe w puszce/sprayu samo miało załatać i jednocześnie napompować. efekt taki że wszystko wyleciało i ujebało cały rower.
Jeżdżę na oponach 2,5" jeden zestaw na cały rok, dętki rubena 2,5"
Ciśnienie zaczynałem od 1,2 bara - pierwszy zjazd ze Ślęży i kapeć
następny zjazd 2 bary i to samo.
teraz mam 3,5bara i dopiero przestałem łapać kapcie (głównie sneak) jednocześnie zacząłem zwalniać w miejscach bardzo kamienistych, ale to mi psuje całą zabawę. w sumie w całym sezonie tylko raz udało mi się zjechać z samej góry bez kapcia,
jak zobaczyłem filmik że oponę można tak zmasakrować a ona dalej trzyma to stwierdziłem że warto śrubować.
Problem w tym że na Ślęży są skały wulkaniczne twarde i ostre.
uuu... ale się rozpisałem a jeszcze się nie najarałem :p
Lepiej użyć Slime do opony bezdętkowej? słyszałem ze większe dziurki wtedy załata.
I czy jest sens stosowania opony UST razem z dętką, czy zwiększy to odporność na przebicia?
Jedyna opona jaką znalazłem UST 2,5" w przystępnej cenie to Maxxis WetScream, ale to na błoto. Sprawdzi się ta opona na kamieniach?
Jeżdżę na oponach 2,5" jeden zestaw na cały rok, dętki rubena 2,5"
Ciśnienie zaczynałem od 1,2 bara - pierwszy zjazd ze Ślęży i kapeć
następny zjazd 2 bary i to samo.
teraz mam 3,5bara i dopiero przestałem łapać kapcie (głównie sneak) jednocześnie zacząłem zwalniać w miejscach bardzo kamienistych, ale to mi psuje całą zabawę. w sumie w całym sezonie tylko raz udało mi się zjechać z samej góry bez kapcia,
jak zobaczyłem filmik że oponę można tak zmasakrować a ona dalej trzyma to stwierdziłem że warto śrubować.
Problem w tym że na Ślęży są skały wulkaniczne twarde i ostre.
uuu... ale się rozpisałem a jeszcze się nie najarałem :p
Lepiej użyć Slime do opony bezdętkowej? słyszałem ze większe dziurki wtedy załata.
I czy jest sens stosowania opony UST razem z dętką, czy zwiększy to odporność na przebicia?
Jedyna opona jaką znalazłem UST 2,5" w przystępnej cenie to Maxxis WetScream, ale to na błoto. Sprawdzi się ta opona na kamieniach?
Żadnawawrzon pisze:Jest jakaś różnica między samochodowym a rowerowym >?

Slime rożni się od mleczka tym, że tam pływają drobinki i to całkiem spore które łatają przebitą dętkę

W 2011 praktycznie co wyjazd musiałem zmieniać dętki, dość irytujące mimo opon 2ply, nie były to snejki a drobne przebicia.
W 2012 ani razu nie musiałem zmieniać dętki



Bez sensu, waga większa niż zwykła + dętka do tego cena też w górę.rafal.zwdh pisze:I czy jest sens stosowania opony UST razem z dętką, czy zwiększy to odporność na przebicia?
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
A taka oponka nada się na kamienie?
http://allegro.pl/opona-schwalbe-nobby- ... 29965.html
Czy polecicie coś innego?
http://allegro.pl/opona-schwalbe-nobby- ... 29965.html
Czy polecicie coś innego?
rafal.zwdh to szmata jest (w sensie opona nie ty xD )
Weź coś 2ply od MAxxisa jak chcesz na kamienie.
Zaciekawił mnie ten Slime i kupiłem sb 1 butle na próbe.
Jeśli ja nie bd łapał kapci to mozna śmiało powiedziec ze to działa
A jeszcze tak nawiasem , ciekawe czy ta wersja bd działała lepiej niz rowerowa ?
http://allegro.pl/uszczelniacz-opon-sam ... 00609.html
Weź coś 2ply od MAxxisa jak chcesz na kamienie.
Zaciekawił mnie ten Slime i kupiłem sb 1 butle na próbe.
Jeśli ja nie bd łapał kapci to mozna śmiało powiedziec ze to działa

A jeszcze tak nawiasem , ciekawe czy ta wersja bd działała lepiej niz rowerowa ?
http://allegro.pl/uszczelniacz-opon-sam ... 00609.html
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość