lepsiejsza rama
lepsiejsza rama
lepsiejszy jest dragstar czy destroyer ds2/jump. prosze o odpowiedzi na temat, zdjecia gotowych destroyów. :D
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 29.07.2004 11:38:07
- Lokalizacja: Kraków - Śródmieście
- Kontakt:
-
- Posty: 651
- Rejestracja: 19.04.2004 14:23:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
No bez przesady, nie bylo jeszcze wszystkich kombinacji. Dragstar, cocaine, destroyer (ds1, ds2, street, jump), point (project x ofkozzz), point 2 (lol), ballistic jeden i drugi, no to chyba wszystkie, razem ich bedzie 10. Jak wiadomo wszystkich porownan i pytan o jedna rame bedzie 2^10-1 czyli cale 1023 rozne watki. Nie narzekajmy ;-P
Z matki obcej; krew jego dawne bohatery,
A imię jego będzie czterdzieści i cztery.
A imię jego będzie czterdzieści i cztery.
-
- Posty: 651
- Rejestracja: 19.04.2004 14:23:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
rama ds2- mufa bmx, haki z jumpa 14 mm
po kolei:
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche
piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie
dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz
w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez
pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa
wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku
uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o
działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to
przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają,
chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega,
o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie
i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno
przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak
samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ najtansze cro-mo na rynku
+ sztywna( bardziej sztywna od dragstara- wedłog mnie-ale rózne opinie słyszałem)
+ lakier ładnie połozony
minusy:
- jajowata głowka
- jajowata mufa
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
i to chyba na tyle...
zdjecia destroyerów masz w galeri na stronce www.destroyer.pl
po kolei:
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche
piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie
dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz
w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez
pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa
wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku
uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o
działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to
przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają,
chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega,
o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie
i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno
przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak
samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ najtansze cro-mo na rynku
+ sztywna( bardziej sztywna od dragstara- wedłog mnie-ale rózne opinie słyszałem)
+ lakier ładnie połozony
minusy:
- jajowata głowka
- jajowata mufa
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
i to chyba na tyle...
zdjecia destroyerów masz w galeri na stronce www.destroyer.pl
-
- Posty: 651
- Rejestracja: 19.04.2004 14:23:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
no to bedzie jeszcze wiecej, zalozmy ze destroyer nie odbiega bardzo od czolowki i ma 5 kolorow, wiec mamy 21 roznych roznstych ram.
2^21-1=2097151
Słownie: dwa miliony dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sto pięćdziesiąt jeden mozliwosci
2^21-1=2097151
Słownie: dwa miliony dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sto pięćdziesiąt jeden mozliwosci
Z matki obcej; krew jego dawne bohatery,
A imię jego będzie czterdzieści i cztery.
A imię jego będzie czterdzieści i cztery.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości