[Kamlos] Specialized Big Hit Expert + RS Domain 302

Kamlos
Posty: 19
Rejestracja: 26.06.2012 13:28:04
Kontakt:

[Kamlos] Specialized Big Hit Expert + RS Domain 302

Post autor: Kamlos »

Rama: Specialized Big Hit Expert
Widelec: RockShox Domain 302 U-Turn
Damper: 5TH

Kierownica Octane one Chemical 780mm
Gripy: DartMoor
Stery: Dartmoor czerwone
Mostek: NS Quark

Siodło: Dartmoor GT
Sztyca: NoName
Zacisk: Specialized

Korby:Truvativ Ruktion
Support:Truvativ Howitzer
Zębatka:Truvativ
Łańcuch: Sram pc830
Pedały: Octane one

Napinacz: Truvativ box guide
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Deore
Kaseta: Sram pg850

Koło przód:
Obręcz: MTX39
Szprychy: DT Champion II
Piasta: Prodigy
Opona: Schwalbe Black Jack 2.25
Dętka : Maxxis DH

Koło Tył:
Obręcz: MT supra BH
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor x-force
Opona: Vee Ruber...
Dętka : Maxxis DH

Hamulec przód: Shimano Saint, 203mm
Hamulec tył: Shimano 160mm
Załączniki
Zdjęcie0134 - Kopia.jpg
Kamlos
Posty: 19
Rejestracja: 26.06.2012 13:28:04
Kontakt:

Post autor: Kamlos »

Co myślicie o biku?;>
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Na Twoim miejscu przestawiłbym damper zanim rozwalisz zbiorniczek o wystającą sztycę.
Przy okazji pomyślałbym o ustawieniu go w innej pozycji, bo obecnie geometria wygląda co najmniej dziko.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Geo koza stajl :O
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
BlackForest
Posty: 505
Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
Lokalizacja: Czarny Bór
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

jakiś taki pokraczny :D
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Troche dziwnie, damper zamontowaniy, kąty jakieś takie bardzo nie siakie ;p
tył i przód żyją własnym światem ;p
daj sobie na popychaczu o poziom niżej to dolne oczko po lewej, a w przednim trójkącie na środkowe
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

zmień damper na ustawienie A i będzie o niebo lepiej
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Jak już tak jedziemy to jeszcze do kół się doczepię ;)

Przy jakimś przypływie gotówki wyrzuciłbym obecne opony i koszmarnie ciężkie dętki dh na rzecz zestawu: dobra opona 2ply + lekka dętka. Rozwiązanie 100x lepsze :)
W dalszej kolejności wymieniłbym obręcze, bo spokojnie można by zrzucić z 400-500g na obu - od razu poczułbyś dużą różnicę na "plus" w jeździe.

I w sumie by było na tyle, bo reszta części zupełnie spoko i ich wymiana na jakieś lepsze nie przyniesie nawet w połowie takiej różnicy, jak poprawa geometrii i lepsze opony na lżejszych kołach :roll:
Moherek993
Posty: 436
Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Moherek993 »

Bez kitu trochę geometrię ogarnij bo to co tu widzę to jakaś masakra, suport niedługo w kosmos pójdzie, i jakiś dziwnie stromy kąt masz z przodu jak na mój gust...
Kamlos
Posty: 19
Rejestracja: 26.06.2012 13:28:04
Kontakt:

Post autor: Kamlos »

Teraz lepiej?;>
Moherek993
Posty: 436
Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Moherek993 »

O wiele :)
Kamlos
Posty: 19
Rejestracja: 26.06.2012 13:28:04
Kontakt:

Post autor: Kamlos »

też tak sądzę ;d
Kamlos
Posty: 19
Rejestracja: 26.06.2012 13:28:04
Kontakt:

Post autor: Kamlos »

i tylko tyle? phi... myślałem ,że więcej krytyki będzie, może jakaś większa ilość rad i wgl. widocznie się nieco myliłem ale spoko;d
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości