[Kamlos] Specialized Big Hit Expert + RS Domain 302
[Kamlos] Specialized Big Hit Expert + RS Domain 302
Rama: Specialized Big Hit Expert
Widelec: RockShox Domain 302 U-Turn
Damper: 5TH
Kierownica Octane one Chemical 780mm
Gripy: DartMoor
Stery: Dartmoor czerwone
Mostek: NS Quark
Siodło: Dartmoor GT
Sztyca: NoName
Zacisk: Specialized
Korby:Truvativ Ruktion
Support:Truvativ Howitzer
Zębatka:Truvativ
Łańcuch: Sram pc830
Pedały: Octane one
Napinacz: Truvativ box guide
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Deore
Kaseta: Sram pg850
Koło przód:
Obręcz: MTX39
Szprychy: DT Champion II
Piasta: Prodigy
Opona: Schwalbe Black Jack 2.25
Dętka : Maxxis DH
Koło Tył:
Obręcz: MT supra BH
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor x-force
Opona: Vee Ruber...
Dętka : Maxxis DH
Hamulec przód: Shimano Saint, 203mm
Hamulec tył: Shimano 160mm
Widelec: RockShox Domain 302 U-Turn
Damper: 5TH
Kierownica Octane one Chemical 780mm
Gripy: DartMoor
Stery: Dartmoor czerwone
Mostek: NS Quark
Siodło: Dartmoor GT
Sztyca: NoName
Zacisk: Specialized
Korby:Truvativ Ruktion
Support:Truvativ Howitzer
Zębatka:Truvativ
Łańcuch: Sram pc830
Pedały: Octane one
Napinacz: Truvativ box guide
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Deore
Kaseta: Sram pg850
Koło przód:
Obręcz: MTX39
Szprychy: DT Champion II
Piasta: Prodigy
Opona: Schwalbe Black Jack 2.25
Dętka : Maxxis DH
Koło Tył:
Obręcz: MT supra BH
Szprychy: DT Champion
Piasta: Dartmoor x-force
Opona: Vee Ruber...
Dętka : Maxxis DH
Hamulec przód: Shimano Saint, 203mm
Hamulec tył: Shimano 160mm
Na Twoim miejscu przestawiłbym damper zanim rozwalisz zbiorniczek o wystającą sztycę.
Przy okazji pomyślałbym o ustawieniu go w innej pozycji, bo obecnie geometria wygląda co najmniej dziko.
Przy okazji pomyślałbym o ustawieniu go w innej pozycji, bo obecnie geometria wygląda co najmniej dziko.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
Jak już tak jedziemy to jeszcze do kół się doczepię
Przy jakimś przypływie gotówki wyrzuciłbym obecne opony i koszmarnie ciężkie dętki dh na rzecz zestawu: dobra opona 2ply + lekka dętka. Rozwiązanie 100x lepsze
W dalszej kolejności wymieniłbym obręcze, bo spokojnie można by zrzucić z 400-500g na obu - od razu poczułbyś dużą różnicę na "plus" w jeździe.
I w sumie by było na tyle, bo reszta części zupełnie spoko i ich wymiana na jakieś lepsze nie przyniesie nawet w połowie takiej różnicy, jak poprawa geometrii i lepsze opony na lżejszych kołach

Przy jakimś przypływie gotówki wyrzuciłbym obecne opony i koszmarnie ciężkie dętki dh na rzecz zestawu: dobra opona 2ply + lekka dętka. Rozwiązanie 100x lepsze

W dalszej kolejności wymieniłbym obręcze, bo spokojnie można by zrzucić z 400-500g na obu - od razu poczułbyś dużą różnicę na "plus" w jeździe.
I w sumie by było na tyle, bo reszta części zupełnie spoko i ich wymiana na jakieś lepsze nie przyniesie nawet w połowie takiej różnicy, jak poprawa geometrii i lepsze opony na lżejszych kołach

http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości