Juicy 5 vs stroker trail
Juicy 5 vs stroker trail
Witam, zastanawiam się nad kupnem tych hebli(chodzi o komplet) i nie jestem pewny które będą lepsze chodzi mi o awaryjność i siłę hamowania dodam, że ważę 70kg a będą one jeździły w 4x'ówce ale czasami na lokalnej miejscówce z małym dh. Co o nich myślicie, jakieś opinie ew. co innego do 300zł komplet używki oczywiście.
-
- Kontakt:
Dziś był już prawie, że identyczny temat.
Jeżdżę na strokerach trailach od 2010 roku. Po odwróceniu roweru do góry nogami na wyciągu klamka staje się niestety troszkę bardziej miękka na jakiś czas, ale potem wraca do normy. Odpowietrzanie trwa kilka sekund (więcej czasu zajmie Ci wkręcenie strzykawki do klamki niż same przelanie i odpowietrzenie hamulca).
Jeżdżę na strokerach trailach od 2010 roku. Po odwróceniu roweru do góry nogami na wyciągu klamka staje się niestety troszkę bardziej miękka na jakiś czas, ale potem wraca do normy. Odpowietrzanie trwa kilka sekund (więcej czasu zajmie Ci wkręcenie strzykawki do klamki niż same przelanie i odpowietrzenie hamulca).
Ja w moim strokerze nic takiego nie zauważyłem (nawet jak się pobawię klamką do góry nogami), więc może to faktycznie sprawa odpowietrzaniaJeżdżę na strokerach trailach od 2010 roku. Po odwróceniu roweru do góry nogami na wyciągu klamka staje się niestety troszkę bardziej miękka na jakiś czas, ale potem wraca do normy.

http://brooce.pinkbike.com
-
- Kontakt:
juicy-zależy na jaki model trafisz, jedne nieśmiertelne i praktycznie bezobsługowe, na inne będziesz się wściekać o wypadające tłoczki, cieknące klamki, whatever-loteria. Jak nie planujesz przytyć i masz sprawdzony model na oku to juicy są ok, nie pchaj się w trójki-ściąganie wszystkiego po kolei z kiery potrafi być irytujące, sprawa nie warta 40 zeta różnicy.
P.S. bez metalicznych klocków też nie widzę sensu-bedą za słabe.
P.S.2 co do zapowietrzania przy transporcie-w moich juicy 3 też tak mam, wraca do normy po kilku wciścnięciach klamki.