Boxxer Team '10 dolne regulatory

KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Boxxer Team '10 dolne regulatory

Post autor: KaKTuSSS »

Czy ktoś ma przypadkiem lub może wykonać zdjęcia dolnych regulatorów po wykręceniu ich z goleni? Na jakiej zasadzie działa regulacja tłumienia początku skoku (srebrne pokrętło)? Kręcę i kręcę regulacją i końca nie ma, a i za bardzo efektu też nie ma. Może ktoś coś doradzi? Dzięki :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

Dolny regulator to imbus w imbusie (całość trzyma mała zawleczka od wewnątrz). Możliwe, że ten chudy (2,5mm) się oberwał.

Rozbebeszałem to zaraz po zakupie, bo mi „mały” słabo klikał. Rocznik 2012. Przez szacunek do swojego czasu wolałem nie odsyłać tego na serwis…

Wykręć całość – jak będziesz go miał w częściach to chyba najmniejszy problem. Jak coś jest skopane w tłumiku to gorzej

Fota z neta:

Obrazek
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

No to chyba już wiem w czym jest problem - ukręcony imbus od mniejszego pokrętła. Dzięki za fotę, nie mogłem jej znaleźć :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

Rozmontowałem ten regulator z nudów i szczerze mówiąc żeby ten mały imbus ukręcić, trzeba by użyć sporej siły... Jak mało co w tym amorze wykonany jest on ze stali. Małe gniazdo wewnątrz tłumika też wygląda na stalowe.


Obrazek
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

Więc w roczniku 10 ten imbusik wygląda nieco inaczej. Już widzę że brakuje u mnie również kuleczki. Ciekawostką jest też to że ta blaszka w kształcie litery C (druga od lewej na górze) zwyczajnie zardzewiała, a tego to ja bym się nie spodziewał :) No nic .... spróbujemy coś zaradzić, a w ostateczności trzeba będzie kupić cały zestaw za nieco ponad 200 zł.
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
marudny
Posty: 144
Rejestracja: 15.05.2011 17:28:25
Kontakt:

Post autor: marudny »

Gdzieś czytałem o korodującej zawleczce – tej najmniejszej co trzyma „jedno w drugim”.
Ruda przeżerała, w efekcie czego pokrętła wypadały... Taiwan! Deszcze monsunowe.. Zamknęli siłą rzeczy wilgoć w środku.

Ja swojego od razu po zakupie solidnie przewietrzyłem… ;)
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

No mój to już drugi właściciel i natknąłem się na parę niedociągnięć serwisowych po poprzedniku. Na szczęście wszystko do ogarnięcia :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość