Jaki damper do antidote lifeline
Jaki damper do antidote lifeline
Siemanko. Jaki damper polecacie do ramy antidote lifeline. Zalezy mi na wadze więc najbardziej interesuje mnie vivid r2c air, jednakże mam do wyboru jeszce elka stage 5. Jakie sa wasze doświadczenia z ta ramą, co możecie polecić, a co odradzić. Tak jak wspomniałem powietrze najmilej widziane, jeżeli sprężynowe to pewnie tytan będzie ładowany.
http://cezar-mtb.pinkbike.com/
mialem elke,bosa i roco wc-jak dla mnei najlepsza byla elka (po przelaniu uczciwym olejem),potem roco (aczkolwiek ostatnio bylo przeshimowane pod rame wiec moze wskoczyc na pierwsze miejsce) a najgorszy byl bos (z bosami niestety byla ruletka,czesc ktora przyszla dzialala w miare ok [w miare bo nie powalala],a czesc w tym moj byla po prostu nie dzialajaca).
chyba nikt nie ma LL na vividzie airze,aczkolwiek w UK jest gosc ktory ma LL karbon na ccdb air,mozesz go zapytac jak to dziala.
p.s.czyzbys kupil tego karbona z alu tylem z Sanoka?
chyba nikt nie ma LL na vividzie airze,aczkolwiek w UK jest gosc ktory ma LL karbon na ccdb air,mozesz go zapytac jak to dziala.
p.s.czyzbys kupil tego karbona z alu tylem z Sanoka?
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
Vector HLR Air ale trzeba zamawiac gdzies u sąsiadów cena ok 1,6.
http://www.pinkbike.com/photo/9299341/
Roco w wersji TST+R air to te bardzo fajny damper i chyba najtaniej wyjdzie ze wszystkiego. Generalnie to mozna brac wszystko a omijałbym tylko DHX air i bosa.
http://www.pinkbike.com/photo/9299341/
Roco w wersji TST+R air to te bardzo fajny damper i chyba najtaniej wyjdzie ze wszystkiego. Generalnie to mozna brac wszystko a omijałbym tylko DHX air i bosa.
O dhx airu nawet nie mysle
X-fusniona tez obczajałem, że fajna opcja, ale mój limit to jakies 1200zł. Chyba, że polece budżetowo i zakupie dhx 5.0 albo rc4. Nie bardzo chce dampery od marzocha.

Pisałem z nim, bardzo zachwala sobie prace. Tylko strasznie ciasno siedzi w ramie, cięzko go tam wcisnąć. Lifeliny ogólnie mają chyba mało miejsca na damper.piotrex pisze:,aczkolwiek w UK jest gosc ktory ma LL karbon na ccdb air,
http://cezar-mtb.pinkbike.com/
Hmm pogadaj z ziomami z antidote za ile by Ci DBAir zrobili w wersji XV.
Anti to progresywna rama która zdecydowanie woli dampery liniowe. Więc standardowe powietrze nie koniecznie jest super.
Rozmawiałem z typem o którym wspominał Piotrex. Zdecydowanie doszedł do wniosku, że XV can by się przydał.
Ja cisne na DB z tytanowym springiem i złego słowa nie powiem robisz z nim co chcesz
Anti to progresywna rama która zdecydowanie woli dampery liniowe. Więc standardowe powietrze nie koniecznie jest super.
Rozmawiałem z typem o którym wspominał Piotrex. Zdecydowanie doszedł do wniosku, że XV can by się przydał.

Ja cisne na DB z tytanowym springiem i złego słowa nie powiem robisz z nim co chcesz

-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja tam nie wnikam, ale Vivid Air 2013 był tańszy o 20 euro od mojego CC DBAira
Chyba, że masz jakieś układy 


https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja w przeciwieństwie do piotrexa nie miałem żadnych problemów z Bosem, pracował naprawdę fajnie. Teraz mam vectora hlr 2012 i zdecydowanie mogę go polecić. Antidote dobrze rozumie się z damperami foxa więc gdyby na nie padł Twój wybór to też będziesz zadowolony.
ja teraz myślę o wypróbowaniu innego dampera ale zobaczymy czy się uda. Musiał bym lunąc xfusiona tyle że napaleńcy trzymają się wielkiej 3 (podejscie w stylu: po co mi x skoro w tej cenie moge miec foxa, po co lifeline skoro w tej cenie jest demo <facepalm> ). Na szczęście za granicą jest inaczej.
ja teraz myślę o wypróbowaniu innego dampera ale zobaczymy czy się uda. Musiał bym lunąc xfusiona tyle że napaleńcy trzymają się wielkiej 3 (podejscie w stylu: po co mi x skoro w tej cenie moge miec foxa, po co lifeline skoro w tej cenie jest demo <facepalm> ). Na szczęście za granicą jest inaczej.
Pisałem wczesniej z chłopakami z Antidote i dostałem kilka informacji.
"Witaj,
cieżko powiedzieć, jest to totalnie indywidualna sprawa. Neutralnym rozwiązaniem (najczęściej chwalonym) jest np. Fox dhx5. Teraz testujemy CCDB. Zobaczymy"
"Bos, Elka, CCDB, Fox, Roco, X-fusion, Vivid, wszystko jeździ w LifeLine'ach, a ludzie są bardzo zadowoleni:)
Żaden z tych damperów nie jest wolny od wad, zależy na czym Ci bardziej zależy"
"Witaj,
cieżko powiedzieć, jest to totalnie indywidualna sprawa. Neutralnym rozwiązaniem (najczęściej chwalonym) jest np. Fox dhx5. Teraz testujemy CCDB. Zobaczymy"
"Bos, Elka, CCDB, Fox, Roco, X-fusion, Vivid, wszystko jeździ w LifeLine'ach, a ludzie są bardzo zadowoleni:)
Żaden z tych damperów nie jest wolny od wad, zależy na czym Ci bardziej zależy"
http://cezar-mtb.pinkbike.com/
Wedle tego co sam zdążyłem wymacać w LL:
1. DHX 5.0 coil ultra progresywny damper z którym LL nie chce wykorzystać całego skoku, jak na DHX przystało dziura w średnich prędkościach ;[ Po dość długiej walce z zaworowaniem, ustawianiem IFP (bezskutecznym) stwierdzilismy, ze DHX idzie na sell a pakujemy ROCO WC.
2. Roco WC po lekkim podrasowaniu pracowało po prostu prze fajnie z tanich damperów polecę od siebie. (liniowy damper ze sporą dawką HSC wręcz idealny set pod LL)
3. Elki nie miałem okazji objechać więc się nie wypowiem, trzeba by SanOK popytać o wrażenia.
4. CCDB właściwie ustawisz jak chcesz więc można albo mega zawaliście albo całkiem spieprzyć mijając się o 2 kliknięcia między jednym a drugim.
5. X-fuzja również bardzo ciekawie się sprawdza w LL. Niby to samo co DHX ale drobne szczegóły konstrukcyjne sprawiają, ze dużo lepiej się spisuje od FOX-a.
6. BOS miał parę wpadek produkcyjnych i po prostu bałbym się go kupować.
To co udało mi się ustalić po sezonie na LL:
Testowałem i lepsze i gorsze ustawienia. Często było super a często też totalnie do d**y.
Ramka w wersji 220 bardzo lubi się z damperami liniowymi.
Potrzebuje dość sporo LSC i LSR ze względu na duże przełożenie na początku. Dzieki czemu uzyskujemy świetną stabilizacje i odcięcie bujaki zawieszenia.
Za to HSC i HSR ustawia się relatywnie mało regulatorami lub jeśli ich nie ma shimmy odpowiednio zmieniamy.
Efekt będzie taki, że korzenie, kamienie itp rama idealnie zbierze a przy tym nie będzie twardych lądowań.
Właściwie którego dampera nie wybierzesz poza DHX da się ustawić odpowiednim tuningiem pod LL.

Dobra tu mamy dla ccdb a co jesli chcemy osiągnąć taki efekt na innym damperze?
Tu z pomocą przychodzą nam wykresy z tego konkretnego setu. Po prostu będize można osiągnąć to samo za pomocą nowego zaworowania w danym damperze.
Jak tylko je dostanę aktualny wykres zapodam go tu
1. DHX 5.0 coil ultra progresywny damper z którym LL nie chce wykorzystać całego skoku, jak na DHX przystało dziura w średnich prędkościach ;[ Po dość długiej walce z zaworowaniem, ustawianiem IFP (bezskutecznym) stwierdzilismy, ze DHX idzie na sell a pakujemy ROCO WC.
2. Roco WC po lekkim podrasowaniu pracowało po prostu prze fajnie z tanich damperów polecę od siebie. (liniowy damper ze sporą dawką HSC wręcz idealny set pod LL)
3. Elki nie miałem okazji objechać więc się nie wypowiem, trzeba by SanOK popytać o wrażenia.
4. CCDB właściwie ustawisz jak chcesz więc można albo mega zawaliście albo całkiem spieprzyć mijając się o 2 kliknięcia między jednym a drugim.
5. X-fuzja również bardzo ciekawie się sprawdza w LL. Niby to samo co DHX ale drobne szczegóły konstrukcyjne sprawiają, ze dużo lepiej się spisuje od FOX-a.
6. BOS miał parę wpadek produkcyjnych i po prostu bałbym się go kupować.
To co udało mi się ustalić po sezonie na LL:
Testowałem i lepsze i gorsze ustawienia. Często było super a często też totalnie do d**y.
Ramka w wersji 220 bardzo lubi się z damperami liniowymi.
Potrzebuje dość sporo LSC i LSR ze względu na duże przełożenie na początku. Dzieki czemu uzyskujemy świetną stabilizacje i odcięcie bujaki zawieszenia.
Za to HSC i HSR ustawia się relatywnie mało regulatorami lub jeśli ich nie ma shimmy odpowiednio zmieniamy.
Efekt będzie taki, że korzenie, kamienie itp rama idealnie zbierze a przy tym nie będzie twardych lądowań.
Właściwie którego dampera nie wybierzesz poza DHX da się ustawić odpowiednim tuningiem pod LL.

Dobra tu mamy dla ccdb a co jesli chcemy osiągnąć taki efekt na innym damperze?
Tu z pomocą przychodzą nam wykresy z tego konkretnego setu. Po prostu będize można osiągnąć to samo za pomocą nowego zaworowania w danym damperze.
Jak tylko je dostanę aktualny wykres zapodam go tu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości