Jak Ci która lepiej się prezentuje bo różnicy aż takiej wielkiej nie ma jedyne co to mocowanie napinacza, oraz szerokość mufy, a i malowanie(mi bardziej podoba się 2012 )
No i jeszcze główka ramy. W 2011 jest na stery półzintegrowane, a w 2012 na tappered.Gdybym kupował nowa to brałbym 2012 bo jest sporo fajnych amorków na tappered. Jednak kupowałem używaną i padło na 2011, która jest mimo wszystko moim zdaniem ładniejsza (fajniejszy górny profil).
Hornet ma max 150 mm skoku w amorku !! Ja posiadam rocznik 2011 i bardzo bardzo podoba mi sie główka , jeżeli chcesz kupować stery redukcyjne i wydać te 100 zł więcej to kup sobie 2k12 ale nie wkładaj nic co ma więcej nic 160 mm skoku! A różnica pomiędzy 2k12 a 2k13 jest taka ze różni sie tylko naklejkami ... Mi sie podobają wlepy z 2k12 a różnicy między nimi innej nie ma tyle ze jest nowsza i ma inne naklejki .
GoldsAdi pisze:Hornet ma max 150 mm skoku w amorku !
Ja mam 180, ale trzeba pamiętać że to wszystko zależy do amora bo na przykład mój 66 mając o 30 mm skoku więcej niż 150 jaką podaje Dartmoor (541 mm) ma tylko 24 mm większą wysokość niż ten Pike czy jakiś tam inny. Gorzej jest ze starszymi amorkami takimi jak 888 2005, kumpel kiedyś miał w Bitchu i przy 170 mm skoku było to tak wielkie że strach gadać (a były jeszcze wersje 200 mm )
Tak więc gdybym cały czas i zawsze przestrzegał zaleceń producentów to bym musiał kupować fulla do 66
Jak ktoś wsadzi tam juniora to jest afera że to pęknie i geo do dupy.
Ale jak ktoś wsadzi 66 to wtedy jest super, co z tego że jest wyższe i ma więcej skoku...
Nie uważam że z juniorem jest geo do dupy i że pęknie bo niby czemu miało by pęknąć. U mnie z 66 jest bardzo spoko, kat główki o wiele lepszy niż przy Drop Offie 150 mm. Tym bardziej że poprawnie ustawiony SAG zżera mi około 50 mm skoku, a wtedy jest już niżej.