oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 01.05.2013 23:32:24
Siema
Jestem tu nowy, obecnie mam seryjnego Horneta ale chciałbym wymienić amor i zastanawiam się czy Marzocchi 888 RCV 2010 to dobry wybór. Z góry dzięki za odpowiedzi
Potem mam w planach zmianę ramy
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 02.05.2013 10:49:34
Modele RCV to najgorszy wybór jaki możesz dokonać nie widzę żadnych plusów tego amortyzatora
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 02.05.2013 12:09:33
To co proponujesz?
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 02.05.2013 19:05:28
moim zdaniem najlepszym w tym roczniku był model EVO możesz też się pokusić o wersie Ti będziesz lżejszy i "szybszy " :P
damianksiazek9
Posty: 728 Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:
Post
autor: damianksiazek9 » 02.05.2013 19:18:21
Może on poprostu chce wersje budżetową, a wy odrazu z EVO wyjeżdżacie ;P
FRmaniak
Posty: 2125 Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:
Post
autor: FRmaniak » 02.05.2013 19:22:28
Ale tak szczerze to na rowerowym 66 evo 2010 jest 2stówki tańsze od 888rcv
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 02.05.2013 20:37:15
Może on poprostu chce wersje budżetową, a wy odrazu z EVO wyjeżdżacie ;P
Zdecydowanie wolałbym budżetówkę. Po prostu chciałem się dowiedzieć czy ten amor opłaca się wstawiać, żebym nie wywalał bezsensownie kasy.
FRmaniak
Posty: 2125 Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:
Post
autor: FRmaniak » 02.05.2013 20:39:37
A ja powtarzam że evo jest tańsze od budżetówki ...
Pomyłka, mówiłem o rc3
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 02.05.2013 20:53:30
A jest duża różnica w jeździe między 888RCV a 66RC3? Przepraszam, że tak pytam ale jeszcze nie za dobrze się na tym znam:P
FRmaniak
Posty: 2125 Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:
Post
autor: FRmaniak » 02.05.2013 21:01:41
RCV to najniższy model marzocchi a RC3 to jeden z wyższych modeli, wyżej jest chyba tylko RC3 Evo
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 02.05.2013 21:08:59
Najniższy to znaczy, że się do niczego nie nadaje?
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 02.05.2013 21:27:13
Tzn że za jego pracę odpowiadają tłumiki RCV osadzone w środku 888 uchodzą za najniższe dla tych modeli. Spokojnie mogę je porównać do tłumików ssv, mając doświadczenie w "ujeżdżaniu" marcochów. Praca nie powala. Chociaż te nowe modele w porównaniu do starszych roczników znacznie lepiej wypadają w testach
damianksiazek9
Posty: 728 Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:
Post
autor: damianksiazek9 » 02.05.2013 22:04:14
Do horneta chcesz wkładać te ósemki?? Może być problem z geo bo będzie strasznie duży kąt główki i może odpaść :P Można by było obniżyć jego skok na jakieś 170mm poprzez zapodanie tulejek pod sprężynki negatywnego skoku?? Nie wiem jak to się nazywało
Oczywiście opisuję jak bym to zrobił w RCV'ke którą aktualnie posiadam z 08 roku.
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 02.05.2013 22:51:11
Myślę o tym ze względu na plany zmiany ramy na jakiegoś fulla w przyszłym sezonie. W tym chcę wymienić amor i kilka drobiazgów i pojechać w góry pierwszy raz.
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 03.05.2013 07:27:02
Kumpel śmiga z hornetem drugi sezon najpierw z obniżonym foxem na 150 a teraz z 888 rc2x 203 gdyż ich nie obniżysz i nie narzeka na zawodach kręci niezłe czasówki
damianksiazek9
Posty: 728 Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:
Post
autor: damianksiazek9 » 03.05.2013 11:01:06
Widziałem tego horneta o którym mówisz. Najlepiej by było go obniżyć i śmigać
oksiut
Posty: 8 Rejestracja: 22.04.2013 22:47:52
Lokalizacja: Bstok
Kontakt:
Post
autor: oksiut » 03.05.2013 14:00:32
Czyli co w końcu najlepiej do niego wstawić ?
damianksiazek9
Posty: 728 Rejestracja: 15.12.2011 21:18:49
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:
Post
autor: damianksiazek9 » 03.05.2013 14:04:04
Ma być nowy czy używany? I powiedz ile masz kasy do wydania na amortyzator.
FRmaniak
Posty: 2125 Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:
Post
autor: FRmaniak » 03.05.2013 14:06:25
Bierz te 66rc3 z rowerowego.
Do Hornet będą pasować i potem do Fulla tak samo.
I rc3 to jest klasa wyżej niż rcv
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości