Strona 1 z 2

MARZOCCHI 888 RCV 2010

: 01.05.2013 23:32:24
autor: oksiut
Siema
Jestem tu nowy, obecnie mam seryjnego Horneta ale chciałbym wymienić amor i zastanawiam się czy Marzocchi 888 RCV 2010 to dobry wybór. Z góry dzięki za odpowiedzi ;) Potem mam w planach zmianę ramy ;)

: 02.05.2013 10:49:34
autor: crossfader18
Modele RCV to najgorszy wybór jaki możesz dokonać nie widzę żadnych plusów tego amortyzatora

: 02.05.2013 12:09:33
autor: oksiut
To co proponujesz?

: 02.05.2013 19:05:28
autor: crossfader18
moim zdaniem najlepszym w tym roczniku był model EVO możesz też się pokusić o wersie Ti będziesz lżejszy i "szybszy " :P

: 02.05.2013 19:18:21
autor: damianksiazek9
Może on poprostu chce wersje budżetową, a wy odrazu z EVO wyjeżdżacie ;P

: 02.05.2013 19:22:28
autor: FRmaniak
Ale tak szczerze to na rowerowym 66 evo 2010 jest 2stówki tańsze od 888rcv

: 02.05.2013 20:37:15
autor: oksiut
Może on poprostu chce wersje budżetową, a wy odrazu z EVO wyjeżdżacie ;P

Zdecydowanie wolałbym budżetówkę. Po prostu chciałem się dowiedzieć czy ten amor opłaca się wstawiać, żebym nie wywalał bezsensownie kasy.

: 02.05.2013 20:39:37
autor: FRmaniak
A ja powtarzam że evo jest tańsze od budżetówki ...

Pomyłka, mówiłem o rc3

: 02.05.2013 20:53:30
autor: oksiut
A jest duża różnica w jeździe między 888RCV a 66RC3? Przepraszam, że tak pytam ale jeszcze nie za dobrze się na tym znam:P

: 02.05.2013 21:01:41
autor: FRmaniak
RCV to najniższy model marzocchi a RC3 to jeden z wyższych modeli, wyżej jest chyba tylko RC3 Evo

: 02.05.2013 21:08:59
autor: oksiut
Najniższy to znaczy, że się do niczego nie nadaje?

: 02.05.2013 21:27:13
autor: crossfader18
Tzn że za jego pracę odpowiadają tłumiki RCV osadzone w środku 888 uchodzą za najniższe dla tych modeli. Spokojnie mogę je porównać do tłumików ssv, mając doświadczenie w "ujeżdżaniu" marcochów. Praca nie powala. Chociaż te nowe modele w porównaniu do starszych roczników znacznie lepiej wypadają w testach

: 02.05.2013 22:04:14
autor: damianksiazek9
Do horneta chcesz wkładać te ósemki?? Może być problem z geo bo będzie strasznie duży kąt główki i może odpaść :P Można by było obniżyć jego skok na jakieś 170mm poprzez zapodanie tulejek pod sprężynki negatywnego skoku?? Nie wiem jak to się nazywało :D Oczywiście opisuję jak bym to zrobił w RCV'ke którą aktualnie posiadam z 08 roku.

: 02.05.2013 22:51:11
autor: oksiut
Myślę o tym ze względu na plany zmiany ramy na jakiegoś fulla w przyszłym sezonie. W tym chcę wymienić amor i kilka drobiazgów i pojechać w góry pierwszy raz.

: 03.05.2013 07:27:02
autor: crossfader18
Kumpel śmiga z hornetem drugi sezon najpierw z obniżonym foxem na 150 a teraz z 888 rc2x 203 gdyż ich nie obniżysz i nie narzeka na zawodach kręci niezłe czasówki

: 03.05.2013 11:01:06
autor: damianksiazek9
Widziałem tego horneta o którym mówisz. Najlepiej by było go obniżyć i śmigać :)

: 03.05.2013 14:00:32
autor: oksiut
Czyli co w końcu najlepiej do niego wstawić ? :D

: 03.05.2013 14:04:04
autor: damianksiazek9
Ma być nowy czy używany? I powiedz ile masz kasy do wydania na amortyzator.

: 03.05.2013 14:06:25
autor: FRmaniak
Bierz te 66rc3 z rowerowego.
Do Hornet będą pasować i potem do Fulla tak samo.
I rc3 to jest klasa wyżej niż rcv