Mega problem 66 rc2x.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Mega problem 66 rc2x.
Siema potrzebuje szybkiej odpowiedzi. Mianowicie w jakiej pozycji muszą być regulacje podczas serwisu. I od czego jest ten najchudszy element http://allegro.pl/uszczelki-marzocchi-8 ... 37795.html on ma iść w środek? bo tam w sumie ładnie pasuje.
Dobra żeby nie zakładać nowego tematu. Uszczelki już kupiłem. Chciałem to wszystko złożyć no ale.... odkręciłem bez problemu śrubę po prawej. Trzeba było użyć trochę siły no, ale elegancko się odkręciła. Z drugą nie było już tak fajnie. Wkładam klucz kręcę iii zobaczcie sami.. http://www.pinkbike.com/u/benekraider/album/Japierdole/
Ma ktoś jakiś pomysł jak to odkręcić?
Dobra żeby nie zakładać nowego tematu. Uszczelki już kupiłem. Chciałem to wszystko złożyć no ale.... odkręciłem bez problemu śrubę po prawej. Trzeba było użyć trochę siły no, ale elegancko się odkręciła. Z drugą nie było już tak fajnie. Wkładam klucz kręcę iii zobaczcie sami.. http://www.pinkbike.com/u/benekraider/album/Japierdole/
Ma ktoś jakiś pomysł jak to odkręcić?
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Pierwsza sprawa - nie wiem jak ci się to udało zrobić.
Druga sprawa ten element będzie do dorobienia. Nie sądzę abyś znalazł taką śrubę. Choć jeśli gwint jest normalny jak na tą średnicę to można się bawić w teflon, zwykłe podkładki i przekładki gumowe. Druciarstwo, ale ma szanse zadziałać.
Jak to odkręcić? Musisz mieć drugą osobę. Tak jak normalnie - ktoś go uciśnie aby sprężyny zablokowały tłumik a ty ze śrubokrętem i młotkiem musisz ostukać nakrętkę w kierunku odkręcania. WD40 albo inny olej penetrujący na pewno pomogą (najlepiej wlej wieczorem i poczekaj do rana).
Nakrętka jest aluminiowa(przynajmniej tak mi się wydaje - nie sprawdzałem tego). Jak masz porządne obcęgi tego typu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... tool_2.jpg
to możesz próbować po prostu przeciąć tą nakrętkę jeśli się uda.
Druga sprawa ten element będzie do dorobienia. Nie sądzę abyś znalazł taką śrubę. Choć jeśli gwint jest normalny jak na tą średnicę to można się bawić w teflon, zwykłe podkładki i przekładki gumowe. Druciarstwo, ale ma szanse zadziałać.
Jak to odkręcić? Musisz mieć drugą osobę. Tak jak normalnie - ktoś go uciśnie aby sprężyny zablokowały tłumik a ty ze śrubokrętem i młotkiem musisz ostukać nakrętkę w kierunku odkręcania. WD40 albo inny olej penetrujący na pewno pomogą (najlepiej wlej wieczorem i poczekaj do rana).
Nakrętka jest aluminiowa(przynajmniej tak mi się wydaje - nie sprawdzałem tego). Jak masz porządne obcęgi tego typu http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... tool_2.jpg
to możesz próbować po prostu przeciąć tą nakrętkę jeśli się uda.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Samą nakrętkę dorobisz. To jest nakrętka z kołnierzem na którym jest Oring. Wewnątrz, oprócz gwintu też jest oring. Regulatora nie uszkodziłeś. Chyba że czegoś nie widzę na zdjęciu.
Dlatego mówię że zwykła nakrętka, podkładki, taśma teflonowa i gumowe przekładki mogłyby dać radę to trzymać ale na dłuższą metę musisz dorobić element. I tu się pojawia problem bo tokarz ci nie zrobi sześciokąta jeśli nie ma frezarki. Bo sam wzór nakrętki + gwint + rowki na uszczelki bez problemu zrobi. Ale nie można tam wypiłować dwóch powierzchni na klucz płaski bo nie ma tego jak złapać. Musi być cienkościenna nasadka, czyli nakrętka musi mieć normalny sześciokąt pod klucz.
Dlatego mówię że zwykła nakrętka, podkładki, taśma teflonowa i gumowe przekładki mogłyby dać radę to trzymać ale na dłuższą metę musisz dorobić element. I tu się pojawia problem bo tokarz ci nie zrobi sześciokąta jeśli nie ma frezarki. Bo sam wzór nakrętki + gwint + rowki na uszczelki bez problemu zrobi. Ale nie można tam wypiłować dwóch powierzchni na klucz płaski bo nie ma tego jak złapać. Musi być cienkościenna nasadka, czyli nakrętka musi mieć normalny sześciokąt pod klucz.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Regulator i gwint jest integralną częścią tłumika.
http://p1.pinkbike.com/photo/1158/pbpic1158799.jpg
Po prawej. A trochę niżej widać nakrętkę z oringiem.
http://p1.pinkbike.com/photo/1158/pbpic1158799.jpg
Po prawej. A trochę niżej widać nakrętkę z oringiem.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Wszędzie są prawe gwinty. Regulator jest częścią tłumika, a nie nakrętki. Musisz dorobić tylko nakrętkę. Może to ci w czymś pomoże: http://bike4-life.blogspot.com/2013/04/ ... -2007.html
ROWER / BLOG / YOUTUBE / PINKBIKE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości