Skręcony staw kolanowy

Borciu
Kontakt:

Skręcony staw kolanowy

Post autor: Borciu »

Siema , chciałbym porozmawiac o urazie stawu kolanowego.
skreciłem staw kolanowy , z koscmi wszystko ok , z tego co pamietam mam uszkodzone więzadło przyśrodkowe w 85% oraz krwiaka 8 mm
czy ktos miał taki przypadek i moze powiedziec ile mial przerwy i jakie są tego skutki ??
Borciu !
GgG
moderator
Kontakt:

Post autor: GgG »

Co to ma wspólnego z tym działem?
Borciu
Kontakt:

Post autor: Borciu »

jest to chyba najodpowiedniejszy dział jeśli chodzi o taki temat
Borciu !
FRmaniak
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

A nie lepiej zapytać o to kogoś kto się na tym zna?
Myślę że lekarz mógłby to wiedzieć :roll:

nhp890
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Przecież on nie pyta o poradę medyczną, tylko o doświadczenia osób, które doznały podobnego urazu. Poza tym jestem pewien, że u lekarza już był.
FRmaniak
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Borciu pisze:mam uszkodzone więzadło przyśrodkowe w 85% oraz krwiaka 8 mm
Chyba był, myślę że sam tego tak nie ocenił.

Rozumiem ze on nie pyta o poradę medyczną tylko o doświadczenia osób które z czymś takim się spotkały, ale każdy przypadek jest nieco inny, każdy człowiek jest inny, każdemu się inaczej wszystko regeneruje i zrasta, a taki lekarz po przebadaniu będzie napewno w stanie lepiej określić kiedy będzie mógł wsiąść na rower.

Hemp
Kontakt:

Post autor: Hemp »

skreciłem staw kolanowy , z koscmi wszystko ok , z tego co pamietam mam uszkodzone więzadło przyśrodkowe w 85% oraz krwiaka 8 mm

Skoro to wiesz to pewnie miales usg i powiedzial Tobie to lekarz. Majac doswiadczenie w roznych urazach moge Tobie polecic tylko jedno. Popytaj znajomych w swoim miescie, poszukaj na forach jakiegos dobrego lekarza sportowego idz do niego prywatnie i bedziesz wiedzial na czym stoisz. A jesli bedzie trzeba zrobic zabieg to i tak pewnie bedziesz mial robione na NFZ.
bandit_dh
Kontakt:

Post autor: bandit_dh »