Damper , stery , tulejki .
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
Damper , stery , tulejki .
Witam. Powoli bd składał " fulla" ( " " ponieważ bd to sign FR i zaraz każdy zacznie hejtować ze to nie full ) , 1 pytanie to jaki najlepiej damper do niej włożyć , osobiście myślałem nad DHX AIR , Marzocchi Rocco , Zwykły DHX ale też znalazłem Rock Shox Monarch 3,1 no i podstawowe pytanie 190 mm czy 200 ?;> Jak wyżej napisałem bd to mój pierwszy full i mam pytanie no , damper ma swoje wymiary no tam 200 mm to długość montażowa ale np 200 mm x 57 mm ? Co to oznacza ? 2 pytanie czy dostępne są w Polsce stery na 1 i 1/8 poprawiające kąt główki ? Jeżeli tak to w jakiej cenie ( najlepiej link) z przodu bd siedział najprawdopodobniej Totem/ 66 RC3 / EVO. Ostatnie pytanie , odnoście tulejek do dampera bo czytałem że jest też możliwość kupienia takich które poprawiają geo , chyba z ProShoxa czy coś takiego,
Sorka jeżeli palnąłem jakąś głupotę , nie hejtuj popraw.
Sorka jeżeli palnąłem jakąś głupotę , nie hejtuj popraw.
-
- Posty: 414
- Rejestracja: 09.08.2011 16:54:50
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Moje pytanie. Czemu nie sprawisz sobie lepszej ramy, skoro masz hajs na totemy i inne drogie evo? Kupisz sobie big hita i stare 66 i byłoby o niebo lepiej. No ale ok jak wolisz. Wrzuć sobie tam damper 190mm będzie lepsza geometria, gdyż suport będzie niżej i kąt główki będzie bardziej zjazdowy. Pytasz o oznaczenia "200x57" 200-długość od oczka do oczka, 57-skok tłoka. O sterach się nie wypowiem bo nie wiem. Ale nie sądzę żeby tktoś coś takiego wymyślił, gdyż byłoby za mało miejsca w główce, żeby nastąpił jakikolwiek odchył. Damper: to powietrzniaki raczej odradzam. Wsadź tam jakąś sprężyne dobrą. Myślę, że dhx 4 coil do tej ramy będzie dobrym rozwiązaniem, ew. jakiś maniciak 4-way,6-way. Tulejki to sprawa wygląda tak. Są one po to żeby zredukować długość montażowa dampera. Możesz albo ją wydłużyc o 3/4mm lub skrócić. Jeżeli skrócisz to suport znowu pójdzie w dół i kąt głowki będzię bardziej zjazdowy. Zdjęcia z tej aukcji powinny ci rozjaśnić na czym to polega http://allegro.pl/offset-tulejki-montaz ... 33682.html Tyle.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
Damper 190 + tulejki z offsetem + koło 26" z tyłu = walenie kołem o rurę podsiodłową.
Na samym początku pomyślałbym o kołem 24" z tyłu i jakimś sprężynowym damperze 190mm.
Miałem X-fusion E1 190mm i pracowało to tam strasznie...
Jak był nabity na tyle żeby sag był około 30% to był twardy jak skała i nie wybierał nic, dosłownie był sztywny.
Jak nabiłem tak żeby jakoś się bujał i choć trochę pracował to sagu miał ponad 50%
Jak wsadziłem tam Vivida R2 to zaczęło pracować ładnie, ale to też zasługa adaptera który zrobiłem.
Na samym początku pomyślałbym o kołem 24" z tyłu i jakimś sprężynowym damperze 190mm.
Miałem X-fusion E1 190mm i pracowało to tam strasznie...
Jak był nabity na tyle żeby sag był około 30% to był twardy jak skała i nie wybierał nic, dosłownie był sztywny.
Jak nabiłem tak żeby jakoś się bujał i choć trochę pracował to sagu miał ponad 50%
Jak wsadziłem tam Vivida R2 to zaczęło pracować ładnie, ale to też zasługa adaptera który zrobiłem.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
Bez adaptera miałbyś wielbłąda. Jeśli nie chce Ci się bawić w te adaptery to jedyne słuszne wyjście, koło 24'' na tył, damper 190-200 + ewentualnie tulejki, jakiś wysoki amortyzator z przodu i powinno być geo ogarnięte choć rasowa zjazdówka tak czy siak Ci z tego nie wyjdzie. No chyba, że zrobisz adapter, wtedy może ci wyjść coś takiego : http://www.pinkbike.com/photo/4929180/
Ja miałem w tej ramie Manitou Swingera 4way i jak dla mnie to ogarniał całkiem nieźle.
Ja miałem w tej ramie Manitou Swingera 4way i jak dla mnie to ogarniał całkiem nieźle.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18.08.2012 07:41:40
- Kontakt:
Ja miałem swojego signa z dhx 5.0 i jak najbardziej dobra opcja. Koło 26 tył i długość dampera 200 (http://www.pinkbike.com/photo/6874981/).
Moim zdaniem damper 200x57 ewentualnie tulejki offset bez zmiany koła i będzie gitara.
Z tulejkami możesz kombinować i jak będzie źle, dać z jednej strony offestową z drugiej zwykłą np.
Moim zdaniem damper 200x57 ewentualnie tulejki offset bez zmiany koła i będzie gitara.
Z tulejkami możesz kombinować i jak będzie źle, dać z jednej strony offestową z drugiej zwykłą np.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość