Giant Boulder Trail Disc

Bendlak56
Kontakt:

Giant Boulder Trail Disc

Post autor: Bendlak56 »

Siema jestem początkujący posiadam Rower Giant Boulder Trail Disc.Będe w nim wymieniał prawie wszystkie części a kaski duzo niemam . I do was pytanie czy ta rama Giant Boulder Trail Disc bd dobra na początek? :twisted:
Ronnin
Kontakt:

Post autor: Ronnin »

Do czego dobra?
Do jakiejkolwiek grawitacji odpada, chyba że chcesz dać zarobić ortopedzie.
Lepiej sprzedać cały rower i poszukać innego.
mielonkaZjelonka
Kontakt:

Post autor: mielonkaZjelonka »

Mój komunijny boulder (2006, v-brake santour xct, S) wytrzymał zjazd z Żaru, trasą DH. Co prawda dość wypoczynkowym tempem ale jednak. Poza tmy miał bardzo ciężkie życie.
Na tym rowerze w wieku 11 lat zaczynałem przygodę z ostrzejszą jazdą w terenie, coś na wzór mini DH. Na "traskach" dorównywałem np.dragstarowi Jak dotąd 0 pęknięć. :)
MLYNoBIKER
moderator
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

No nieźle! wytrzymała zjazd z żaru to najważniejsze! godna polecenia rama
Ja moją dziewczyne posadziłem na mojego sessiona, a ja jechałem na pękniętym gary fisherze do XC bez przedniego hamulca i dorównywałem sessionowi!

@Bendlak56
Co ty chcesz robić na rowerze?
mielonkaZjelonka
Kontakt:

Post autor: mielonkaZjelonka »

Dobra, może to porównanie do dragstara jest dość niefortunne. :D
Zapomniałem dodać że ten na którym jezdziłem ma rozm. ok 16-17 cali
A rower (moim skromnym zdaniem) jesli tylko rama jest mniejsza, nada się do tego "początkowego DH". Rozumiem pod tym terminem jazde po troche mocniej nachylonych, w miarę równych leśnych ścieżkach. ;)
Lepiej żeby nie kupował od razu pitbulla itp. Okaże sie że DH to jednak nie to i zostanie z niepotrzebnym żelastwem...
MLYNoBIKER
moderator
Kontakt:

Post autor: MLYNoBIKER »

No jak dla mnie taki podstawowy rower żeby zacząć się w to bawić, zobaczyć o co chodzi i ogólnie zobaczyć czy nam się to podoba to coś tego pokroju
http://allegro.pl/dartmoor-hornet-rock- ... 61269.html