
Druga sprawa to ponowne anodowanie korony - przetarły ją linki i chciałbym żeby znowu lśniła na niej głęboka czerń? Poleci ktoś dobrą firmę anodującą? W tej chwili kontaktowałem się tylko z 13bikes, cena u nich to około 50 zł
Trzecia sprawa to wymienienie korków powietrznych, czy było by możliwe zrobienie ich samemu? W pracy u starszego mają plotery laserowe, drukarki 3d, frezarki itp więc to tez nie był by problem tylko pytanie czy to zdało by egzamin, jaki metal stosować? itp Na szczęście jest to model VF więc nie ma regulatorów, są po prostu zwykłe korki powietrzne z zaworkiem na klucz bodajże 21, fajnie je by było wymienić gdyż moje nie sa pierwszej świeżości, lekko objechane.
Czwartą sprawą jest dobranie dobrego i stosunkowo taniego oleju, póki co jestem zawiedziony motorexem, przy obecnych temperaturach lubi wahać się, wystarczy 5*C żeby amor drastycznie zmienił pracę... Ktoś zda jakieś opinie o dobrym?
Po piąte jeżeli wszystko by wyszło i miałbym kase to dorobienie nowych tłumików - ostatnio czytałem o jakiejś francuskiej firmie która to robi, niestety Avalanche nie zajmuje się takimi pojedyńczymi zleceniami, robią tylko do nowszych amorów całe serie. Czy jest to opłacalne? Według tego reportażu gość wydał prawie 1000 zł
Wiem, że kilka może i banałów ale taki już jestem, że wole zaczerpnąć rady zanim coś zrobie, prosiłbym o jakieś rozsądne porady co do tych kilku banalnych spraw. Z góry dziękuję i pozdrawiam.