Strona 1 z 1
Jaki teren najszybciej ,,zdjada'' bieżnik?
: 09.03.2014 17:15:01
autor: UriUs781
Witam,
zastanawiam się jaki rodzaj nawierzchni najszybciej sprawia, że opony tracą bieżnik. Wg mnie to luźne kamyczki, poprostu mam takie wrażenie
Nie mówię tu o drift'owaniu i celowemu niszczeniu opon, tylko o zwykłej jeździe
Wypowiedzcie się na ten temat

: 09.03.2014 17:28:37
autor: Ronnin
Asfalt i chodniki

Zawsze tracę najwięcej na dojazdach przez zasr..... miasto.
: 09.03.2014 17:58:12
autor: Awaria
Obstawiam asfalt, bo przy mieszance 42A i wchodzeniu w zakręty opona potrafi zostawić czarny pasek

: 09.03.2014 18:08:12
autor: komarek
Asfalt i latanie po schodach.

Re: Jaki teren najszybciej ,,zdjada'' bieżnik?
: 11.03.2014 08:28:57
autor: ArthurGreen
UriUs781 pisze:Witam,
zastanawiam się jaki rodzaj nawierzchni najszybciej sprawia, że opony tracą bieżnik. Wg mnie to luźne kamyczki, poprostu mam takie wrażenie
Nie mówię tu o drift'owaniu i celowemu niszczeniu opon, tylko o zwykłej jeździe
Wypowiedzcie się na ten temat

Na luźnych kamieniach się po prostu wy***sz i tyle. Utwardzone trasy z wystającymi kamieniami. Na tydzień nowa Big Betty wystarczyła mi w San Remo. Asfalt logiczne, ale w temacie chyba chodzi o trasy, nie dojazdy do nich.
: 11.03.2014 11:20:45
autor: Spaced
Powiedziałbym jeszcze pył bo tam często się traci przyczepność więc opona trze non stop.
: 18.03.2014 22:33:42
autor: GgG
A co ma na celu ten temat że tak spytam? Najmocniej to urywają się klocki w wecie 42a jak nie jest błoto, kilka zjazdów i można nie mieć opony.
: 18.03.2014 23:18:39
autor: Lord_92
Najgorszy jest teren agresywny, radze na taki uważać. Jak Ci się dobierze do opon to wyjedziesz na samych obręczach.
: 19.03.2014 00:01:20
autor: rafal.zwdh
Bez sensu te pytanie, przecież to oczywiste i logiczne. Wystarczy sobie wyobrazić różne nawierzchnie (ziemia, piasek, żwirek, luźne kamienie, korzenie, ostre i dobrze trzymające się podłoża kamienie) i wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie: Na której nawierzchni najbardziej nie chciał bym przeszlifować sobie japy upadając z jadącego roweru.
Na agresywnych trzeba uważać bo japa też może ucierpieć

Re:
: 04.04.2014 14:32:49
autor: grindz0ne
Awaria pisze:Obstawiam asfalt, bo przy mieszance 42A i wchodzeniu w zakręty opona potrafi zostawić czarny pasek

Myślę że na 42A jazda po asfalcie w deszczu albo świeżo po mokrym minimalizuje zużycie znikania bieżnika ze względu na zmniejszone tarcie o powierzchnię
