[misiekmisiu]nic

misiekmisiu
Posty: 125
Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
Kontakt:

[misiekmisiu]nic

Post autor: misiekmisiu »

Mój Rowerek ;)


niemam nic aktualnie :D
Pozdrawiam misiekmisiu :).
kackat123
Posty: 3
Rejestracja: 12.06.2014 13:38:06
Kontakt:

Post autor: kackat123 »

kup sobie jakiegoś ns'a, fajne ramki i nie drogie
P.S- to ja gruszek
Santa Cruz bullit 2008
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Popraw format tematu i nazwe.
Mongolski
Posty: 152
Rejestracja: 17.05.2014 08:45:24
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Mongolski »

spoko HT -mozesz cos wiecej powiedziec nt tego "tunningu" Storma? ;]
enduro/ fr/ street  www.pinkbike.com/u/mongolski/
misiekmisiu
Posty: 125
Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
Kontakt:

Post autor: misiekmisiu »

Mongolski - Lifting storma nie jest taki trudny po prostu wystarczy kupić i dopasowac odpowiednie komponenty lub coś przerobić minusem tego amortyzatora jest to że tłumiki kartlicz są bardzo felerne i trzeba naprawdę na nie uważać jak na cały amortyzator aby był w dobrej kondycji ;) ja przerobiłem go w sposób prosty rozkręciłem cały tłumik kartlicz (musisz bardzo czyle uważać na uszczelkę która znajduje się pon narkętką która zakręca cały system tlumienia) ja rozłożysz tłumik będziesz mieć ten cały system regulacji odbicia i zbiornik z olejem ja z swojego osobistego przypadku zastosowałem zwykły olej do silników samochodowych 5w + olej do łańcucha ale musisz pamiętać aby oleju nie było za duzo jak i za malo gdy będzie za dużo bedzie strasznie ciężko chodzić tłumik a za mało nie osiągniesz oczekiwać czyli tłumienia musisz o tymbardzo pamiętać do tego w systemie regulacji znajdziesz na pewno na samym dole tulejkę z otworkami rozkręć ten tłumik tak by po prostu wyjąć tą tulejkę i wywiercić w niej większe otwory by olej mógł bez problemów przez te otworki się przelewać gdy wszystko zrobisz skręć cały tłumik nigdy nie stręcał tłumika na imadle w sensie żebyś go nie ściskał bo aluminium się osłabia lub coś pęknie nie polecam natomiast jeśli chodzi o sprężynę proponuje kupno sprężyny z fox'a 36 pot twoją wagę tylko musisz pamiętać o gumkach aby sprezyna nie obijała się o lagi i zamontować zrobioną własnoręćznie tulejką słizgową ;) ogólnie praca mojego amortyzatora jest znakomita i myślę że gdybym miał nowy zrobił bym go nawet lepiej choc i tak jestem z niego mega zadowolony a pracę można porównać do domaina lub nawet lepsza ;)
Ps.Sory za błędy poprawie je.
Pozdrawiam misiekmisiu :).
PatrykKNO
Posty: 59
Rejestracja: 29.04.2013 21:14:17
Kontakt:

Post autor: PatrykKNO »

Ja przepraszam, że nie na temat, ale tego się nie da czytać! Rozumiem, że mogłeś pisać na telefonie czy się śpieszyć, ale jakieś podstawy pisania jak np. interpunkcja czy polskie znaki?? Temat jest bardzo ciekawy, ale niestety nie da się go przeczytać...
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Puncu »

misiekmisiu pisze:Mongolski - Lifting storma nie jest taki trudny po prostu wystarczy kupić i dopasowac odpowiednie komponenty lub coś przerobić minusem tego amortyzatora jest to że tłumiki kartlicz są bardzo felerne i trzeba naprawdę na nie uważać jak na cały amortyzator aby był w dobrej kondycji ;) ja przerobiłem go w sposób prosty rozkręciłem cały tłumik kartlicz (musisz bardzo czyle uważać na uszczelkę która znajduje się pon narkętką która zakręca cały system tlumienia) ja rozłożysz tłumik będziesz mieć ten cały system regulacji odbicia i zbiornik z olejem ja z swojego osobistego przypadku zastosowałem zwykły olej do silników samochodowych 5w + olej do łańcucha ale musisz pamiętać aby oleju nie było za duzo jak i za malo gdy będzie za dużo bedzie strasznie ciężko chodzić tłumik a za mało nie osiągniesz oczekiwać czyli tłumienia musisz o tymbardzo pamiętać do tego w systemie regulacji znajdziesz na pewno na samym dole tulejkę z otworkami rozkręć ten tłumik tak by po prostu wyjąć tą tulejkę i wywiercić w niej większe otwory by olej mógł bez problemów przez te otworki się przelewać gdy wszystko zrobisz skręć cały tłumik nigdy nie stręcał tłumika na imadle w sensie żebyś go nie ściskał bo aluminium się osłabia lub coś pęknie nie polecam natomiast jeśli chodzi o sprężynę proponuje kupno sprężyny z fox'a 36 pot twoją wagę tylko musisz pamiętać o gumkach aby sprezyna nie obijała się o lagi i zamontować zrobioną własnoręćznie tulejką słizgową ;) ogólnie praca mojego amortyzatora jest znakomita i myślę że gdybym miał nowy zrobił bym go nawet lepiej choc i tak jestem z niego mega zadowolony a pracę można porównać do domaina lub nawet lepsza ;)
Ps.Sory za błędy poprawie je.

Użyłeś dwóch kropek i ani jednego przecinka :shock: Nie udało mi się tego przeczytać, więc z ciekawości policzyłem :lol:
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
misiekmisiu
Posty: 125
Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
Kontakt:

Post autor: misiekmisiu »

wiem, nie będe tego komentować.Jest mi wstyd przepraszam wszystkich, internałtów.
Pozdrawiam misiekmisiu :).
Auditore
Posty: 192
Rejestracja: 16.08.2012 22:23:59
Kontakt:

Post autor: Auditore »

Tłumik Kartlicz, hahahaha, nie wierzę :D
misiekmisiu
Posty: 125
Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
Kontakt:

Post autor: misiekmisiu »

No dobra, p*estańcie się ze mnie śmiać,bo wpadnę w depresję xd
Pozdrawiam misiekmisiu :).
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: Puncu »

misiekmisiu pisze:No dobra, p*estańcie się ze mnie śmiać,bo wpadnę w depresję xd
Może warto poprawić? :D
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

MIsiekmisiu popraw temat. Wiem, że posty moderatorskie strasznie trudno zauwazyć ale temat poleci jak nie poprawisz.
misiekmisiu
Posty: 125
Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
Kontakt:

Post autor: misiekmisiu »

ok
Pozdrawiam misiekmisiu :).
Mongolski
Posty: 152
Rejestracja: 17.05.2014 08:45:24
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Mongolski »

dzieki misiek za odpowiedz! pytam z czystej ciekawosci bo i tak luzy na nowym amorze plus toporna praca bez codziennego smarowania jest nie do przyjecia..
PS
wyczysciłem ORI smar z lag, zalałem po 12 ml oleju i faktycznie widac roznice ;]
enduro/ fr/ street  www.pinkbike.com/u/mongolski/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości