
niemam nic aktualnie

misiekmisiu pisze:Mongolski - Lifting storma nie jest taki trudny po prostu wystarczy kupić i dopasowac odpowiednie komponenty lub coś przerobić minusem tego amortyzatora jest to że tłumiki kartlicz są bardzo felerne i trzeba naprawdę na nie uważać jak na cały amortyzator aby był w dobrej kondycjija przerobiłem go w sposób prosty rozkręciłem cały tłumik kartlicz (musisz bardzo czyle uważać na uszczelkę która znajduje się pon narkętką która zakręca cały system tlumienia) ja rozłożysz tłumik będziesz mieć ten cały system regulacji odbicia i zbiornik z olejem ja z swojego osobistego przypadku zastosowałem zwykły olej do silników samochodowych 5w + olej do łańcucha ale musisz pamiętać aby oleju nie było za duzo jak i za malo gdy będzie za dużo bedzie strasznie ciężko chodzić tłumik a za mało nie osiągniesz oczekiwać czyli tłumienia musisz o tymbardzo pamiętać do tego w systemie regulacji znajdziesz na pewno na samym dole tulejkę z otworkami rozkręć ten tłumik tak by po prostu wyjąć tą tulejkę i wywiercić w niej większe otwory by olej mógł bez problemów przez te otworki się przelewać gdy wszystko zrobisz skręć cały tłumik nigdy nie stręcał tłumika na imadle w sensie żebyś go nie ściskał bo aluminium się osłabia lub coś pęknie nie polecam natomiast jeśli chodzi o sprężynę proponuje kupno sprężyny z fox'a 36 pot twoją wagę tylko musisz pamiętać o gumkach aby sprezyna nie obijała się o lagi i zamontować zrobioną własnoręćznie tulejką słizgową
ogólnie praca mojego amortyzatora jest znakomita i myślę że gdybym miał nowy zrobił bym go nawet lepiej choc i tak jestem z niego mega zadowolony a pracę można porównać do domaina lub nawet lepsza
Ps.Sory za błędy poprawie je.
Może warto poprawić?misiekmisiu pisze:No dobra, p*estańcie się ze mnie śmiać,bo wpadnę w depresję xd
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości