Strona 1 z 1

[misiekmisiu]nic

: 09.06.2014 23:11:11
autor: misiekmisiu
Mój Rowerek ;)


niemam nic aktualnie :D

: 24.06.2014 19:31:30
autor: kackat123
kup sobie jakiegoś ns'a, fajne ramki i nie drogie
P.S- to ja gruszek

: 25.06.2014 11:13:11
autor: Spaced
Popraw format tematu i nazwe.

: 25.06.2014 13:41:17
autor: Mongolski
spoko HT -mozesz cos wiecej powiedziec nt tego "tunningu" Storma? ;]

: 26.06.2014 10:55:58
autor: misiekmisiu
Mongolski - Lifting storma nie jest taki trudny po prostu wystarczy kupić i dopasowac odpowiednie komponenty lub coś przerobić minusem tego amortyzatora jest to że tłumiki kartlicz są bardzo felerne i trzeba naprawdę na nie uważać jak na cały amortyzator aby był w dobrej kondycji ;) ja przerobiłem go w sposób prosty rozkręciłem cały tłumik kartlicz (musisz bardzo czyle uważać na uszczelkę która znajduje się pon narkętką która zakręca cały system tlumienia) ja rozłożysz tłumik będziesz mieć ten cały system regulacji odbicia i zbiornik z olejem ja z swojego osobistego przypadku zastosowałem zwykły olej do silników samochodowych 5w + olej do łańcucha ale musisz pamiętać aby oleju nie było za duzo jak i za malo gdy będzie za dużo bedzie strasznie ciężko chodzić tłumik a za mało nie osiągniesz oczekiwać czyli tłumienia musisz o tymbardzo pamiętać do tego w systemie regulacji znajdziesz na pewno na samym dole tulejkę z otworkami rozkręć ten tłumik tak by po prostu wyjąć tą tulejkę i wywiercić w niej większe otwory by olej mógł bez problemów przez te otworki się przelewać gdy wszystko zrobisz skręć cały tłumik nigdy nie stręcał tłumika na imadle w sensie żebyś go nie ściskał bo aluminium się osłabia lub coś pęknie nie polecam natomiast jeśli chodzi o sprężynę proponuje kupno sprężyny z fox'a 36 pot twoją wagę tylko musisz pamiętać o gumkach aby sprezyna nie obijała się o lagi i zamontować zrobioną własnoręćznie tulejką słizgową ;) ogólnie praca mojego amortyzatora jest znakomita i myślę że gdybym miał nowy zrobił bym go nawet lepiej choc i tak jestem z niego mega zadowolony a pracę można porównać do domaina lub nawet lepsza ;)
Ps.Sory za błędy poprawie je.

: 26.06.2014 11:37:49
autor: PatrykKNO
Ja przepraszam, że nie na temat, ale tego się nie da czytać! Rozumiem, że mogłeś pisać na telefonie czy się śpieszyć, ale jakieś podstawy pisania jak np. interpunkcja czy polskie znaki?? Temat jest bardzo ciekawy, ale niestety nie da się go przeczytać...

Re:

: 26.06.2014 12:14:33
autor: Puncu
misiekmisiu pisze:Mongolski - Lifting storma nie jest taki trudny po prostu wystarczy kupić i dopasowac odpowiednie komponenty lub coś przerobić minusem tego amortyzatora jest to że tłumiki kartlicz są bardzo felerne i trzeba naprawdę na nie uważać jak na cały amortyzator aby był w dobrej kondycji ;) ja przerobiłem go w sposób prosty rozkręciłem cały tłumik kartlicz (musisz bardzo czyle uważać na uszczelkę która znajduje się pon narkętką która zakręca cały system tlumienia) ja rozłożysz tłumik będziesz mieć ten cały system regulacji odbicia i zbiornik z olejem ja z swojego osobistego przypadku zastosowałem zwykły olej do silników samochodowych 5w + olej do łańcucha ale musisz pamiętać aby oleju nie było za duzo jak i za malo gdy będzie za dużo bedzie strasznie ciężko chodzić tłumik a za mało nie osiągniesz oczekiwać czyli tłumienia musisz o tymbardzo pamiętać do tego w systemie regulacji znajdziesz na pewno na samym dole tulejkę z otworkami rozkręć ten tłumik tak by po prostu wyjąć tą tulejkę i wywiercić w niej większe otwory by olej mógł bez problemów przez te otworki się przelewać gdy wszystko zrobisz skręć cały tłumik nigdy nie stręcał tłumika na imadle w sensie żebyś go nie ściskał bo aluminium się osłabia lub coś pęknie nie polecam natomiast jeśli chodzi o sprężynę proponuje kupno sprężyny z fox'a 36 pot twoją wagę tylko musisz pamiętać o gumkach aby sprezyna nie obijała się o lagi i zamontować zrobioną własnoręćznie tulejką słizgową ;) ogólnie praca mojego amortyzatora jest znakomita i myślę że gdybym miał nowy zrobił bym go nawet lepiej choc i tak jestem z niego mega zadowolony a pracę można porównać do domaina lub nawet lepsza ;)
Ps.Sory za błędy poprawie je.

Użyłeś dwóch kropek i ani jednego przecinka :shock: Nie udało mi się tego przeczytać, więc z ciekawości policzyłem :lol:

: 26.06.2014 12:19:49
autor: misiekmisiu
wiem, nie będe tego komentować.Jest mi wstyd przepraszam wszystkich, internałtów.

: 26.06.2014 12:20:06
autor: Auditore
Tłumik Kartlicz, hahahaha, nie wierzę :D

: 26.06.2014 12:27:21
autor: misiekmisiu
No dobra, p*estańcie się ze mnie śmiać,bo wpadnę w depresję xd

Re:

: 26.06.2014 12:28:23
autor: Puncu
misiekmisiu pisze:No dobra, p*estańcie się ze mnie śmiać,bo wpadnę w depresję xd
Może warto poprawić? :D

: 26.06.2014 12:35:06
autor: Spaced
MIsiekmisiu popraw temat. Wiem, że posty moderatorskie strasznie trudno zauwazyć ale temat poleci jak nie poprawisz.

: 26.06.2014 13:03:17
autor: misiekmisiu
ok

: 26.06.2014 13:29:52
autor: Mongolski
dzieki misiek za odpowiedz! pytam z czystej ciekawosci bo i tak luzy na nowym amorze plus toporna praca bez codziennego smarowania jest nie do przyjecia..
PS
wyczysciłem ORI smar z lag, zalałem po 12 ml oleju i faktycznie widac roznice ;]