czy ktoś z Was dobrał się już do nowego nowego modelu Talasa? Ja tak i jestem bardzo zaskoczony tym, co znalazłem w środku

Przygotowując się na kilka wakacyjnych wyjazdów postanowiłem zrobić standardową podmiankę smarowidła po późno-zimowych i wiosennych katowaniach amora. Okazało się, że mocno przeliczyłem się i sprawa nie jest tak prosta jak mogłoby się wydawać. Oczywiście wcześniej napisałem do FOXa w tej sprawie i dostałem odpowiedź, że to jest to samo, co model 2013. Rzeczywistość jest jednak inna... Nie dość, że wszystko wygląda zupełnie inaczej, to nawet nie wiem gdzie mam nakłaść Fox Fluid'u do komory powietrznej (za mailem od fox service: "You would want to use 30ml of FOX 10wt green oil in the bottom of both lower legs and 5ml of FLOAT fluid in the air chamber"). Stąd moje pytanie, czy ktoś już to zrobił i wie jak co i jak się tu robi?

Ale po kolei:
w wersji 2013 goleń z talasem i komorą powietrzną, składała się z 3 części (poniżej obrazki z filmiku na YT pd linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=GaWsvH-vheY):
1. element doprowadzający powietrze do komory:

2. mechanizm talasa

3. komora powietrzna

i tu właśnie aplikowało się FF (ze strony serwisowej Foxa):

z góry i dołu po 2,5-3 ml
Natomiast w wersji 2014 mechanizm talasa i komora powietrzna jest jednym pakietem... (zdjęcie z materiałów promocyjnych Foxa)

mało tego, po próbie wyjęcia mechanizmu talasa okazało się, że nie jest to "gwint", ale system 4 kulek i 4 sprężynek... (nie zrobiłem zdjęcia, ale zamieszczam zdjęcie poglądowe od Foxa):

i wracam do mojego pytania: czy ktoś już zabrał się za serwie?
nie wiem za bardzo jak mam nasmarować komorę powietrzną i jak poskładać ten system talasa, bo umiejscowienie kulek i sprężynek na swoimi miejscu wymaga chyba jakiejś magii...

Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi

I dziękuję również (ale w inny sposób) za komentarze w stylu: że talas to coś tam, że Fox to samo zło, a ... tu wpisz markę, jest lepsze, i tym podobne, bo nie to jest intencją tego postu
