Witam.
Ostatnimi dniami nabyłem nowy amortyzator z damperem jak w temacie Fox'a 36 float kashima i Fox'a dhx 5.0 air.I chciałbym się zapytać jak ustawić te zawieszenie żeby się dobrze jeździło, na lokalnych traskach hopki itd czasem traski dh.W przednim teleskopie z tego co się orietuje mam 3 regulacje odbicia,szybkiej i wolnej kapresji i powietrze, a na tyle bodajże blokade propedal,odbicia, i chyba coś jeszcze do tego powietrze.
Fox 36 float,Fox dhx 5.0 air regulacje
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
- Kontakt:
Fox 36 float,Fox dhx 5.0 air regulacje
Pozdrawiam misiekmisiu
.

Według preferencji. Zawieszenie ogólnie ustawia się tak, żeby ustawień używać w jak najmniejszym stopniu, czyli regulując od minimum idziesz do góry i kończysz wtedy, kiedy uważasz że już więcej konkretnego tłumienia nie potrzeba. (Oczywiście nie mówię, że trzeba jeździć na wszystkich ustawieniach w pełni otwartych, absolutnie nie.)
Od zawieszenia oczekuj tego, żeby wracało dość szybko ale w kontrolowany sposób (nie jak drążek pogo) i nie zapadało się (wolna kompresja). Tłumienie szybkiej kompresji powoduje to, że przy szybkich uderzeniach zawiecha nie przelatuje przez skok do samego końca, tym samym nie oferując odpowiedniego podparcia.
Propedal: tak chyba Fox nazywał wolną kompresję w damperach
Powietrze: ciśnieniem regulujesz to, o ile zawieszenie się ugnie kiedy wsiadasz. Nie więcej niż 30%.
Od zawieszenia oczekuj tego, żeby wracało dość szybko ale w kontrolowany sposób (nie jak drążek pogo) i nie zapadało się (wolna kompresja). Tłumienie szybkiej kompresji powoduje to, że przy szybkich uderzeniach zawiecha nie przelatuje przez skok do samego końca, tym samym nie oferując odpowiedniego podparcia.
Propedal: tak chyba Fox nazywał wolną kompresję w damperach
Powietrze: ciśnieniem regulujesz to, o ile zawieszenie się ugnie kiedy wsiadasz. Nie więcej niż 30%.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości