Odbijanie tylnego koła - regulacja tylnego zawieszenia
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 14.01.2007 17:49:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odbijanie tylnego koła - regulacja tylnego zawieszenia
Witam wszystkich,
Pewnie od dłuższego czasu mam z tym kłopot, ale chciałbym coś z tym zrobić.
Rama: Rotwild RED TWO 2009 (180 mm skok)
Damper: Marzocchi Roco R (powietrze) - regulacja powrotu
Waga: 67 kg, zalecane ciśnienie w komorze głównej ok 110 PSI, a w kompensatorze 170-210 PSI.
Podczas podniesienia tylnego koła z wysokości 50 cm i puszczeniu koło odbija się 2 lub 3 razy. Na strasie nie jeździ się komfortowo i bezpiecznie. Na kamieniach i korzeniach wybija strasznie.
Dla przykładu moja kobieta ma Giant Glory COMP + M. Roco Coil R i tam przy upuszczeniu tyłu z 1 m koło zostaje przy ziemi, nie odbije ani na 1 cm.
Proszę o info co robić. Zmienić damper czy szukać innego roweru :)
Dzięki za pomoc i czekam na odpowiedź.
Pewnie od dłuższego czasu mam z tym kłopot, ale chciałbym coś z tym zrobić.
Rama: Rotwild RED TWO 2009 (180 mm skok)
Damper: Marzocchi Roco R (powietrze) - regulacja powrotu
Waga: 67 kg, zalecane ciśnienie w komorze głównej ok 110 PSI, a w kompensatorze 170-210 PSI.
Podczas podniesienia tylnego koła z wysokości 50 cm i puszczeniu koło odbija się 2 lub 3 razy. Na strasie nie jeździ się komfortowo i bezpiecznie. Na kamieniach i korzeniach wybija strasznie.
Dla przykładu moja kobieta ma Giant Glory COMP + M. Roco Coil R i tam przy upuszczeniu tyłu z 1 m koło zostaje przy ziemi, nie odbije ani na 1 cm.
Proszę o info co robić. Zmienić damper czy szukać innego roweru :)
Dzięki za pomoc i czekam na odpowiedź.
http://studioporzadku.pl/
Czyszczenie-dywanow-krakow/Czyszczenie wykładzin Kraków
Czyszczenie-dywanow-krakow/Czyszczenie wykładzin Kraków
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 14.01.2007 17:49:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mój Summum z CCDB (w pełni sprawny, serwisowany 1.5 miesiąca temu) odbija się raz-dwa, a TR450 kumpla z nigdy nie serwisowanym DHXem 5.0 nie odbija się ani razu, po upuszczeniu od razu pięknie siada. To chyba zależy od ramy. Oba rowery zachowują się przewidywalnie, tłumienie działa i jest stabilne.
Oczywiście, jeśli Twój damper nie działa stabilnie i odbija w niekontrolowany sposób, musisz go przeserwisować.
Oczywiście, jeśli Twój damper nie działa stabilnie i odbija w niekontrolowany sposób, musisz go przeserwisować.
wydaje mi sie, ze duze znaczenie ma spring -jesli bedzie mocno twardy nie ma mozliwosci aby przy samej wadze roweru sie poddał -wiec sie odbija ;]
enduro/ fr/ street www.pinkbike.com/u/mongolski/
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 14.01.2007 17:49:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki Panowie za odpowiedzi
. Mimo wszystko damper na pewno poleci do przeserwisowanie tak w razie czego. Moja kobietka ma sprężynę 500 aktualnie i tak samo się zachowuje przy 350, nie obija ani razu nie zależnie od wysokości upuszczenia. Może to i dziwny test, ale podczas jazdy ma znaczenie
. U mnie tak goni, że najlepiej na przednim kole przejechać trasę 



http://studioporzadku.pl/
Czyszczenie-dywanow-krakow/Czyszczenie wykładzin Kraków
Czyszczenie-dywanow-krakow/Czyszczenie wykładzin Kraków
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 14.01.2007 17:49:01
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość