Strona 1 z 5

Specialized Demo 650B !!

: 29.07.2014 09:59:37
autor: ArthurGreen
Pojawiły się spy shoty Demo 650B

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 29.07.2014 14:28:19
autor: Czlenson
Studyjny ten spyhot :) a na drugim ukryli faktycznie wiele tą taśmą bo całą podsiodłówkę, wszystkie pkt obrotu widać jak na dłoni :)

: 29.07.2014 15:42:07
autor: UfuS78
Tutaj raczej nie chodzi o 650B bo to już w obecnej Demówce jest, wydaje mi się że idą za trendem krótszego CS i inny system zawieszenia bo patent na FSR się im kończy. :) A taki Spec już swego czasu pojawił się na kilku zdjęciach.

: 29.07.2014 15:58:12
autor: Kokolino

: 29.07.2014 15:59:35
autor: komarek
Kolejne foty
Obrazek
Obrazek

: 29.07.2014 16:52:36
autor: operator.ciagnika
no generalnie rzecz biorąc to mi się to demo dużo bardziej podoba od poprzednika. Gdyby to było jeszcze na standart 26" i może w jakimś ciekawszym malowaniu, ale takto konstrukcyjnie bardzo ciekawe.. Ciekawi mnie jeszcze ile sobie zawołają za takowe.

: 29.07.2014 17:20:26
autor: komarek
Malowań pewnie będzie kilka i w sumie jak się chce to i tak można wrzucić koło 26. ;)

: 29.07.2014 17:29:48
autor: SegatiV
Wrzucisz se koło 26" to Ci się tak geo rozjedzie, że nie wjedziesz pod krawężnik.

Mi się bardzo podoba ten rower, może na pierwszy rzut oka te rozwiązania z odsłoniętym damperem nie porywa, ale oglądając filmik spodobało mi się, choć szczególnych powodów takiej operacji nie widzę, ot designerskie posunięcie.

Re:

: 29.07.2014 17:30:20
autor: Czlenson
UfuS78 pisze: inny system zawieszenia bo patent na FSR się im kończy
To jest wciąż FSR.

: 29.07.2014 17:57:29
autor: SegatiV
Ba, nawet jest tam taki ładny napis z tyłu.

Obrazek

: 29.07.2014 18:10:09
autor: UfuS78
Sorry myślałem że jak mamy punkt obrotu w suporcie to juz nie będzie to FSR kiedyś było o tym przygadywane coś, a napisu nie zauważyłem. Mój błąd, wybaczcie. ;)

: 29.07.2014 19:27:46
autor: ArthurGreen
Zdecydowanie jest piękny i na pewno plastikowy :D

: 29.07.2014 19:48:05
autor: ArthurGreen
2015 S-Works Demo Carbon Highlights
650b wheels
200mm travel
Full carbon frame
Asymmetric design
Internal cable and brake routing
Sizes Medium, Long, and X-Long
Adjustable geometry
63.5 or 64.3-degree headtube angle
76 or 76.8-degree seat tube angle (effective)
393, 417, 417mm seat tube length (M, L, XL)
430mm chainstay length
347 or 357mm bottom bracket height
1207, 1228, 1235mm wheelbase (M, L, XL)
573, 594, 612mm top tube (horizontal - M, L, XL)
419, 439, 456mm reach (M, L, XL)
12x135mm rear axle

: 29.07.2014 21:23:23
autor: Puncu
Wg mnie rama nawiązuje do klasyki gatunku jakim jest Big Hit.
Jak się przypatrzycie to zauważycie wiele podobieństw. Chodzi o modele do 2005r.
Chyba że już jestem ślepo zapatrzony :roll:

Jedyną różnicą, która się nie zgadza to mocowanie dampera :)

: 29.07.2014 21:50:16
autor: boogiel
A mi kształtem Irona Yakuze Kumicho przypomina :D

: 29.07.2014 21:57:47
autor: GrzesiekDH
na pierwszy szybki rzut oka skojarzył mi się z Wilsonem :) ciekawe jak będzie ze sztywnością wahacza, ten dolny zawias koło osi jakoś nie wygląda solidnie, ale trzeba przyznać ze na prawde ładny :)

: 29.07.2014 23:53:05
autor: Driver
wchodzi piasta 135 mm, to juz sie nie robi 150 z tylu? Za duzo pracuje, chyba przegapilem jakas rewolucje

: 30.07.2014 05:00:19
autor: ArthurGreen
135mm już w aktualnym S-works jest. Nie wiem po co naprawdę. Teraz będzie 135 i 27.5" :D

Oś obrotu w suporcie robi wrażenie :D

Obrazek

: 30.07.2014 08:57:52
autor: Spaced
Gdyby nie polityka pozywania każdego przez speca to na prawde bym sie jarał.