Rama do dh/fr za 1000zł
Rama do dh/fr za 1000zł
Jaką ramę polecacie do 1000zł max 1500zł ( używana/nowa amortyzowana )
DownHill to nie sport DownHill to pasja.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
- Kontakt:
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
- Kontakt:
jak dla mnie to cena i tak niska tym bardziej że nówki nie kupij tylko raczej jakąś używke dla mnie zawieszenie w przedziale dh to jest skok +180/+180 a fr 200/200 a w cenie 1500zł jak juz znajdziesz jakas ramke z tymi ograniczeniami które właśnie podałem to będzie najprawdopodobniej jednozawias takie jest bynajmiej moje zdanie
z racji że w dh zaiweszenie aż tak się nie ugina co w fr bo w fr sie lata wiec z wysokości parudziestu metrów walisz całym rowerem w ziemie + waga ciała więc dlatego moim zdaniem takie powinny być oznaczenia co do tego w sumie rozumiem że zawieszenie powinno byc po 200mm damper i wideł jak fr z dh 


Pozdrawiam misiekmisiu
.

misiekmisiu. Powoli. Interpunkcja. Zacznijmy od tego, ok?
Po drugie. Bynajmniej to nie przynajmniej.
Po trzecie. Rozgraniczanie dyscypliny przez skok roweru jest przeciętne, więcej do gadania ma geometria. Ale jeśli nawet już będziemy tak to brali pod uwagę, to śmiem rzec że jest odwrotnie - zjadzówki 200mm na sprężynie albo liniowym powietrzu, a rowery FR mogą mieć i skok 120mm na progresywnym powietrzu jeśli ktoś ogarnia i jeździ płynnie (chociaż to już zakrawa na slope).
Po czwarte... w FR się lata z wysokości parudziestu (?) metrów? Czyli skok ze standardowego bloku z płyty - 10 pięter - to dla Ciebie normalka, tak? Czemu Cię nie było na Crankworx?
Właśnie jest w drugą stronę - w DH zawieszenie ma się uginać płynnie cały czas, możliwie jak najlepiej wychwytując wszystkie nierówności. W FR to też pożądana cecha, jednak w FR bardziej się liczy przyjęcie lądowania niż wybieranie rockgardenów.
I wytłumacz mi też w takim razie, jakim cudem ludzie w FR na sztywniakach latają i żyją? Mam też rozumieć, że Wisha mam sprzedać bo ma 'tylko' 160mm skoku?
Puncu ma rację, Big Hit to bardzo dobre rozwiązanie. Znalazłem coś takiego, już z damperem i bajerami, trzeba by tylko obadać sprawę tej 'skazy'.
http://allegro.pl/specialized-big-hit-2 ... 05766.html
Po drugie. Bynajmniej to nie przynajmniej.
Po trzecie. Rozgraniczanie dyscypliny przez skok roweru jest przeciętne, więcej do gadania ma geometria. Ale jeśli nawet już będziemy tak to brali pod uwagę, to śmiem rzec że jest odwrotnie - zjadzówki 200mm na sprężynie albo liniowym powietrzu, a rowery FR mogą mieć i skok 120mm na progresywnym powietrzu jeśli ktoś ogarnia i jeździ płynnie (chociaż to już zakrawa na slope).
Po czwarte... w FR się lata z wysokości parudziestu (?) metrów? Czyli skok ze standardowego bloku z płyty - 10 pięter - to dla Ciebie normalka, tak? Czemu Cię nie było na Crankworx?

Właśnie jest w drugą stronę - w DH zawieszenie ma się uginać płynnie cały czas, możliwie jak najlepiej wychwytując wszystkie nierówności. W FR to też pożądana cecha, jednak w FR bardziej się liczy przyjęcie lądowania niż wybieranie rockgardenów.
I wytłumacz mi też w takim razie, jakim cudem ludzie w FR na sztywniakach latają i żyją? Mam też rozumieć, że Wisha mam sprzedać bo ma 'tylko' 160mm skoku?

Puncu ma rację, Big Hit to bardzo dobre rozwiązanie. Znalazłem coś takiego, już z damperem i bajerami, trzeba by tylko obadać sprawę tej 'skazy'.
http://allegro.pl/specialized-big-hit-2 ... 05766.html
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 08.06.2014 10:14:24
- Kontakt:
Re:
Vinrael - Przejedź się po trasie dh i po trasie fr,zobacz na ile ugina ci się zawieszenie.Nie mówię że tak jest, z tym co opisałem 2 posty wyżej tylko jak powinno być moim zdaniem!Vinrael pisze:misiekmisiu. Powoli. Interpunkcja. Zacznijmy od tego, ok?
Po drugie. Bynajmniej to nie przynajmniej.
Po trzecie. Rozgraniczanie dyscypliny przez skok roweru jest przeciętne, więcej do gadania ma geometria. Ale jeśli nawet już będziemy tak to brali pod uwagę, to śmiem rzec że jest odwrotnie - zjadzówki 200mm na sprężynie albo liniowym powietrzu, a rowery FR mogą mieć i skok 120mm na progresywnym powietrzu jeśli ktoś ogarnia i jeździ płynnie (chociaż to już zakrawa na slope).
Po czwarte... w FR się lata z wysokości parudziestu (?) metrów? Czyli skok ze standardowego bloku z płyty - 10 pięter - to dla Ciebie normalka, tak? Czemu Cię nie było na Crankworx?
Właśnie jest w drugą stronę - w DH zawieszenie ma się uginać płynnie cały czas, możliwie jak najlepiej wychwytując wszystkie nierówności. W FR to też pożądana cecha, jednak w FR bardziej się liczy przyjęcie lądowania niż wybieranie rockgardenów.
I wytłumacz mi też w takim razie, jakim cudem ludzie w FR na sztywniakach latają i żyją? Mam też rozumieć, że Wisha mam sprzedać bo ma 'tylko' 160mm skoku?
Puncu ma rację, Big Hit to bardzo dobre rozwiązanie. Znalazłem coś takiego, już z damperem i bajerami, trzeba by tylko obadać sprawę tej 'skazy'.
http://allegro.pl/specialized-big-hit-2 ... 05766.html


Dziękuje Pozdrawiam!
Pozdrawiam misiekmisiu
.

-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
@misiekmisiu
No mi się ugina 200/200
Dobrze że rowery są inaczej konstruowane niż "twoim zdaniem"
No mi się ugina 200/200
Dobrze że rowery są inaczej konstruowane niż "twoim zdaniem"

Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
misiekmisiu Mam GT DHI 203/228 mm skoku i na trasie FR trochę za toporna wydawała mi się ta rama, nie mogłem nadążyć za chłopakami z HT i 160mm z przodu, Ale za to moja rama idealnie wybierała niedoloty
A na zjazdach zdarza mi się wykorzystać cały skok szczególnie z tył.
ZwIIaD
Ostatnio widziałem jak DHI z 2005r poszła za 350zł na allegro.

A na zjazdach zdarza mi się wykorzystać cały skok szczególnie z tył.
ZwIIaD
Ostatnio widziałem jak DHI z 2005r poszła za 350zł na allegro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości