
1. regulacja wysokości środka suportu - co ona tak naprawdę daje? Czyli jak się jedzie jeżeli jest wyżej, a jak gdy jest niżej. Czy te ustawienia mają jakiś wpływ gdy jedziemy po równym i twardym (np droga) ?
2. długości tylnego trójkąta - (podobnie jak wyżej) po co, jakie ustawienia dają jakie efekty i czy ma wpływ na jazdę po drodze?
3. Jaki wpływ na jazdę ma duży kąt pochylenia amortyzatora? Przykład foto
duży http://dfp2hfrf3mn0u.cloudfront.net/227 ... zoom_4.jpg
mały http://www.scott.pl/photograph/2045/4746.jpg
Tu bym prosił o wyjaśnienie co to daje w terenie i czy ma wpływ na jazdę po szosie.
4. Ekspolatacja roweru zjazdowego w mieście. Po prostu czy jest możliwa? Nie liczmy tego że rower jest znacznie cięższy (wiem jakie to daje efekty), nie ma przedniej przerzutki (co nie jest dla mnie problemem) oraz jeździ się na grubych oponach (co też mi nie przeszkadza bo mam naprawdę grube w swoim rowerze). Czy poza tymi wymienionymi jest jeszcze coś na nie?
5. Sprawa kradzieży. Jak zabezpieczacie swoje rowery? A może nie rozstajecie się ze swoimi maszynami nawet na chwilę?
Proszę o konkretne odpowiedzi doświadczonych rowerzystów. Tylko bez obrażania/kłótni
