Kierownica funn fatboy uszkodzona ?
Kierownica funn fatboy uszkodzona ?
Posiadam kierownicę funn fatboy i przy mocniejszym naciśnięciu na nią słychać takie jak by lekkie strzelanie. Czy możliwe żeby kierownica miała jakieś ukryte j pęknięcie ? Czyściłem już połączenie między kierownicą i mostkiem ale to nic nie pomogło tak samo jak smarowanie. Jakieś rady co zrobić ? Czy niestety trzeba kupić nową kierownice ? Nie chce żeby podczas lądowania złamała się :P
Re: Kierownica funn fatboy uszkodzona ?
Smarowałeś kierownicę ?KMtown pisze: Czyściłem już połączenie między kierownicą i mostkiem ale to nic nie pomogło tak samo jak smarowanie.

Mi też rzekomo strzelał Fatboy, ale dokręciłem śruby w mostku na prawdę po męsku i już nie strzela.
ciesz się z tego co masz, lub przynajmniej śmiej...
Re: Kierownica funn fatboy uszkodzona ?
czasem trzeba nawet i takie rzeczy lekko zwilżyć smarem, bo potrafią strzelać bez powodumysticar pisze:Smarowałeś kierownicę ?KMtown pisze: Czyściłem już połączenie między kierownicą i mostkiem ale to nic nie pomogło tak samo jak smarowanie.![]()
Mi też rzekomo strzelał Fatboy, ale dokręciłem śruby w mostku na prawdę po męsku i już nie strzela.

Masz 100% pewności że to Ci mostek/kierownica strzela? Chodzi o taki stękanie?
Też miałem wrażenie że mi kokpit stęka, stery albo mostek. Okazało się że to wysunięta sztyca stęka przy zacisku. Mocniejsze dokręcenie załatwiło sprawę. Sprawdzić nie zaszkodzi
Też miałem wrażenie że mi kokpit stęka, stery albo mostek. Okazało się że to wysunięta sztyca stęka przy zacisku. Mocniejsze dokręcenie załatwiło sprawę. Sprawdzić nie zaszkodzi

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Re:
tam jest taka siła docisku że nie ma szans by się obróciłomysticar pisze:Muszel, ale przyznasz chyba, że posmarowanie sprężyny dampera nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo, w przeciwieństwie do kierownicy.
W każdym razie ja bym się nie odważył smarować kiery.

Re:
Ale nie chodzi tu o smarowanie całej kierownicy tylko lekkie przesmarowanie połączenia między mostkiem a kierownicąmysticar pisze:Muszel, ale przyznasz chyba, że posmarowanie sprężyny dampera nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo, w przeciwieństwie do kierownicy.
W każdym razie ja bym się nie odważył smarować kiery.

też mi czasem coś strzyka w okolicach kiery, mialem tak chyba z każdą kierą i mostkiem tak jak strzyka przy każdej sztycy i ramie
O ile sztycę smarowalem i to dalo efekt to przy kierze nie proboje bo na pewno zbierze mnóstwo syfu. Swoja drogą są specjalne smary do elementow łączonych w ten sposob w rowerze ale nie próbowałem.

Ogólnie jak alu pęka to właśnie strzela, więc jeśli sprawdziłeś każdą ewentualność to coś w tym może być.
Jeszcze jest sposób żeby założyć do innego roweru i tak sprawdzić, bo w rowerze jest tak, że trzaski mogą się nieść nawet od tylnego koła.
No, ale jak masz podejrzenia to nie ma co ryzykować - nowa kiera 100zł zęby - bezcenne.
Jeszcze jest sposób żeby założyć do innego roweru i tak sprawdzić, bo w rowerze jest tak, że trzaski mogą się nieść nawet od tylnego koła.
No, ale jak masz podejrzenia to nie ma co ryzykować - nowa kiera 100zł zęby - bezcenne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości