No to przyszła kolej opisać mojego dziada.
Po kolei zatem:
Rama: Orange Big-T okolo 2007-2008
Widelec: Manitou Travis SC 180 TPC+
Damper: Manitou Swinger
Kierownica: Race Face Evolve 660mm
Mostek: Funn Serial Grippa 1.5
Gripy: Jakieś, skręcane
Barendy: brak
Stery: FSA Orbit Cartridge 1.5
Siodło: BBB
Sztyca: FSA
Zacisk: Funn
Korby: Truvativ Husefelt
Support: Truvativ Hovitzer
Zębatka: SR-Suntour 44 zęby
Łańcuch: Shimano bodaj HG-chyba-51
Pedały: VP
Napinacz: Noname, własnej roboty z blachy aluminiowej + rolka z poliamidu, zamiast górnej części napinacza chwilowo przerzutka przednia Altus
Przerzutki: Shimano Deore
Manetki: Shimano Alivio 8 speed
Kaseta: Shimano diabliwiedząjaka
Koło przód:
Obręcz: Rodi DH, kapslowana 36 otworów 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Formula Q20
Opona: Tioga Factory DH
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: StarCircle (klon DX-32), 36 otworów, 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Novatec na oś 12mm
Opona: Bontrager G-MOD
Dętka: Kenda, grubościenna.
Hamulec przód, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm BlackBox
Hamulec tył, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm Tektro
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: Jak to Zalas określił: "pewno jeb*o i poskręcał". Stąd ta kostka przy łączeniu rury górnej z podsiodłową. Pęknięcie jest nieduże, zostało zaspawane i dla pewności skręcone tym wynalazkiem.
Dodatkowo naprawione za pomocą blachy jedno mocowanie osi w amortyzatorze plus dorobienie powietrznej regulacji twardości w Travisie.
Waga: Jeszcze nie ważyłem ale tak po prawdzie ciężki nie jest.
Foty:
[Poldeck] Orange Big-T + Travis
Hamulce zmienione na Saint BR-M810 z przodu i Formula ORO K24 z tyłu.
I wyjazd do Holandii. Także testy zjazdowe hebli minimum za 3 miesiące.
Do tego kierownica zmieniona w sumie 2 miesiące temu na Dartmoor Cośtam FR. Już przetestowana. Działa. Skręca.
Jak wrócę na kilka dni to wejdą szóstki RCV do przodu zamiast Travisa.
I wyjazd do Holandii. Także testy zjazdowe hebli minimum za 3 miesiące.
Do tego kierownica zmieniona w sumie 2 miesiące temu na Dartmoor Cośtam FR. Już przetestowana. Działa. Skręca.
Jak wrócę na kilka dni to wejdą szóstki RCV do przodu zamiast Travisa.
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 22.05.2015 08:57:05
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jej zostałem wyróżniony w opisie *.* Zaraz popadnę w samo-zaje*istość :P
Tak poza tym to kable, kable wszędzie kable :P Od kablówki też się tam znajdzie? xd
A 66 miał chyba któreś nowsze o ile dobrze pamiętam... 08?
I też chcę zobaczyć tę napinałkę twoją :P
Tak poza tym to kable, kable wszędzie kable :P Od kablówki też się tam znajdzie? xd
A 66 miał chyba któreś nowsze o ile dobrze pamiętam... 08?
I też chcę zobaczyć tę napinałkę twoją :P
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
Jezu, uparliście się.
Kawał blachy aluminiowej wycięty w kółko tam gdzie suport z wystającym prostokątem tam gdzie rolka.
Rolka wyrżnięta z poliamidu, z osadzonymi dwoma łożyskami. Na koniec rolka wygrzana by była ładna i gładka. Potem i tak ją kątówką do kształtu doprowadzałem.
A jak mi który powie jak zrobić fotkę zjazdówki odległej o równe 996 kilometrów ode mnie to pogratuluję
.
Przewód hamulca robi backflipa bo był za długi a hamulec był niemal nowy. Szkoda mi było ciąć i na nowo bawić się w zalewanie i odpowietrzanie
.
A 66 to ostatni z lagami 35mm. To chyba 2007?
Kawał blachy aluminiowej wycięty w kółko tam gdzie suport z wystającym prostokątem tam gdzie rolka.
Rolka wyrżnięta z poliamidu, z osadzonymi dwoma łożyskami. Na koniec rolka wygrzana by była ładna i gładka. Potem i tak ją kątówką do kształtu doprowadzałem.
A jak mi który powie jak zrobić fotkę zjazdówki odległej o równe 996 kilometrów ode mnie to pogratuluję

Przewód hamulca robi backflipa bo był za długi a hamulec był niemal nowy. Szkoda mi było ciąć i na nowo bawić się w zalewanie i odpowietrzanie

A 66 to ostatni z lagami 35mm. To chyba 2007?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości