[Poldeck] Orange Big-T + Travis
: 21.05.2015 20:27:01
No to przyszła kolej opisać mojego dziada.
Po kolei zatem:
Rama: Orange Big-T okolo 2007-2008
Widelec: Manitou Travis SC 180 TPC+
Damper: Manitou Swinger
Kierownica: Race Face Evolve 660mm
Mostek: Funn Serial Grippa 1.5
Gripy: Jakieś, skręcane
Barendy: brak
Stery: FSA Orbit Cartridge 1.5
Siodło: BBB
Sztyca: FSA
Zacisk: Funn
Korby: Truvativ Husefelt
Support: Truvativ Hovitzer
Zębatka: SR-Suntour 44 zęby
Łańcuch: Shimano bodaj HG-chyba-51
Pedały: VP
Napinacz: Noname, własnej roboty z blachy aluminiowej + rolka z poliamidu, zamiast górnej części napinacza chwilowo przerzutka przednia Altus
Przerzutki: Shimano Deore
Manetki: Shimano Alivio 8 speed
Kaseta: Shimano diabliwiedząjaka
Koło przód:
Obręcz: Rodi DH, kapslowana 36 otworów 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Formula Q20
Opona: Tioga Factory DH
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: StarCircle (klon DX-32), 36 otworów, 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Novatec na oś 12mm
Opona: Bontrager G-MOD
Dętka: Kenda, grubościenna.
Hamulec przód, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm BlackBox
Hamulec tył, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm Tektro
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: Jak to Zalas określił: "pewno jeb*o i poskręcał". Stąd ta kostka przy łączeniu rury górnej z podsiodłową. Pęknięcie jest nieduże, zostało zaspawane i dla pewności skręcone tym wynalazkiem.
Dodatkowo naprawione za pomocą blachy jedno mocowanie osi w amortyzatorze plus dorobienie powietrznej regulacji twardości w Travisie.
Waga: Jeszcze nie ważyłem ale tak po prawdzie ciężki nie jest.
Foty:
Po kolei zatem:
Rama: Orange Big-T okolo 2007-2008
Widelec: Manitou Travis SC 180 TPC+
Damper: Manitou Swinger
Kierownica: Race Face Evolve 660mm
Mostek: Funn Serial Grippa 1.5
Gripy: Jakieś, skręcane
Barendy: brak
Stery: FSA Orbit Cartridge 1.5
Siodło: BBB
Sztyca: FSA
Zacisk: Funn
Korby: Truvativ Husefelt
Support: Truvativ Hovitzer
Zębatka: SR-Suntour 44 zęby
Łańcuch: Shimano bodaj HG-chyba-51
Pedały: VP
Napinacz: Noname, własnej roboty z blachy aluminiowej + rolka z poliamidu, zamiast górnej części napinacza chwilowo przerzutka przednia Altus
Przerzutki: Shimano Deore
Manetki: Shimano Alivio 8 speed
Kaseta: Shimano diabliwiedząjaka
Koło przód:
Obręcz: Rodi DH, kapslowana 36 otworów 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Formula Q20
Opona: Tioga Factory DH
Dętka: Continental
Koło tył:
Obręcz: StarCircle (klon DX-32), 36 otworów, 26"
Szprychy: Sapim
Piasta: Novatec na oś 12mm
Opona: Bontrager G-MOD
Dętka: Kenda, grubościenna.
Hamulec przód, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm BlackBox
Hamulec tył, klamka: Shimano tarczowe, hydrauliczne, tarcza 203mm Tektro
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje: Jak to Zalas określił: "pewno jeb*o i poskręcał". Stąd ta kostka przy łączeniu rury górnej z podsiodłową. Pęknięcie jest nieduże, zostało zaspawane i dla pewności skręcone tym wynalazkiem.
Dodatkowo naprawione za pomocą blachy jedno mocowanie osi w amortyzatorze plus dorobienie powietrznej regulacji twardości w Travisie.
Waga: Jeszcze nie ważyłem ale tak po prawdzie ciężki nie jest.
Foty: