
Dorobiłem się wreszcie jakiegoś lepsiejszego sprzętu i... chciałem się nim przed wami pochwalić.
Przede wszystkim dzięki Tomek [Foster] za ramkę - udało się zaliczyć jeden niepełny wyjazd na Żar przed końcem sezonu

Cholera miałem już w planach v10 lub evila - niemal wszystko zaklepane, aż tu nagle ty wyskakujesz z propozycją nie do odrzucenia! Wesoła sytuacja

Dzięki również dla Piotrka [Piotrexa] za zaufanie i damper w lepszej kondycji niż mogłem przypuszczać.
Całość działa genialnie, szkoda, że kamień niszczący przewód hamulcowy pokrzyżował moje plany i nie mogłem potestować 'Zarki' więcej niż dwa zjazdy

Po przesiadce z Treka Session 88 czuję się jakbym wcześniej jeździł na romecie

No, ale dosyć tych esejów, poniżej znajduje się specyfikacja.
Rama: Antidote Lifeline 2012
Widelec: Fox RC2 Fit 2014 + łożyskowany Ti Spring
Odbojniki: Odi Fork Bumber
Damper: DSP Dueler + Ti
Kierownica: Spank Spike 777 Evo
Mostek: Spank Director
Gripy: ODI Rogue Lock On
Stery: Cane Creek 40 Series ZS49
Siodło: WTB Silverado PRO
Sztyca: Concept
Zacisk: Funn Frodon 34,9
Korby: FSA Moto
Support: Shimano Saint SM-BB80
Zębatka: Renthal 1XR Narrow Wide 38t.
Łańcuch: KMC X9
Pedały: Spank Spike Flat
Koło przód: Mavic Deemax
Opona: Maxxis Minion DHF 26x2.50 2ply 42a
Koło tył: Mavic Deemax
Opona: Maxxis Minion DHF 26x2.50 2ply 42a
Hamulec przód: Shimano Saint BL-M820
Hamulec tył: Shimano Saint BL-M820
Tarcze hamulcowe: Baradine 203
Waga: 16,5
Modyfikacje:
- tytanowe śruby do tarcz
- tarcze Hope 203mm + 180mm
- wywalenie 3 największych zębatek kasety
- korba Hope Spiderless
- zębatka Spiderless 32t. od Hope lub HCC
- support Hope
- carbonowe siodło od Dodek Bikes
- carbonowa sztyca Crank Brothers Cobalt 11
Jakiegoś super parcia na obniżanie wagi nie mam, bo te komponenty, które chciałbym kupić są albo podobnej wagi, a czasem nawet cięższe.
Może poza sztycą i siodełkiem, bo tutaj zysk wagowy będzie ogromny.
Czy wywalenie największych 3 zębatek z tyłu to skuteczna metoda obniżenia wagi? Mam zamiar skorygować ich brak mniejszym blatem z przodu (zamiast 38t. np. 32t.).
Czy carbonowe siodło i sztyca są w jakimś stopniu dużo bardziej narażone na zniszczenie względem standardowych komponentów?
Nigdy nie testowałem z tyłu tarczy 180mm na wymagających trasach - czy to sensowny sposób obniżenia wagi, czy też głupota i znacząco obniży się siła hamowania? Jakąś technikę mam i na zacisniętych heblach nie zjeżdżam

Zachęcam do komentowania i odpowiedzi na moje pytania

Zdjęcia:
Mam nadzieję niedługo zrobić ciekawsze fotki, tymczasem z nudów wrzucam te:




