Pomoc przy wyborze roweru do 3000zł

cywil07
Kontakt:

Pomoc przy wyborze roweru do 3000zł

Post autor: cywil07 »

Witam
Szukam roweru do lekkiego FR tzn. hopki, skoki bez szału i ogólnie zjazdy po trasach jak i czasem po bezdrożach.
Zależy mi na tym aby był to rower HT, miał hydrauliczne hamulce tarczowe, w miarę ogarnięty amortyzator, oraz żeby przetrwał to i owo (up) :wink:
Jestem początkującym jeśli chodzi o FR i nie będę roweru od razu katował, chce się na nim uczyć jazdy w terenie, ale chciałbym uniknąć wymiany go na "coś lepszego" po roku.
Mogę rower składać, ale wolałbym kupić gotowy i ewentualnie po jakimś czasie wymienić w nim kilka części na bardziej przystosowane do FR, interesują mnie przede wszystkim rowery i części nowe, chyba że bardziej doświadczeni koledzy powiedzą inaczej :wink:
Jestem szczupły mam 172 cm wzrostu i ważę 55 kg. Limit jaki mogę przeznaczyć na rower to 3000zł. Jestem otwarty na wszelkie propozycję i z góry dziękuję za okazanie pomocy :)
Zalas
Kontakt:

Post autor: Zalas »

Obczaj sobie horneta w m-biku troszkę wykracza poza twój budżet ale rowerek przyzwoity, nowy, amora ma w powietrzu więc będziesz mógł go dostosować pod swoją wagę.
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
cywil07
Kontakt:

Hornet to szczyt marzeń, ale wykracza "troszkę" za bardzo poza mój budżet, bo ponad 1,2 tys. :) Nie dałoby się kupić w tym roku czegoś nieco tańszego? Rok produkcji nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia. Ew. czy nie dałoby się złożyć czegoś konkretnego bazując na ramie hornet? bo to chyba najlepsza baza Ht w tym przedziale cenowym, nie licząc NS Surge. Jak pisałem wcześniej wolałbym kupić rower nowy, ale z uwagi na to, że za taką cenę ciężko coś wyhaczyć może być też używany lub złożony na niektórych używanych częściach :)
Zalas
Kontakt: